خمیردندان سنسوداین Soin Gel Fraicheur Intense

Sensodyne Soin Gel Fraicheur Intense Toothpaste

جزییات بیشتر

جدید

برند : Sensodyne

شاخه: خمیر دندان سنسوداین

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی خمیر دندان سنسوداین سوان جل فرشر اینتنس برای دندان‌های حساس

خمیر دندان سنسوداین مدل Soin Gel Fraicheur Intense یک عمل فوری را بر روی دندان‌ها ایجاد می‌کند که برای از بین بردن حساسیت دندانی استفاده می‎شود و دارای فوم تقویت شده بوده که برای تمیز کردن عمیق دندان‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند احساس طراوت طولانی مدت را برای دندان‌ها فراهم آورد.
این خمیردندان محافظ 24 ساعته دندان بوده و 75 میلی لیتر حجم دارد. خمیر دندان Sensodyne Intense Fresh Gel Care به طور ویژه طراحی شده تا از دندان‌های شما محافظت کرده و عمل پیشگیری موثر در برابر پوسیدگی دندان‌ها را ایجاد کند. 
خمیر دندان Intense Fresh Gel Care دندان‌های حساس را به دلیل قدرت کف کنندگی که دارد به صورت عمقی تقویت کرده و تمیز می‌کند. این خمیردندان با فرمول حاوی فلوراید و نیترات پتاسیم حساسیت دندان‌ها را از بین می‌برد. استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید که مخصوص دندان‌های حساس طراحی شده می‌توان به طور موثر به از بین بردن حساسیت دندان‌ها و در عین حال حفظ سلامت دندان‌ها و لثه‌های سالم کمک کرد.
استفاده از این خمیردندان مناسب برای بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال بوده و به شما محافظت طولانی مدت در برابر حساسیت دندان‎ها را ارائه می‌دهد. استفاده از این خمیردندان به شما احساس پاکی و تازگی در دهان را ارائه می‌دهد. استفاده روزانه از این خمیردندان بهداشت کامل دهان را به مدت 24 ساعت تامین می‌کند.
مسواک زدن دو بار در روز به جهت بهره‌مندی از مزایای کامل خمیر دندان Sensodyne Intense Fresh Gel Care توصیه می‌شود. هنگام استفاده به یاد داشته باشید که خمیردندان را قورت ندهید و پس از مسواک زدن آن را تف کنید. برند Sensodyne اولین برند توصیه شده توسط دندانپزشکان بوده که محصولات آن از نظر بالینی ثابت شده است و می‌توانند حساسیت دندان‌ها را کاهش دهند.
این خمیردندان به مراقبت از پوسیدگی دندان‌ها منجر می‌شود و کار محافظت و پیشگیری از پوسیدگی دندان را برعهده دارد. خمیردندان سوان جل فرشر اینتنس یک خمیر دندان منحصر به فرد بوده که مینای دندان را تقویت می‌کند و دارای اثر فعال فلوراید بوده که باعث تقویت مجدد مینای دندان می‌شود. این خمیردندان به لطف فرمول فلوراید به پیشگیری از ایجاد حفره‌های دهانی می‌پردازد.
این خمیردندان می‌تواند دندان‌ها را تقویت کند و از آنها در برابر پوسیدگی محافظت کند. این محصول اثرات حساسیت مفرط را تسکین می‌دهد و از دندان‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. افرادی که دارای دندان‌هایی حساس هستند ممکن است نیاز به مراقبت فوری دندانپزشک داشته باشند و از خمیردندان‌هایی مناسب با دندان حساس خود استفاده کنند.
در صورت بروز تحریک در لثه و دندان باید مصرف این محصول را قطع کرد و استفاده از آن برای کودکان زیر 12 سال باید با تجویز دندانپزشک انجام شود. در صورتی که از مکمل‌های فلوراید استفاده می‌کنید با جهت استفاده از این خمیردندان باید با دندانپزشک خود مشورت کنید.
از نظر بالینی ثابت شده است که استفاده از این خمیردندان می‌تواند درد دندان‌ها و لثه را تسکین دهد و از آن به جهت محافظت روزانه استفاده می‌شود که می‌تواند از دندان‌های حساس به خوبی مواظبت کند.

ویژگی‌های خمیردندان سنسوداین Soin Gel Fraicheur Intense

  • از بین بردن حساسیت دندانی
  • دارای فوم تقویت شده برای تمیز کردن عمیق دندان‌ها
  • فراهم سازی احساس طراوت طولانی مدت
  • مناسب برای دندان‌های حساس
  • محافظ 24 ساعته دندان
  • دارای 75 میلی لیتر حجم
  • حاوی فلوراید و نیترات پتاسیم
  • پیشگیری موثر در برابر پوسیدگی دندان‌ها
  • مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال
  • محافظت طولانی مدت در برابر حساسیت دندان‎ها
  • فراهم سازی حس پاکی و تازگی در دهان
  • پیشگیری از ایجاد حفره‌های دهانی
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • محافظت از دندان‌ها در برابر ظاهر حفره‌ها
  • تامین بهداشت کامل دهان به مدت 24 ساعت
  • کاهش حساسیت دندان‌ها
  • تقویت مینای دندان
  • تسکین درد دندان‌ها و لثه

ترکیبات خمیردندان سنسوداین سوان جل فرشر اینتنس

از جمله موارد مهم موجود درون این خمیردندان می‌توان به آب، سیلیس هیدراته، سوربیتول، گلیسیرین، پنتا سدیم تری فسفات، نیترات پتاسیم، Peg-6، صمغ زانتان، هیدروکسید سدیم، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم فلوراید، سدیم ساخارین، لیمونن، CI 42090، سدیم فلوراید (1450 پی پی ام فلوراید) و غیره اشاره کرد.

خمیر دندان Soin Gel Fraicheur Intense محصولی از برند مشهور بهداشتی سنسوداین و ساخت کشور فرانسه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101878
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورفرانسه
ماندگاری۲۴ ساعت
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبدندان‌های حساس
سایر توضیحاتاز بین بردن حساسیت دندانی . تمیز کردن عمیق دندان‌ها . پیشگیری از ایجاد حفره‌های دهانی . کاهش حساسیت دندان‌ها . تقویت مینای دندان . حاوی فلوراید و نیترات پتاسیم . تسکین درد دندان‌ها و لثه
گلیسیریندارد
برچسب خمیردندان سنسوداین, خمیردندان

نوشتن نظر

خمیردندان سنسوداین Soin Gel Fraicheur Intense

Sensodyne Soin Gel Fraicheur Intense Toothpaste

نوشتن نظر

11 محصول مشابه

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

169,000 تومـان 220,000 تومـان -51,000 تومـان

منو