کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما

My Sebo Pharma Tint Moisturizing Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: کرم مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

236,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی کرم مرطوب کننده رنگی بدون چربی مای سبوفارما

کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما Oil Free دارای رنگی طبیعی بوده که به خوبی امکان پوشش آکنه و جای جوش را برای شما فراهم می‌آورد. این کرم مرطوب کننده منجر به یکنواخت سازی رنگ و بافت پوست می‌شود و به خوبی ترشح چربی پوست را در افرادی که مستعد جوش و آکنه هستند کنترل می‌کند.
حجم این محصول 50 میلی لیتر بوده و می‌توان به صورت روزانه از آن بر روی پوست تمیز و خشک استفاده کرد. این کرم به خوبی کار رطوبت رسانی موثر بر روی پوست را انجام می‌دهد و می‌تواند از ترشح چربی پوست جلوگیری کند. با کمک این کرم منافذ باز پوستی کوچک می‌شوند و پوشانندگی بالایی دارد. کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفورما اویل آف دارای بافتی سبک بوده و پس از استفاده منجر به جوش نمی‌شود.
این کرم دارای خاصیت آبرسانی بوده و زمانی که بر روی پوست قرار گیرد از بروز خشکی و عوارضی همچون قرمزی و التهاب جلوگیری می‌کند. با کمک این کرم می‌توان به درخشان‌ ککندگی و جوانسازی پوست خود کمک کرد و شادابی و سلامت را برای پوست‌های خسته و کدر فراهم آورد.
این کرم مناسب برای افرادی با پوست چرب طراحی شده و حاوی هیالورونیک اسید و سرامید بوده که به پیشگیری از تبخیر آب از لایه‌های میانی پوست منجر می‌شود و به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. این کرم مرطوب کننده فاقد چربی بوده و می‌تواند چربی اضافی پوست را کنترل کند که در این صورت براقیت پوستی نیز کاهش پیدا می‌کند.
این کرم می‌تواند به بهبود آکنه کمک کرده و حاوی ترکیباتی مرطوب کننده بوده که به خوبی سلامت و شادابی پوست را فراهم می‌سازد. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده که منجر به تنظیم ترشح چربی بر روی پوست می‌شود. وجود هیالورونیک اسید در این محصول به خوبی کار مرطوب کنندگی پوست را فراهم می‌آورد و به عنوان یک آبرسان قوی شناخته می‌شود.

چرا باید از کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما Oil Free استفاده کرد؟

کرم مرطوب کننده رنگی سبوفارما بدون چربی به کوچک کردن منافذ باز پوستی کمک می‌کند و مناسب برای استفاده در افرادی است که مستعد جوش و آکنه هستند. افرادی که دارای پوست چرب هستند و با براقیت پوست خود مشکل دارند می‌توانند از این کرم استفاده کنند تا براقیت و درخشندگی طبیعی را برای پوست خود فراهم آورند.
این کرم به خوبی منجر به یکنواخت سازی رنگ و بافت پوستی می‌شود و می‌تواند پوست را مات کند. این کرم بدون چربی بوده و پس از استفاده احساس چربی بر روی پوست خود نخواهید داشت. این محصول بافتی سبک داشته و غیر کومدوژنیک بوده و پس از استفاده رطوبت رسانی موثری را بر روی پوست فراهم می‌آورد.

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما اویل فری

  • دارای رطوبت رسانی موثر پوست
  • کمک به کنترل ترشح چربی پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوستی
  • دارای بافتی سبک
  • بدون ایجاد جوش بر روی پوست
  • یکنواخت کننده رنگ و بافت پوست
  • مات کننده پوست
  • بدون چربی
  • غیر کومدوژنیک
  • بدون آزمایش حیوانی

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما Oil Free

  1. به صورت روزانه کرم را بر روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید.
  2. هنگام استفاده باید مقدار مناسبی از کرم را به جهت پوشش دهی منافذ باز پوست به صورت یکنواخت بر روی پوست تمیز خود ماساژ دهید.

*توجه داشته باشید که محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و از برخورد آن با چشم و سایر زخم‌ها خودداری کنید. در صورت بروز حساسیت نیز مصرف محصول را قطع کنید و در صورت مشاهده علائم به پزشک مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما اویل فری

از جمله مواد تشکیل دهنده این محصول می‌توان به مواردی همچون آب دیونیزه، پلی گلیسیریل 4، ایزو استئارات، تیتانیوم دی‌اکسید، سیکلوپنتاسیلوکسان، گلیسیرین، متیل متاکریلات کراس پلیمر، منیزیم، سولفات، هیالورونیک اسید، لاکتوپروکسیداس، سرامید، پتاسیم تیوسینات، فنوکسی اتانول، متیل پارابن، اتیل پارابن، پروپیل پارابن، بوتیل پارابن و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانید کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما بدون چربی را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده رسمی برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117133
بافتکرمی
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
مناسب پوستچرب
ساخت کشورآلمان
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاترطوبت رسانی موثر پوست . کنترل ترشح چربی پوست . کوچک کننده منافذ باز پوستی . دارای بافت سبک . غیر کومدوژنیک . یکنواخت کننده رنگ و بافت پوست . مات کننده پوست . بدون چربی
برچسب کرم مرطوب کننده رنگی مای, کرم مرطوب کننده رنگی

نوشتن نظر

کرم مرطوب کننده رنگی مای سبوفارما

My Sebo Pharma Tint Moisturizing Cream

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

منو