یدک مسواک بین دندان اورال بی Interdental

Oral-B Interdental Brushes

جزییات بیشتر

جدید

برند : Oral B

شاخه: مسواک اورال بی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

130,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی یدک مسواک بین دندانی اورال بی اینتردنتال

یدک مسواک اورال بی مدل Interdental پرکننده‌های برس بین دندانی بوده و برای تمیز کردن فضاهای بین دندان‌ها که دارای دسترسی سخت هستند طراحی شده‌اند. زاویه این برس‌ها به گونه‌ای طراحی شده که با حرکت دادن کناره‌های دسته تنظیم می‌شوند و نیازی به لمس برس نیست.
برس‌های بین دندانی Oral-B نقاطی را تمیز می‌کنند که مسواک‌های معمولی به آن دسترسی ندارند. این یدک‌ها برای شکاف‌های دندانی بسیار ظریف و فضاهای تنگ بین دندان‌ها طراحی شده‌اند و دارای موهای تمیز کننده‌ای هستند که به طور عمیق برای از بین بردن مواد غذایی و پلاک بین دندانی استفاده می‌شوند.

یدک مسواک بین دندانی اورال بی اینتردنتال
این برس‌های بین دندانی در مقایسه با مسواک‌های یکبار مصرف قابل استفاده مجدد هستند و بدین صورت بسیار مقرون به صرفه هستند. موهای تمیز کننده این مسواک‌ها به طور عمیق برای از بین بردن مواد غذایی و پلاک بین دندان‌ها طراحی شده است. این یدک مسواک پلاک‌ها را از مکان‌های صعب العبور پاک می‌کنند.
این یدک‌های مسواک با از بین بردن پلاک در امتداد خط لثه منجر به حفظ سلامت لثه‌ها می‌شوند و قابلیت استفاده مجدد را دارند. این یدک‌ها دارای سایز بزرگ هستند و به خوبی به مناطق بین دندانی دسترسی خواهند داشت.
یدک مسواک Interdental محصولی از برند مشهور بهداشتی اورال بی و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115524
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآلمان
ساخت کشورآلمان
مناسببین دندان‌ها
سایر توضیحاتپاک کنندگی عمیق غذا و پلاک از بین دندان‌ها . مناسب برای دسترسی به نقاط سخت بین دندان‌ها . بدون نیازی به لمس برس . دارای موهای تمیز کننده . بسیار مقرون به صرفه . قابلیت چندین بار استفاده
برچسب یدک مسواک اورال بی, یدک مسواک

نوشتن نظر

یدک مسواک بین دندان اورال بی Interdental

Oral-B Interdental Brushes

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو