اسپری بدن مردانه نیوآ Black & White Invisible Fresh

 Nivea Black & White Invisible Fresh Body Spray

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: اسپری ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

250,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-26

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی اسپری مردانه نیوآ بلک اند وایت اینویزیبل فرش

اسپری مردانه مدل Black & White Invisible Fresh  ضد تعریقی است که به عنوان یک محافظ قوی برای انواع لباس‌های سفید و مشکی در برابر لکه‌های زرد و سفید استفاده می‌شود. این اسپری ضدلک زرد و سفید بر روی لباس بوده و پس از استفاده منجر به ایجاد شوره و لک بر روی انواع لباس‌های تیره و روشن نخواهد شد. همچنین می‌تواند در مدت زمان طولانی لباس‌ها و بدن را به دور از آلودگی نگه دارد.
این محصول حس پاکیزگی بر روی پوست را ایجاد می‌کند و در مدت زمان بالایی طراوت و شادابی را برای بدن فراهم می‌آورد. اسپری مردانه بلک اند وایت اینویزیبل فرش 48 ساعت ماندگاری داشته و ضد عفونت و مراقب پوست بوده و منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهد شد.
تحمل پوستی این اسپری تست شده و کیفیت آن مورد تایید قرار گرفته است بنابراین با استفاده از این اسپری پس از گذشت مدت زمانی دچار ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهید شد.
الکل موجود در این محصول 0 درصد بوده و منجر به لطافت و نرمی پوست خواهد شد. این اسپری دارای روایح کاملا مردانه بوده و درون آن از الکل و رنگ استفاده نشده است و به همین دلیل آسیبی به پوست وارد نمی‌شود.
نکته‌ای که باید آن را در نظر داشته باشید قابل اشتعال بودن این محصول است. بنابراین این محصول را در جوار شعله نگه ندارید زیرا در صورت گرم شدن امکان ترکیدن آن وجود خواهد داشت. اسپری را به دور از گرما، سطوح گرم، جرقه، شعله‌های آتیش بازی و سایر منابع قابل احتراق نگه دارید و هرگز بر روی شعله باز اسپری نکنید. دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد برای ترکیدن این محصول خطرناک است بنابراین هرگز آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید.
پس از تمام شدن این اسپری آن را سوراخ نکنید و در زمان استفاده آن را به طور مستقیم و طولانی مدت بر روی بدن اسپری نکرده و آن را استنشاق نکنید.
این محصول علاوه بر اینکه یک ضد تعریق قوی بوده می‌تواند از پوست محافظت کرده و آرامش و لطافت را برای پوست به همراه آورد. حجم اسپری مردانه بلک اند وایت اینویزیبل فرش 150 میلی لیتر بوده و قابل استفاده در مدت زمان بالایی است.
زمان استفاده یادتان باشد که باید آن را به خوبی تکان داده و در هنگام استفاده، اسپری را 15 سانتی متر از بدن خود دور نگه دارید و پس از استفاده نیز منتظر بمانید تا اسپری بر روی بدن شما خشک شود و سپس لباس بپوشید.
این اسپری مردانه یک ضد تعریق قوی بوده که می‌تواند بدون بر جای گذاشتن لک و علامت بر روی لباس بدن را خشک و تمیز نگه داشته و در کنار آن آسیبی به رنگ لباس‌ها نیز وارد نشود.
اسپری Black & White Invisible Fresh محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109586
حجم150 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتاسپری
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب اسپری بدن مردانه, اسپری بدن مردانه نیوآ

نوشتن نظر

اسپری بدن مردانه نیوآ Black & White Invisible Fresh

 Nivea Black & White Invisible Fresh Body Spray

نوشتن نظر

25 محصول مشابه

منو