کرم مرطوب کننده مای Hydra Balance

My Jojoba Hydra Balance Moisturizing Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: کرم مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کرم مرطوب کننده و تنظیم کننده رطوبت مای

کرم مرطوب کننده مای Hydra Balance مناسب برای استفاده دست و صورت بوده و درون آن از روغن جوجوبای 100 درصد طبیعی استفاده شده است. این کرم که به صورت روزانه قابل استفاده بوده با سرعت بالا جذب پوست می‌شود و درون آن از ترکیباتی با ارزش  همچون آنتی اکسیدان Q10 استفاده شده که منجر به محافظت و جلوگیری از پیری پوست می‌شود.
حجم این کرم 490 میلی لیتر بوده و در مدت زمان بالایی قابل استفاده است. این کرم آبرسان دارای مواد مغذی بوده و درون آن از آنتی اکسیدان‌هایی استفاده شده که ضدپیری بوده و سازگار با انواع پوست است. این کرم به دلیل وجود عصاره جوجوبا درون آن منجر به سلامت پوست و زیبایی هر چه بیشتر پوست‌تان خواهد شد.
فراهم سازی رطوبت پوست یکی از جمله مهم‌ترین راه‌ها برای داشتن پوستی جوان و شاداب است. این کرم مرطوب کننده به دلیل دارا بودن آنزیم Q10 منجر به جلوگیری از فعالیت‌های مضر رادیکال‌های آزاد بر روی پوست می‌شود و در این صورت از پیری پوست جلوگیری می‌شود.
روغن جوجوبا سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده که مناسب برای پوست هستند که منجر به کلاژن سازی پوست می‌شوند و خشکی پوست را از بین می‌برند. پیش‌تر اشاره شد که Q10 یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده که می‌تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند.
علاوه بر این عنصر از سایر مواد مغذی همچون گلیسیرین نیز استفاده شده که آبرسانی و رطوبت رسانی پوست را برای شما فراهم می‌آورد. با کمک این محصول پوست شما تا 24 ساعت مرطوب باقی می‌ماند و از تبخیر آب درون پوست جلوگیری می‌کند و به همین دلیل مناسب برای افرادی است که دارای پوستی خشک و معمولی هستند.
این کرم مرطوب کننده دارای بافتی سبک بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود و به خوبی پوست‌های خشک را مرطوب نگه می‌دارد. این کرم مرطوب کننده التیام بخش و ترمیم کننده پوست بوده و به مدت 24 ساعت پوست را آبرسانی می‌کند. کرم مرطوب کننده مای هایدرا بلنس مناسب برای استفاده بر روی پوست دست و صورت بوده و سلامت پوست را برای شما فراهم می‌سازد.

چرا باید از کرم مرطوب کننده هایدرا بلنس استفاده کرد؟

این کرم مرطوب کننده مناسب بریا استفاده بر روی دست و صورت بوده و به دلیل وجود روغن جوجوبا و آنزیم Q10 به خوبی جوانسازی و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. با جوانسازی پوست به طبع از پیری پوست جلوگیری می‌شود و پوست شاداب و باطراوت می‌ماند.
این کرم مرطوب کننده به خوبی منجر به کلاژن سازی پوست می‌شود که در این صورت خاصیت الاستیه پوست افزایش پیدا می‌کند و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌شود که در این صورت پوست دچار خشکی و پوسته پوسته شده نخواهد شد.
این محصول 24 ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد و این بدان معناست که پس از استفاده به مدت 1 روز پوست مرطوب باقی می‌ماند البته در صورتی که پوست‌تان به شدت خشک بوده و یا دست‌هایتان را به طور مرتب می‌شویید توصیه می‌شود در صورت نیاز در طول روز مجدد استفاده از این کرم را بر روی پوست خود تمدید کنید.

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده مای Hydra Balance

  • حاوی روغن جوجوبای طبیعی
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • جذب بالای پوستی
  • حاوی ترکیبات موثر همچون آنتی اکسیدان Q10
  • جلوگیری از پیری پوست
  • سازگار با انواع پوست به خصوص خشک و معمولی
  • کلاژن سازی پوست
  • فراهم سازی رطوبت 24 ساعته پوستی
  • جلوگیری از تبخیر آب از روی پوست
  • دارای بافتی سبک
  • التیام بخش پوست
  • مناسب برای استفاده بر روی پوست دست و صورت

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده هایدرا بلنس

  1. کرم را به آرامی بر روی پوست تمیز و بر روی قسمت‌های دست، گردن و صورت ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.
  2. در صورت نیاز می‌توانید کرم را مجددا در طول روز استفاده کنید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از برخورد آن با چشم و سایر زخم‌ها خودداری کنید.

شما می‌توانید کرم مرطوب کننده مای هایدرا بلنس را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117135
حجم490 میلی لیتر
بافتکرمی
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستمعمولی . خشک
ساخت کشورآلمان
ماندگاری۲۴ ساعت
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبدست . صورت
سایر توضیحاتجذب بالای پوستی . حاوی آنتی اکسیدان Q10 . جلوگیری از پیری پوست . کلاژن سازی پوست . رطوبت 24 ساعته پوستی . جلوگیری از تبخیر آب از روی پوست . التیام بخش پوست
عصارهروغن جوجوبای طبیعی
برچسب کرم مرطوب کننده, کرم مرطوب کننده مای

نوشتن نظر

کرم مرطوب کننده مای Hydra Balance

My Jojoba Hydra Balance Moisturizing Cream

نوشتن نظر

4 محصول مشابه

منو