ادو پرفیوم ویکتور اند رالف Flower Bomb

Viktor & Rolf Flower Bomb Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Viktor & Rolf

شاخه: عطر ویکتور اند رالف

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

7,000,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-22

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر Viktor & Rolf Flower Bomb

  • نت آغازی: نارنگی , پرتقال , فلفل
  • نت میانی: رز ,یاس
  • نت پایانی: عنبر , نعناهندی , چوب کشمیری

مشابه بوی Viktor & Rolf Flower Bomb از برند ریو کالکشن عطر Flower می باشد

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101697
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین , گل
مبدا برندهلند
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه ویکتور اند رالف, ادو پرفیوم ویکتور اند رالف

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ویکتور اند رالف Flower Bomb

Viktor & Rolf Flower Bomb Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
نظرات(3)
1399-02-28

فلاور بامب

بيتظيره ،هيچوقت قديمى نميشه از بوش اصلا خسته نميشم و هميشه بايد يه دونه اكبندش رو داشته باشم
اين بو به راحتى از ذهنها پاك نميشه !!!!

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1398-11-06

Flowerbomb

ادو پرفیوم ویکتور اند رالف Flowerbomb بوی کارامل و شکر رو بیشتر از هر رایحه ای بزرگ می کنه. از اسمش پیداست که باید بوی گل بده اما اصلاً از این عطر بوی گل رو نمی گیرم. شاید بعضی وقتا بوی نعنای هندی رو می شنوم، اما بیشتر از اون واقعا چیزی رو حس نمی کنم، نمی دونم مقصر نوع پوست منه یا بویاییم؟! ولی اینها هیچکدوم باعث نمیشن دوست نداشته باشم این عطرو، شیرینی خاصی داره که واقعا پیچیده ست. فکر می کنم برای این قیمت یکم گرون باشه، و توقعم از این میزان هزینه یه بوی متفاوته!

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1397-03-04

عطر ویکتور اند رالف فلاور بمب

ویکتور اند رالف فلاور بمب ۱۰۰ میل ادوپرفیوم زنانه ساخت کشور هلند است .
بابوی شیرین و ماندگاری زیاد و پخش بوی خوب .
مناسب استفاده در فصل زمستان و بهار و روز و شب .
این عطر در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است .

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ویکتور اند رالف

تاریخچه برند ویکتور اند رالف  (Viktor & Rolf)

برند ویکتور اند رالف (Viktor & Rolf) یکی از بهترین شرکت‎های ‎عطرسازی در هلند است. این برند در سال 1993 توسط ویکتور هورستینگ (Viktor Horsting) و رولف سونرن (Rolf Snoeren) در شهر پاریس ساخته شد. البته در حال حاضر مرکز این شرکت در شهر آمستردام قرار دارد.

ویکتور هورستینگ و رولف سونرن در سال 1989 برای اولین بار در آکادمی هنر و طراحی ارنم یکدیگر را ملاقات کردند. آن‌ها بعد از آشنایی با هم و همکاری در زمینه طراحی مد و لباس، تصمیم گرفتند خط تولید عطر و ادکلن را هم راه اندازی کنند. اولین عطر این برند در سال 2004 و با نام Flowerbomb راهی بازار شد. این عطر زنانه در همان سال اول با فروش خوبی روبرو شد که انگیزه هورستینگ و سونرن را برای توسعه خط تولید عطر بیشتر می‎کند.

دلیل محبوبیت این عطر به موفقیت برند ویکتور اند رالف در زمینه طراحی لباس هم بر می‎گردد. این برند توانسته بود طرح‎های ‎خود را به نهادهای هنری از جمله موزه Groninger بفروشد.  این برند در سال 2006 هم یک عطر زنانه دیگر با نام عطر Antidote را روانه بازار کرد.

عطرهایی که توسط برند ویکتور اند رالف تولید می‎شد، از رایحه‎های ‎طبیعی بودند. زیرا خالق آن‌ها به نت‎های ‎طبیعی بیش از مواد صنعتی اهمیت می‎داد. این شرکت توانسته است در بازه زمانی سال 2005 تا سال 2019 حدود 79 رایحه را در کارنامه عطری خود به ثبت برساند. از جمله عطرسازان سرشناسی که با این برند همکاری دارند می‎توان به پییر وارنی، کارلوس بنایم، الیور پولگ، سونیا کانستنت و ... اشاره کرد.

عطرهای این برند از محبوبیت زیادی در جهان برخوردارند. رولف و ویکتور اکنون چندین شعبه از برند خود را در سراسر اروپا راه اندازی کرده‌اند.

مؤسس برند ویکتور اند رالف

برند ویکتور اند رالف که توسط ویکتور و رالف ساخته شده بود، اکنون به یک برند محبوب تبدیل شده است. ویکتور و رالف هر دو متولد سال 1969 هستند. این دو در یک آکادمی مد و طراحی با هم آشنا شده بوده‌اند. این آشنایی منجر به همکاری طولانی مدت آن‌ها شد. آن‌ها در ابتدا به دلیل خلاقیت در طرح لباس‌هایشان مشهور شدند. بعد از مدتی چندین نمایشگاه در اروپا راه اندازی کردند.

همکاری با موزه‎های ‎هنری، برند ویکتور اند رالف را به اوج شهرت رساند. ویکتور و رالف در زمینه طراحی مد هم چندین کتاب نوشته بودند که بیشتر مشهورشان می‎کرد. همین موضوع زمینه‌ای برای ورود آن‌ها به خط تولید عطر و ادکلن شد. آن‌ها در سال 2008 مالکیت برندهای دیگری همچون مارتین مارگیلا، مارنی و دیزل را هم برعهده گرفتند.برند ویکتور اند رالف برای ساخت فرمولاسیون عطرهای خود از طرح‎های سایر برندهای مشهور فرانسوی الگو می‎گرفت. اما خلاقیت ویکتور و رالف در این باره بی تاثیر نبود.

نگاه متفاوت ویکتور و رالف به رایحه و عطرسازی یکی از دلایل شهرت و موفقیت آ‌ن‌ها در این زمینه بود. آن‌ها اولین عطر را در سال 2004 ساخته بودند و بعد از کسب موفقیت در فروش این محصول، دومین محصول خود را در سال 2006 راهی بازار کردند. محصولات آن‌ها در ایالات متحده طرفداران زیادی دارد.

محبوبیت عطرهای برند ویکتور اند رالف

با توجه به اینکه ویکتور و رالف برای تولید عطرهای خود از فرمول‎های‎ منحصر به فرد و مواد اولیه با رایحه ماندگار استفاده می‎کند، محصولات این برند با استقبال زیادی مواجه شده است. عطرهای برند ویکتور اند رالف در شیشه‎های‎ رنگی و با طرح‎های‎ چشم‌نواز در بازار عرضه می‎شود. با توجه به اینکه این برند قبل از تولید عطر، در زمینه طراحی لباس فعالیت داشت، در طراحی شیشه‎ها ‎و بسته بندی عطرهای خود ابتکار عمل جدیدی به خرج داد. همین موضوع باعث شده بود تا محصولات این شرکت برای مشتریان جذابیت خاصی داشته باشند.

در ادامه به بررسی دو نمونه از لوکس ترین عطرهای برند ویکتور اند رالف می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف Flowerbomb حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) زنانه ویکتور اند رالف Flowerbomb یکی از بهترین عطرهای برند ویکتور اند رالف است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، رایحه‌ای طبیعی دارد. برند ویکتور اند رالف برای ساخت آن از رایحه مرکبات، گل، گیاهان معطر، زمین و خاک استفاده کرده است. نت آغازی این عطر ترکیبی از رایحه چای و نارنج است. بعد از چند دقیقه هم جای خود را به بوی گل ارکیده، گل رز و گل یاسمین می‎دهد. نت پایانی این عطر از گیاه پاتچولی و مشک بدست آمده است.

 

ادو تویلت ویکتور اند رالف Spicebomb حجم 90 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات لوکس برند ویکتور اند رالف، عطر مردانه (ادو تویلت) Spicebomb است. این عطر با حجم 90 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای تند، گرم و شیرین است که توصیه می‎شود برای اواخر پاییز و فصل سرد زمستان آن را انتخاب کنید. برای ساخت فرمولاسیون این عطر از چوب، ادویه، مرکبات، گیاهان معطر، چرم و اسموکی استفاده شده است.

این محصول توسط عطرساز معروف فرانسوی Olivier Polge در سال 2012 و در هلند ساخته شده است. وقتی این عطر را اسپری می‎کنید بوی خوب نارنج، گریپ‌فروت، فلفل صورتی و صمغ در فضا منتشر می‎شود. بعد از چند دقیقه بوی عطر به زعفران، دارچین و فلفل پابریکا گرایش پیدا می‎کند. نت پایانی این عطر از علف وتیور، تنباکو و چرم بدست آمده است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

4 محصول مشابه

منو