ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Crepuscule Des Ames

Atelier des Ors Crepuscule Des Ames Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Atelier Des Ors

شاخه: عطر آتلیه دس اورس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-10

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس کرپاسکیول دز ایز

عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس مدل Crepuscule Des Ames از خانواده ادویه‌ای، معطر، مرکبات، دودی و بالزامیک بوده و درون آن از روایح کهربا، مشک و نعناع هندی استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد.
عطر چوبی-معطر کرپاسکیول دز ایز محصولی از برند مشهور آتلیه دس اورس بوده که در سال 2018 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و پاییز است.
برند Atelier Des Ors از مجموعه White در سال 2018 رونمایی کرد. درون این سری از عطرها 3 عطر مجلل با آکوردهای درخشان، الهام گرفته از اشتیاق قلبی به هنر وجود دارد. سفید نشان دهنده خلوص، نور، درخشندگی، امکانات و شادی از آغازهای جدید است. این عطرهای جدید ادای احترام به فضای سفید همچون صفحه، بوم و غیره بوده و به مانند یک ایده پیش از مفهوم و قبل از تحقق آن است. شاعران، نویسندگان، آهنگسازان، هنرمندان و عطرسازان از فضای سفید برای نشان دادن هنر خود استفاده می‌کنند. مجموعه سفید عطرسازی را به عنوان هنر هشتم جشن می‌گیرد و به آن معنا می‌بخشد.

ادکلن زنانه و مردانه آتلیه دس اورس کرپاسکیول دز ایز
عطر Crepuscule Des Ames ، گرگ و میش روح و عطری است برای اسارت حواس با ادویه‌های خوب و درخشش طلایی گرم. این عطر مناسب برای پوشیدن در ساعات غروب و در حالی است که روح‌ها در حال بازی هستند و زمانی که ما آرزوهای عمیق و دوگانگی ذاتی در آگاهی خود را احساس می‌کنیم. این عطر شامل گرمای تابشی است که حاکی از لذت و میل نفسانی بوده و با گرمای روایح جذابی همچون مشک آغشته شده است. روایح بخور، گیاه پاتچولی و هیراسیوم هاله‌ای حیوانی و گرم را به این عطر می‌بخشد و مناسب برای لحظاتی است که به دنبال حقیقت هستیم تا راهی برای عبور از وسوسه پیدا کنیم.
نت آغازین عطر کرپاسکیول دز ایز مرکب از روایح برگ مریم گلی، پرتقال ماندارین و هل بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح بخورهای خوشبو، فلفل فرنگی شیرین و گل زوفا است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح مشک خرگوش کوهی و نعناع هندی تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Crepuscule Des Ames محصولی از برند نامدار آتلیه دس اورس و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Atelier des Ors Crepuscule Des Ames

نت آغازی: برگ مریم گلی، پرتقال ماندارین و هل

نت میانی: بخورهای خوشبو، فلفل فرنگی شیرین و گل زوفا

نت پایانی: مشک خرگوش کوهی و نعناع هندی

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه آتلیه دس اورس کرپاسکیول دز ایز را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Atelier des Ors تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116925
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهادویه‌ای . معطر . کهربا . مرکبات . مشک . تند . دودی . نعناع هندی . بالزامیک
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت آغازینبرگ مریم گلی . پرتقال ماندارین . هل
نت میانیبخورهای خوشبو . فلفل فرنگی شیرین . گل زوفا
نت پایهمشک خرگوش کوهی . نعناع هندی
سال عرضه2018
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم آتلیه دس اورس, عطر زنانه آتلیه دس اورس, عطر مردانه آتلیه دس اورس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Crepuscule Des Ames

Atelier des Ors Crepuscule Des Ames Eau de Parfum

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو