ادو پرفیوم مارلی Pegasus

Parfums De Marly Pegasus Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Parfums De Marly

شاخه: عطر مارلی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

29% 13,000,000 تومـان

9,290,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ادکلن مارلی پگاسوس

عطر پگاسوس یکی از بهترین عطرهای شرقی و وانیلی مردانه بوده که برند فرانسوی «پرفیوم دو مارلی» آن را طراحی و تولید کرده است. پگاسوس بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می ‌شود. این عطر در سال 2011 ساخته شده است و حجمی برابر با 125 میلی ‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی ‌نیاز می‌ کند. در تمام مدت استفاده از ادکلن مردانه پگاسوس بوی وانیل، بادام تلخ، گل و ادویه را استشمام خواهید کرد. استفاده از این عطر به آقایان اعتماد‌بنفس بالایی می‌دهد. بطری ادکلن پگاسوسبسیار شیک و زیبا طراحی شده است. این بطری نقره ای رنگ و آیینه مانند می باشد که ظاهر این عطر را بسیار خاص و سلطنتی جلوه می دهد. روی بطری نشان تجاری پرفیوم دو مارلی به شکل برجسته کار شده است. درپوش بطری هم به رنگ نقره‌ای است و به ‌خوبی روی شیشه سوار شده است. ادکلن پگاسوس، علیرغم مردانگی خاصی که در رایحه اش دارد، دارای نت هایی است که خیلی از اوقات در عطرهای زنانه نیز به چشم می خورند؛ مانند وانیل، یاس و گل آفتابگردان. این نت ها باعث می شوند، این ادکلن مردانه مورد توجه و علاقه زیاد بانوان نیز قرار بگیرد. شاید مهم ترین نکته درباره عطر پگاسوس، ماندگاری و پخش بوی کم نظیرش باشد، که آن را برای استفاده در فصل های سرد به انتخاب خیلی خوبی تبدیل می کند.

 

ادکلن مارلی پگاسوس بهترین ادکلن برای مردان شیک پوش

ادکلن مارلی پگاسوس در سال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد. نام این ادکلن برگرفته از یکی از اسب های افسانه ای در یونان باستان است که که به خدای اسب ها لقب گرفته بود و سمبلی از مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می باشد. ادکلن مارلی پگاسوس دارای ماندگاری بالا بوده و رایحه تلخ و تند دارد. ادکلن مردانه مارلی پگاسوس نشانگر اقتدار، جسارت، بی پروایی و سرعت بوده و مناسب استفاده آقایان در ماه های سرد سال می باشد. هیجان و نشاط، همه آن چیزی است که پس از استشمام نارنج، گل آفتاب‌گردان و زیره حس خواهید کرد. گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس هیجان شمارا تثبیت کرده و در پایان عنبر، وانیل و چوب صندل هیجان شمارا به بالاترین حد ممکن خواهند رساند. تجربه حسی متفاوت و هیجان انگیز را با خرید عطر پگاسوس برای خود و اطرافیانتان به ارمغان آورید.

انواع رایحه ادکلن مارلی پگاسوس

عطر پگاسوس، ششمین عطر طراحی شده از برند مارلی می باشد. رایحه غالب این عطر مردانه، بادام تلخ، وانیل و چوب صندل است که در ترکیب با اسطوخودوس، بویی شیرین، معتدل و مردانه با پخش بو و ماندگاری بسیار بالا به این ادکلن می دهد. رایحه این عطر مردانه شما را به سالهایی دور می برد در حالی که هیچ نمادی از کلاسیک بودن به چشم نمی خورد. پس از اسپری کردن ادکلن پگاسوس روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، گل آفتابگردان و زیره خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و تند هیجان و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی ادکلن مردانه پگاسوساز ترکیب گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب سه‌ گانه تازگی و شادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌ کند. پس از مدتی طولانی این نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از ترکیب عنبر، وانیل و چوب صندل ساخته می‌شوند. بوی این نت‌های چوبی و وانیلی هیجان شما را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.در کل می توان گفت که تمامی نتها، چه آغازی، چه میانی و چه پایانی می تواند برای آقایان بسیار دلنشین باشد.

قیمت ادکلن مارلی پگاسوس

انتخاب عطر به سلیقه و بودجه هر شخص بر می گردد و معمولا عطرها را براساس فصل مورد نظر خریداری می کنند و مسلما عطری که در تابستان استفاده می کنید قابل استفاده در زمستان نیست. اگر طرفدار برند فوق العاده مارلی هستید و به ادکلن های خاص مردانه علاقه دارید، ایرانوس به شما خرید ادکلن مارلی پگاسوس را پیشنهاد می کند. 

خرید ادکلن مارلی پگاسوس

ادکلن مارلی پگاسوس از رایحه برانگیزنده ترنج و بادام ساخته شده و رایحه پایانی از وانیل، چوب صندل و کهربا تشکیل شده است. خرید ادکلن پگاسوس با توجه به حجم 125 میلی‌لیتری، برند شناخته ‌شده، بوی ماندگار و بطری محکمش برای شما به خاطره‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد. این مدل عطر با غلظت مناسب تولید شده که می تواند مدت زمانی طولانی، ماندگار باشد. شما می توانید ادکلن مارلی پگاسوس را با قیمت مناسب از فروشگاه ایرانوس خریداری کنید. از آنجا که برای عطرها باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت، در خرید آنها نیز باید نهایت دقت را به خرج داد.

 

نکات مهم در زمان خرید عطر و ادکلن

1- برای خرید یک عطر خوب و استاندارد باید اصل بودن آن را در نظر بگیرید. این مسئله کمی به شناخت شما در اصل یا تقلبی بودن عطر برمی‌گردد و بخش عمده آن به اعتمادی که به فروشنده می‌ کنید. برای این منظور، حتما از قبل با معرفی و آشنایی به جایی که می ‌شناسید، بروید. اینگونه می ‌توانید یک عطر خوب و اصل خریداری کنید که ماندگار شود.

2- خرید عطر چیزی نیست که شما بخواهید با عجله انجام دهید. شما باید با دقت عطر‌ها را تست کنید و گزینه موردنظر را از بین آن‌ها انتخاب کنید. پس لطفا با آرامش، یکی یکی عطرها را تست کنید. برای این منظور دقت کنید که فروشنده آدم خونسردی باشد و شما را در این انتخاب یاری کند در غیراینصورت بهتر است آنجا را ترک کنید و خریدی انجام ندهید.

3- برخی افراد با توجه به عطری که روی نوارهای کاغذی زده می شود، وارد عطرفروشی شده و درخواست همان عطر را می‌ دهند. معمولا این عطرهایی که روی کاغذ زده می ‌شوند، ترکیب چند عطر بوده یا اگر ترکیبی هم نباشند شما تنها نت‌های اولیه آن‌ها را احساس می‌کنید به همین دلیل انتخاب خوبی برایتان نیستند. یادتان باشد عطرها از سه نت تشکیل شده و برای اینکه رایحه واقعی آن‌ها را استشمام کنید حتما باید ۱۰دقیقه زمان بگذارید تا متوجه این موضوع شوید.

4- فصل‌های سرد مانند زمستان و پاییز نیازمند عطری غلیظ با بویی گرم هستند. برعکس در فصل گرم می‌توانید از عطرهایی سرد با غلظت کم استفاده کنید. این‌ها در روحیه و احساس خوب افراد موثر است.

5- سن و سال نیز در انتخاب و خرید عطر برای آقایان حرف اول را می‌زند. شما نمی ‌توانید عطری که برای یک مرد ۳۰ساله می ‌گیرید با عطری که برای یک فرد ۶۰ساله می‌ خواهید بگیرید، یکی باشد. به تناسب سن و سال گزینه مناسب را انتخاب کنید.

جمع بندی

ادکلن مردانه پگاسوس از قدرت، اصالت و پاکی اسبی ایده گرفته شده که تصویر آن روی مجسمه معروف کاستیو حک شده است. در خلق رایحه پگاسوس از اتحاد قدرتمند فرهنگ و سنت شرقی استفاده شده است و رایحه لوکس و شیکِ ادکلن مردانه پگاسوستوانسته در میان نجیب زادگان محبوبیت چشمگیری را به خود اختصاص دهد. رایحه ای بسیار ماندگار که از پخش بوی بالایی برخوردار می باشد و در عین تند بودن زننده نمی باشد.عطر پگاسوس، یک عطر مردانه منحصر بفرد است که باعث لمس تجمل گرایانه قدرت می شود.

عطر مردانه پگاسوس (Pegasus) محصولی از شرکت فرانسوی پرفیوم دو مارلی (Parfums de Marly) است که در سال 2011 میلادی برای طرفداران سخت پسند عطر و ادکلن های ویژه عرضه شد.

پگاسوس(Pegasus) یکی از شناخته شده ترین موجودات اساطیری شناخته شده به عنوان خدای همه اسب ها است. پگاسوس(Pegasus) ستاره ی برنده ی قرن هجدهم است. عطر پگاسوس(Pegasus) یک عطر مردانه خاص و دارای یک بوی قوی و منحصر به فرد است که باعث لمس تجمل گرایانه قدرت می شود.

ادکلن مردانه Pegasus بهترین انتخاب برای یک نجیب زاده است این عطر دارای رایحه ی تحریک کننده بادام و وانیل است که هر فردی را هیجان زده میکند.

  معرفی نت های عطر Pegasus Perfume de Marly

  • نت آغازی: زیره , نارنج 

  • نت میانی: زنبق , یاسمین 

  • نت پایانی: وانیل , عنبر , چوب صندل

عطر پگاسوس پرفیوم دو مارلی 125 میل

 

مشابه بوی ادو پرفیوم Pegasus Perfume de Marly از برند ریو کالکشن عطر Picasso می باشد و با حجم 100میل عرضه می شود.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101460
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییتند, گل
سال عرضه2011
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه مارلی, ادو پرفیوم مارلی, عطر نیش

نوشتن نظر

ادو پرفیوم مارلی Pegasus

Parfums De Marly Pegasus Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(4)
1400-05-18

سوال

مارلی پگاسوس بهتره یا مارلی کارلایل،از جهت بوی بهتر کدام مناسب‌تر هست؟

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-02-28

pegasus

من به شخصه عاشق این برندم به خصوص مدله پگاسوس
پگاسوس از نظر کیفیت بو واقعا بی نظیره به خصوص اون وانیلی که بعد چند ساعت روی پوست خودنمایی میکنه.بوی خاصی داره و وقتی میزنین احساس شیک بودن رو به بیشترین حد میده بهتون.
پخش و ماندگاریش هم بسیار عالیه و تا ساعت ها به خوبی حسش میکنین.
نکته اخر این که من خیلی بسته بندی و شیشه عطر واسم ملاکی واسه علاقه مندی به یک عطر نبوده ولی این برند با شیشه های فوق العاده ای که میزنه نظرمو به کل عوض کرد.طراحیش فوق العاده شیک و بی نظیره.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1397-02-30

عطر دومارلی پگاسوس

دومارلی پگاسوس ۱۲۵ میل ادوپرفیوم مردانه ساخت کشور فرانسه است.
با بوی تند و شیرین و ماندگاری زیاد و پخش بوی خوب.
مناسب استفاده در فصل پاییز و زمستان و روز وشب
این عطر در سال ۲۰۱۱ طراحی شده است

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1397-02-30

عطر دومارلی پگاسوس

دومارلی پگاسوس ۱۲۵ میل ادوپرفیوم مردانه ساخت کشور فرانسه است.
با بوی تند و شیرین و ماندگاری زیاد و پخش بوی خوب.
مناسب استفاده در فصل پاییز و زمستان و روز وشب
این عطر در سال ۲۰۱۱ طراحی شده است

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (1)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند پرفیوم دو مارلی

تاریخچه برند پرفیوم دو مارلی (Parfums De Marly)

برند پرفیوم دو مارلی Parfums De Marly))یکی از بهترین کمپانی‎های ‎تولید عطر در جهان محسوب می‎شود. علت نام‌گذاری این برند به قرن 18 میلادی باز می‎گردد. محصولات این شرکت فرانسوی در ردیف لوکس ترین و گرانقیمت ترین عطرهای جهان به شمار می‎روند. برند پرفیوم دو مارلی از سال 2011 فعالیت خود را را آغاز کرد. در آن زمان اولین عطر این شرکت با الهام از رایحه‎های ‎سلطنتی قرن 18ساخته شد.

برند پرفیوم دو مارلی توانست در طی سال‎های ‎2011 تا 2013 مجموع 13 رایحه را در بازار عرضه کند. در این شرکت عطرسازان معروف فرانسوی از جمله مستر نویز، فرانسیس دلمونت، میشایل سارامیتو، الیور پیچوکس، جکوز فلوری، ناتایل لورسون و فابریک بل کار می‎کنند.

مؤسس برند پرفیوم دو مارلی

برند پرفیوم دو مارلی زمانی شکل گرفت که لویی پانزدهم برای جشن‎های ‎یادبود مسابقات سوارکاری، به عطرسازان شهر پاریس دستور داد بهترین رایحه‎ها ‎را بسازند. در این جشن نژادهای برتر اسب‎های ‎اصیل را به میدان می‎آوردند و به همین دلیل در لوگوی این برند هم می‎توانید تصویری از دو اسب را مشاهده کنید که در زیر آن‌ها یک قلعه هم به چشم می‎خورد.

این قلعه هم نماد کاخ سلطنتی لویی پانزدهم بوده که از لوگوی آن زمان به جا مانده است. برای لویی پانزدهم قلعه نماد خوشبختی بود و به همین دلیل برای لوگوی این برند قلعه هم گذاشته شده است. لویی پانزدهم دستور داده بود تا برای هر یک از اسب‎های ‎اصیل یک رایحه بسازند. در حال حاضر هم محصولات این برند از نام اسب‎های ‎اصیل فرانسوی الهام گرفته‌اند.

همه می‎دانیم که فرانسه مهد عطرسازی جهان است. در قرن 18 لویی پانزدهم یک قانون بی قید و شرط برای خودش گذاشته بود که هر روز باید عطرهایی با رایحه‎های ‎متفاوت را به کاخ سلطنتی می‎آوردند. طبق این دستور پادشاه، بهترین عطرسازان فرانسه آنچه را که لویی 15 دستور داده بود، برایش فراهم می‎کردند. بهترین و متنوع ترین عطرهای فرانسه از همین زمان ساخته شدند.

یکی از عطرسازان محبوب دربار کاخ سلطنتی فرانسه در آن زمان ژان فورگین (Jean Fargeon) نام داشت. او بهترین رایحه عطرهای زنانه را می‎ساخت و علم و دانش او در زمینه عطرسازی به نسل‎های ‎بعد مردم فرانسه هم انتقال پیدا کرد. یکی از تکنیک‎های ‎ژان برای ساخت عطر، ترکیب رایحه مواد طبیعی با الکل بود که برای غلظت آن‌ها از روغن هم استفاده می‎کرد.

هدف کمپانی پرفیوم دو مارلی از این نام‌گذاری زنده کردن آن جشن‎ها ‎بوده است. در عین حال از برخی رایحه‎های ‎آن زمان به روش صنعتی الگوبرداری کرده است. لویی پانزدهم در طول زندگی خود به اسب و مسابقه اسب سواری علاقه زیادی داشت. دو نماد اسب سواری و علاقه به عطر و رایحه از آن زمان به جا مانده است. او از ژان (عطرساز معروف خود) خواسته بود تا عطرهای جدیدی را برای جشن مسابقات اسب سواری بسازد. در این مسابقات پادشاهانی از سراسر اروپا دعوت بودند که بهترین فرصت برای نشان دادن پیشرفت فرانسه در صنعت عطرسازی بود.

البته در آن زمان عطرها به دنبال احساس خاصی نبوده‌اند و سازندگان آن‌ها هدفشان از ساخت عطر از بین بردن بوی بد از بدن بوده است. در حال حاضر این برند پرفیوم دو مارلی با الهام از سبک قرن 18، اسب‎های ‎لویی پانزدهم و قلعه او سعی دارند تا عطرهایشان را براساس داستان واقعی زندگی انسان‎ها ‎بسازند. هر رایحه‌ای از این عطر یادآور یک احساس خاص است.

دفتر مرکزی این برند در شهر پاریس قرار داد و عطرهای آن برای کشورهای اروپایی، آمریکا، چین، ژاپن، کشورهای عربی و آفریقای جنوبی صادر می‎شود. این رایحه‎های ‎گرانقیمت از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

 در ادامه به بررسی دو نمونه از عطرهای لوکس برند پرفیوم دو مارلی می‎پردازیم.

ادو پرفیوم مردانه مارلی Pegasus حجم 125 میلی لیتر

عطر مردانه (ادو پرفیوم) مارلی Pegasus یکی از بهترین محصولات برند پرفیوم دو مارلی است. این عطر را می‎توانید برای مهمانی‎های ‎اعیانی و مجالس رسمی استفاده کنید. عطر Pegasus با حجم 125 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای شیرین و تند و طبعی گرم است که آن را برای شب‎های ‎سرد پاییزی و فصل زمستان مناسب می‎کند. برند پرفیوم دو مارلی برای ساخت این محصول از میوه، وانیل، ادویه، مرکبات، چوب، گل و گیاهان معطر استفاده کرده است.

ادو پرفیوم مارلیPegasus در سال 2011 به بازار معرفی شد. وقتی این عطر را اسپری می‎کنید بوی نارنج، گل آفتابگردان و زیره را احساس خواهید کرد. بعد از چند دقیقه بوی خود را به نت‎های ‎گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس می‎دهد. بوی اصلی و پایانی این عطر از چوب صندل، وانیل و عنبر گرفته شده است.

ادو پرفیوم زنانه مارلی Delina حجم 75 میلی لیتر

یکی دیگر از بهترین محصولات برند پرفیوم دو مارلی عطر زنانه Delina است. این عطر با حجم 75 میلی لیتر، برای بانوان ساخته شده است. رایحه آن شیرین و گرم است که آن را برای اواخر بهار و فصل گرم تابستان مناسب می‎کند. شرکت پرفیوم دو مارلی برای ساخت عطر Delina از گل، میوه و گیاهان معطر استفاده کرده است.

این محصول در سال 2017 راهی بازار شده است. با اسپری عطر بوی ترنج، لیچی و ریواس در فضا منتشر می‎شود. نت میانی این عطر هم از گل صد تومانی، زنبق وحشی و گل رز بدست آمده است. در نهایت بوی اصلی عطر پرفیوم دو مارلی Delina از وانیل، مشک سفید و کشمیر است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

11,290,000 تومـان 13,500,000 تومـان -2,210,000 تومـان

13,100,000 تومـان

13,000,000 تومـان

8,900,000 تومـان 12,000,000 تومـان -3,100,000 تومـان

13,000,000 تومـان

12,100,000 تومـان

منو