کرم دست عسل نئودرم Honey Shea

Neuderm Honey Shea Hand Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : Neuderm

شاخه: کرم نئودرم

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

43% 69,000 تومـان

39,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی کرم دست عسل نئودرم Honey Shea

کرم دست عسل نئودرم Honey Shea یک محصول ترکیبی از عصاره عسل و شی باتر (Shea Butter) است که برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست دست طراحی شده است. این کرم دارای ویژگی های مرطوب کنندگی، تغذیه کنندگی، ضد التهاب و آنتی باکتریال است.

عصاره عسل باعث تغذیه پوست می شود و مرطوبیت آن را حفظ می کند. همچنین، خواص ضد التهابی و آنتی باکتریال عسل باعث کاهش التهابات و حفظ سلامت پوست می‌شوند. شی باتر نیز دارای خواص مرطوب کننده، نرم کننده و تسکین بخش است و به کاهش خشکی و ترک پوست کمک می‌کند.

این کرم در بسته بندی‌های مختلف و با حجم های مختلفی در دسترس است. برای استفاده از این کرم، کافی است که کمی از آن را روی پوست دست خود بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید تا کرم به طور کامل جذب شود. بهتر است از این کرم بعد از هر بار شستشوی دست استفاده کنید.

استفاده از این کرم به خاطر داشتن خواص ضد التهابی و آنتی باکتریال، می تواند به حفظ سلامت پوست دست کمک کند و در مواجهه با شرایط خشک کننده مثل هوای سرد و خشک، پوست دست را ترطیب کند. در صورت بروز هرگونه علائم حساسیت، بهتر است استفاده از این محصول را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

خرید کرم دست عسل نئودرم Honey Shea

شما میتوانید کرم دست عسل نئودرم هانی شی را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند Neuderm تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117844
بافتکرمی
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایران
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی . کاسه‌ای
مناسبدست
ویتامینویتامین E
سایر توضیحاتنرمی، شادابی و لطافت پوست دست و ناخن . بازسازی پوست، ترمیم ناخن و پوست اطراف ناخن . جلوگیری از پیری زودرس پوست
پارابنندارد
عصارهحاوی شی باتر

نوشتن نظر

کرم دست عسل نئودرم Honey Shea

Neuderm Honey Shea Hand Cream

نوشتن نظر

منو