ادو پرفیوم ام دی سی آی Vepres Siciliennes

MDCI Parfums Vepres Siciliennes Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : MDCI

شاخه: عطر ام دی سی آی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

13,750,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه ام دی سی آی وپرس سیسیلین

عطر زنانه ام دی سی آی مدل Vepres Siciliennes از خانواده میوه‌ای، مرکبات، گلی، پودری و سبز بوده و درون آن از روایح گل سفید و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد. 
عطر شیپر-میوه‌ای وپرس سیسیلین محصولی از برند مشهور ام دی سی آی بوده که برای اولین بار در سال 2009 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان در روزهای فصول بهار و تابستان است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام ژان ماری فاژیه (Jeanne-Marie Faugier) انجام شده است.
خانه عطر فرانسوی MDCI Parfums که توسط کلود مارشال تاسیس شده دارای عطرهای منحصر به فرد در ظرف‌های انحصاری است. بطری‌های این برند با دربی به شکل یک مرد یا زن و به صورت دست ساز و الهام گرفته از دوران رنسانس طراحی شده‌اند. مشتریان می‌توانند این عطرها را به طور مستقل انتخاب کنند. عطر Vepres Siciliennes ما را به ایتالیا می‌برد. این عطر نشان دهنده توده‌های سیسیلی است (نقاشی اثر فرانچسکو هایز، شورش سیسیل علیه فرانسه). ترکیب این عطر کاملا پیچیده بوده و از مواد و نت‌های متعددی تشکیل شده است.
نت آغازین عطر وپرس سیسیلین ترکیبی از روایح نارنگی، مگنولیا، پرتقال، گریپ فروت، نت‌های سبز، گل برف، فلفل و هل بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح شکوفه پرتقال آفریقایی، گل مریم، یلانگ یلانگ، گل آفتاب پرست، گل رز، گل یاسمن، کهربا، چوب سدر ویرجینا و خزه درخت بلوط را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح هلو، اوسمانتوس، تمشک، آلو، کارامل، مشک، وانیل، نارگیل و میخک صدپر است. 
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Vepres Siciliennes محصولی از برند ام دی سی آی و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه MDCI Parfums Vepres Siciliennes

نت آغازی: نارنگی، مگنولیا، پرتقال، گریپ فروت، نت‌های سبز، گل برف، فلفل و هل

نت میانی: شکوفه پرتقال آفریقایی، گل مریم، یلانگ یلانگ، گل آفتاب پرست، گل رز، گل یاسمن، کهربا، چوب سدر ویرجینا و خزه درخت بلوط

نت پایانی: هلو، اوسمانتوس، تمشک، آلو، کارامل، مشک، وانیل، نارگیل و میخک صدپر

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه ام دی سی آی وپرس سیسیلین را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند MDCI Parfums تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117038
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمیوه‌ای . مرکبات . شیرین . گلی . گل سفید . پودری . سبز . وانیل
گروه بویاییشیپر میوه ای
طبعخنک
نت آغازیننارنگی . مگنولیا . پرتقال . گریپ فروت . نت‌های سبز . گل برف . فلفل . هل
نت میانیشکوفه پرتقال آفریقایی . گل مریم . یلانگ یلانگ . گل آفتاب پرست . گل رز . گل یاسمن . کهربا . چوب سدر ویرجینا . خزه درخت بلوط
نت پایههلو . اوسمانتوس . تمشک . آلو . کارامل . مشک . وانیل . نارگیل . میخک صدپر
عطرسازJeanne-Marie Faugier
سال عرضه2009
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم ام دی سی آی, عطر زنانه ام دی سی آی

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ام دی سی آی Vepres Siciliennes

MDCI Parfums Vepres Siciliennes Eau de Parfum

نوشتن نظر

12 محصول مشابه

منو