ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Nuda Veritas

Atelier des Ors Iris Fauve Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Atelier Des Ors

شاخه: عطر آتلیه دس اورس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-10

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس نیوده وریتس

عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس مدل Nuda Veritas از خانواده روایح تازه، مرکبات، گلی، ازون، ادویه‌ای و معطر بوده و درون آن از روایح گل سفید، مشک و کهربا استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی نیوده وریتس محصولی از برند مشهور آتلیه دس اورس بوده که در سال 2018 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان است. طراحی عطر Nuda Veritas توسط طراح نامداری به نام ماری سالامگن (Marie Salamagne) انجام شده است.
برند Atelier Des Ors از مجموعه White در سال 2018 رونمایی کرد. درون این سری از عطرها 3 عطر مجلل با آکوردهای درخشان، الهام گرفته از اشتیاق قلبی به هنر وجود دارد. سفید نشان دهنده خلوص، نور، درخشندگی، امکانات و شادی از آغازهای جدید است. این عطرهای جدید ادای احترام به فضای سفید همچون صفحه، بوم و غیره بوده و به مانند یک ایده پیش از مفهوم و قبل از تحقق آن است. شاعران، نویسندگان، آهنگسازان، هنرمندان و عطرسازان از فضای سفید برای نشان دادن هنر خود استفاده می‌کنند. مجموعه سفید عطرسازی را به عنوان هنر هشتم جشن می‌گیرد و به آن معنا می‌بخشد.

ادکلن زنانه و مردانه آتلیه دس اورس نیوده وریتس
سبکی محو نشدنی در قلب Nuda Veritas نهفته است. این عطر آغاز یک جستجوی معنوی برای جستجوی شادی است. این عطر با قلب گلی لطیفی از یاس و اسمانتوس که در لایه‌هایی از سفیدی و پر از امید و اشتیاق پوشانده شده است، آغاز می‌شود. بشریت از طریق نشانه‌هایی از خزه با زمین و مواد معدنی مرتبط هستند. ما به آسمان می‌نگریم و حقیقت عریان را جستجو می‌کنیم که در مهی شفاف و آبکی با رگه‌هایی از گیاه پاتچولی و نوازش ملایم آمبروکسان برهنه شده است.
نت آغازین عطر نیوده وریتس مرکب از روایح کالون، شکوفه پرتقال و ترنج بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل یاسمن سامباک، گل یاسمن چینی، اوسماننوس و گل تیاره است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح آمبروکسان، گل جعفری، مشک دانه، نعناع هندی و خزه درخت بلوط تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Nuda Veritas محصولی از برند نامدار آتلیه دس اورس و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Atelier des Ors Nuda Veritas

نت آغازی: کالون، شکوفه پرتقال و ترنج

نت میانی: گل یاسمن سامباک، گل یاسمن چینی، اوسماننوس و گل تیاره

نت پایانی: آمبروکسان، گل جعفری، مشک دانه، نعناع هندی و خزه درخت بلوط

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه آتلیه دس اورس نیوده وریتس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Atelier des Ors تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116926
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگل سفید . روایح تازه . مرکبات . گلی . ازون . ادویه‌ای . مشک . معطر . شیرین . کهربا
گروه بویاییگلی
طبعخنک
نت آغازینکالون . شکوفه پرتقال . ترنج
نت میانیگل یاسمن سامباک . گل یاسمن چینی . اوسمانتوس . گل تیاره
نت پایهآمبروکسان . گل جعفری . مشک دانه . نعناع هندی . خزه درخت بلوط
عطرسازMarie Salamagne
سال عرضه2018
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم آتلیه دس اورس, عطر زنانه آتلیه دس اورس, عطر مردانه آتلیه دس اورس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Nuda Veritas

Atelier des Ors Iris Fauve Eau de Parfum

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو