ادو پرفیوم کنت کول Black Bold

Kenneth Cole Black Bold Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Kenneth Cole

شاخه: عطر کنت کول

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر مردانه کنت کول بلک بُلد

عطر مردانه کنت کول مدل Black Bold از خانواده روایح تازه، ادویه‎ای، سبز، مرکبات، چوبی، معطر، گلی، آبی، ازون و چرم بوده و طعمی تند و طبعی گرم دارد. برند مشهور کنت کول عطر چوبی-معطر بلک بولد را برای اولین بار به جهان ارائه نمود. استفاده از این عطر به آقایان در روزهای فصول بهار، تابستان و پاییز توصیه می‌شود.
عطر Black Bold با الهام از روح بی باک نیویورک طراحی شده و عطری عالی برای مردانی است که رهبران خوبی هستند. این عطر جدید دارای جسارتی است که با قدرت و اعتماد به نفس می‎تواند مرزها را جا به جا کند. از طراحی شیک و چرم مانند بطری تا نت‌های عطر Black Bold بعد پویا و جدیدی را به مجموعه عطرهای کنت کول اضافه می‌کند.
کنت کول، رئیس و مدیر ارشد خلاقیت برند کنت کول در خصوص این عطر گفت: "آرزوی من برای Black Bold تجسم جوهر جسورانه نیویورک بود." عطر Black Bold از افراد با اعتماد به نفس و جسوری که دوست دارند زندگی پرچالشی را تجربه کنند تجلیل می‌کند.
برای ساخت این عطر کنت کول با استاد عطرساز هری فرمونت از Firmenich همکاری کرد تا رایحه‌ای بسازد که حس یک ظاهر مردانه قوی با اعتماد به نفس بالا، مطمئن و در عین حال دلسوز را نشان دهد که زیبایی قدرت انسان را منعکس می‌کند.

ادکلن مردانه کنت کول بلک بولد
Black Bold دارای نت‌های بالایی از مرکبات خوش طعم بوده و درون آن از نت‎های گیاهی با ترکیبی از جوز هندی آسیاب شده و زمزمه گل نیلوفر آبی استفاده شده و یک انفجار سرد مردانگی را بر روی پوست نمایان می‌کند. این عطر با عناصر چوبی و مشک‌های چرمی توانسته تضاد بین تیره و روشن را به خوبی نمایان ساخته و جسارت را در درون فرد پس از استفاده از عطر ایجاد کند.
عکاسی عطر Black Bold در کمپین چاپی و دیجیتالی خیره کننده‌ای که توسط عکاس گرگوری هریس در نیویورک گرفته شده با همکاری مدل و هنرمند دیوید الکساندر فلین انجام شد. بطری این عطر با طراحی براقی که دارد می‎تواند وفاداری بلک بولد را به برند کنت کول نشان دهد. این بطری با منسوجات چرم‌مانند توانسته شکوه و ظاهری براق را به خود اختصاص دهد و شبیه به پوسته‎های بافت‌دار مجلل مجموعه کنت کول است. این عطر در حجم‎های 50 و 100 میلی لیتری به صورت ادو پرفیوم موجود است.
نت‎های درون عطر بلک بُلد ترکیبی از روایح گل مرداب، پرتقال ماندارین، نعناع آبی، زنجبیل، چرم جیر، چوب سدر، نت‌های چوبی، جوزهندی، بخورهای خوشبو و برگ بنفشه است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام هری فرمونت (Harry Fremont) انجام شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی عالی نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Black Bold محصولی از برند نامدار کنت کول و ساخت کشور آمریکا است.

معرفی نت‌های عطر مردانه Kenneth Cole Black Bold

نت اصلی: گل مرداب، پرتقال ماندارین، نعناع آبی، زنجبیل، چرم جیر، چوب سدر، نت‌های چوبی، جوزهندی، بخورهای خوشبو و برگ بنفشه

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115622
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهروایح تازه . ادویه‌ای . سبز . مرکبات . چوبی . معطر . گلی . تند . آبی . ازون . چرم
گروه بویاییچوبی معطر
طبعگرم
نت پایهگل مرداب . پرتقال ماندارین . نعناع آبی . زنجبیل . چرم جیر . چوب سدر . نت‌های چوبی . جوزهندی . بخورهای خوشبو . برگ بنفشه
عطرسازHarry Fremont
سال عرضه2016
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه کنت کول, ادو پرفیوم کنت کول

نوشتن نظر

ادو پرفیوم کنت کول Black Bold

Kenneth Cole Black Bold Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو