ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Choeur Des Anges

Atelier des Ors Choeur Des Anges Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Atelier Des Ors

شاخه: عطر آتلیه دس اورس

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-10

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس چر دز آنج

عطر زنانه و مردانه آتلیه دس اورس مدل Choeur Des Anges از خانواده میوه‌ای، مرکبات، گلی، پودری، ادویه‌ای و چوبی بوده و درون آن از روایح عسل، گل سفید و کهربا استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی چر دز آنج محصولی از برند مشهور آتلیه دس اورس بوده که در سال 2018 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان است.
برند Atelier Des Ors از مجموعه White در سال 2018 رونمایی کرد. درون این سری از عطرها 3 عطر مجلل با آکوردهای درخشان، الهام گرفته از اشتیاق قلبی به هنر وجود دارد. سفید نشان دهنده خلوص، نور، درخشندگی، امکانات و شادی از آغازهای جدید است. این عطرهای جدید ادای احترام به فضای سفید همچون صفحه، بوم و غیره بوده و به مانند یک ایده پیش از مفهوم و قبل از تحقق آن است. شاعران، نویسندگان، آهنگسازان، هنرمندان و عطرسازان از فضای سفید برای نشان دادن هنر خود استفاده می‌کنند. مجموعه سفید عطرسازی را به عنوان هنر هشتم جشن می‌گیرد و به آن معنا می‌بخشد.

ادکلن زنانه و مردانه آتلیه دس اورس چر دز آنج
عطر Choeur des Anges جشنی شاعرانه از رنگ، عطر و شادی است که با پرتقال خونی، دانه‌های هویج، میوه‌های درخشان و گل‌ها ترکیب شده است. این عطر یک آفرینش سمفونیک با الهام از صدای هماهنگ فرشتگان بوده و به مانند شهد طلایی اسمانتوس و عسل که در هماهنگی برای خدایان آواز می‌خواند و به رایحه اولیه متصل می‌شود. این عطر میل به خوشبختی، جایی که رستگاری در زنگ‌های کهربایی غنایی یافت می‌شود را به نمایش می‌گذارد و تجربه‌ای درخشان و شاد بوده و یک آغوش پیله شده برای تمام جهان است.
نت آغازین عطر چر دز آنج مرکب از روایح پرتقال خونی، گلابی و انگورفرنگی سیاه بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح اوسمانتوس، بذر هویج و شکوفه پرتقال است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح عسل، کهربا و چوب سدر تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Choeur Des Anges محصولی از برند نامدار آتلیه دس اورس و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Atelier des Ors Choeur Des Anges

نت آغازی: پرتقال خونی، گلابی و انگورفرنگی سیاه

نت میانی: اوسمانتوس، بذر هویج و شکوفه پرتقال

نت پایانی: عسل، کهربا و چوب سدر

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه آتلیه دس اورس چر دز آنج را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Atelier des Ors تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116924
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهمیوه‌ای . مرکبات . شیرین . عسل . گلی . پودری . ادویه‌ای . گل سفید . چوبی . کهربا
گروه بویاییگلی
طبعخنک
نت آغازینپرتقال خونی . گلابی . انگورفرنگی سیاه
نت میانیاوسمانتوس . بذر هویج . شکوفه پرتقال
نت پایهعسل . کهربا . چوب سدر
سال عرضه2018
مبدا برندفرانسه
برچسب ادو پرفیوم آتلیه دس اورس, عطر زنانه آتلیه دس اورس, عطر مردانه آتلیه دس اورس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم آتلیه دس اورس Choeur Des Anges

Atelier des Ors Choeur Des Anges Eau de Parfum

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو