کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما

My Sebo Pharma Tint Moisturizing Sebomine Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: کرم مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

236,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی کرم مرطوب کننده مات بدون چربی مای سبوفارما

کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما Oil Free دارای 50 میلی لیتر حجم بوده و می‌توان به صورت روزانه از آن بر روی پوست تمیز و خشک استفاده کرد. درون این کرم مرطوب کننده از عصاره گل شبدر قرمز استفاده شده و ترکیبات اصلی آن شامل مواد مرطوب کننده است که طراوت و شادابی را برای پوست به همراه دارد.
این کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست‌های چرب بوده و به خوبی مات کنندگی و یکدست کنندگی پوست را برای شما فراهم می‌سازد. این کرم مرطوب کننده رطوبت موثر را بر روی پوست به همراه دارد و به کنترل ترشح چربی بر روی پوست کمک می‌کند به همین دلیل مناسب برای افرادی است که دارای پوست مستعد جوش و آکنه هستند.
کرم مرطوب کننده مات مای به کوچک کردن و غیرقابل روییت شدن منافذ باز پوستی کمک می‌کند و دارای بافتی سبک بوده که به خوبی بر روی پوست می‌نشیند. این محصول غیر جوش زا بوده و پس از استفاده منجر به ایجاد جوش بر روی پوست‌تان نخواهد شد.
فرمولاسیون کرم مرطوب کننده مات سبوفارما بدون چربی مناسب برای استفاده افرادی با پوست چرب بوده که با کمک هیالورونیک اسید و سرامید-2 می‌تواند از تبخیر آب در لایه‌های میانی پوست جلوگیری کند که در این صورت پوست مرطوب می‌ماند و دچار خشکی نخواهد شد.
یکی از ویژگی‌های مهم این کرم مرطوب کننده در این است که به خوبی چربی اضافی پوست را کنترل می‌کند و در این صورت از براقیت پوست نیز جلوگیری می‌شود که این امر می‌تواند منجر به بهبود آکنه‌های پوستی شود.

چرا باید از کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما Oil Free استفاده کرد؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند پوست‌های چرب به دلیل چرب بودن نیاز به نگهداری‌هایی همچون مرطوب کننده ندارند اما این در حالی است که پوست‌های چرب نیز به نوبه‌ی خود نیاز به مراقبت دارند. این کرم مرطوب کننده به خوبی به رطوبت رسانی پوست کمک می‌کند و منجر به کنترل ترشح پوستی می‌شود. علاوه بر این موارد می‌تواند برقیت پوست را از بین ببرد و مناسب برای استفاده افرادی است که پوستی مستعد جوش و آکنه دارند.

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما اویل فری

  • دارای رطوبت رسانی موثر پوست
  • کمک به کنترل ترشح چربی پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوستی
  • دارای بافتی سبک
  • بدون ایجاد جوش بر روی پوست
  • یکنواخت کننده رنگ و بافت پوست
  • مات کننده پوست
  • بدون چربی
  • غیر کومدوژنیک
  • بدون آزمایش حیوانی

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما Oil Free

  1. به صورت روزانه کرم را بر روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید.
  2. هنگام استفاده باید مقدار مناسبی از کرم را به جهت پوشش دهی منافذ باز پوست به صورت یکنواخت بر روی پوست تمیز خود ماساژ دهید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از برخورد آن با چشم و سایر زخم‌ها خودداری کنید. در صورت بروز حساسیت نیز مصرف محصول را قطع کنید و در صورت مشاهده علائم به پزشک مراجعه کنید.

شما می‌توانید کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما اویل فری را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده رسمی برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117134
بافتکرمی
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستچرب
ساخت کشورآلمان
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاترطوبت رسانی موثر پوست . کنترل ترشح چربی پوست . کوچک کننده منافذ باز پوستی . دارای بافتی سبک . یکنواخت کننده رنگ و بافت پوست . مات کننده پوست . بدون چربی . غیر کومدوژنیک . بدون آزمایش حیوانی
عصارهگل شبدر قرمز
برچسب کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما, کرم مرطوب کننده مات مای

نوشتن نظر

کرم مرطوب کننده مات مای سبوفارما

My Sebo Pharma Tint Moisturizing Sebomine Cream

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو