ادو تویلت زنانه فرانک اولیور Sunrise

Franck Olivier Sunrise Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Franck Olivier

شاخه: عطر فرانک الیور

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

1,070,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

 

ادو پرفیوم فرانک اولیور Sunrise مشابه بوی Nina Ricci Nina می باشد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104965
حجم75 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
سال عرضه2010
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه فرانک اولیویر, ادو تویلت فرانک اولیویر

نوشتن نظر

ادو تویلت زنانه فرانک اولیور Sunrise

Franck Olivier Sunrise Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
در مورد برند فرانک اولیویر

تاریخچه برند فرانک اولیویر (Franck Olivier)

برند فرانک اولیویر (Franck Olivier) یکی از شرکت‎های ‎بزرگ تجاری فرانسوی است که در زمینه عطر و ادکلن فعالیت دارد. این شرکت در سال 1999 تاسیس شد که محصولات آن با قیمت مناسب عرضه می‎شود. در بین محصولات این برند می‎توان به عطر فرانک اولیویر نیچر، عطر زنانه فرانک اولیویر صدفی، عطر مردانه فرانک اولیویر تاچ بلک و عطر زنانه فرانک اولیویر میس اشاره کرد.

از جمله عطرسازان شناخته شده‌ای که در این برند فعالیت دارند می‎توان به مارک بوکستون (Mark Buxton) و مستر نوز اشاره کرد. تمامی فرمولاسیون عطرهای برند فرانک اولیویر توسط این دو عطرساز ساخته شده‌اند.

برند فرانک اولیویر دو سال بعد از فعالیتش در زمینه عطرسازی با شرکت SODIP قرارداد همکاری امضا کرد. این برند تنها طی 3 سال توانسته بود حدودا 26 رایحه مختلف را به بازار عرضه کند. با سودی که این شرکت از فروش محصولاتش بدست آورده بود، خط تولید عطرهایش را توسعه داد. به طوری که شرکت فرانک اولیویر تاکنون 47 عطر با رایحه مختلف را در کارنامه عطری خود به ثبت رسانده است.

نام این برند از عطرساز معروف پاریسی (Franck Olivier) گرفته شده است. محصولات این برند در بیش از 50 کشور دنیا صادر می‎شود. دفتر مرکزی این برند در قلب شهر پاریس قرار دارد. اوج موفقیت و فروش محصولات برند فرانو اولیویر را باید در سال 2008 جستجو کنیم.

محبوبیت عطرهای برند فرانک اولیویر

این برند با شرکت SODIP که در سال 1993 تاسیس شده بود، قرارداد همکاری امضا کرد. شرکت سودیپ از عطرسازان سرشناس دنیا برای ساخت فرمولاسیون محصولاتش استفاده می‎کرد. در این میان فرانک اولیویر هم یکی از عطرسازانی بود که در شرکت سودیپ کار می‎کرد. حضور همزمان او در هر دو شرکت زمینه همکاری دو برند فرانک اولیویر و سودیپ را فراهم آورد.

بسته بندی محصولات این برند خاص و منحصر به فرد است و از رنگ‌ها برای زیبایی بیشتر عطرهایش استفاده می‎کند. شیشه‎های ‎کریستالی این عطرها با رنگ‎های ‎شاد و چشم نواز یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت برند فرانک اولیویر است. البته در کنار همه این‌ها، کیفیت بالای محصولات و ماندگاری رضایت بخش هم نقش زیادی در فروش بالای محصولات این برند داشته است. همچنین قیمت عطرهای برند فرانک اولیویر نسبت به سایر برندهای معروف فرانسوی قیمت مناسب تری دارند.

در ادامه به معرفی دو نمونه از عطرهای برند فرانک اولیویر می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه فرانک اولیویر Oud Touch حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) زنانه فرانک اولیویر Oud Touch یکی از بهترین محصولات شرکت فرانک اولیویر است. این عطر را می‎توانید برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی انتخاب کنید. عطر Oud Touch با حجم 100 میلی لیتر برای بانوان ساخته شده است. این عطر رایحه‌ای خنک دارد که برای اواخر بهار و فصل گرم تابستان پیشنهاد می‎شود.

وقتی آن را اسپری می‎کنید بوی خوب انگور فرنگی سیاه، گلابی، سنبل آبی و خربزه شما را مست خود می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی عطر به بنفشه، رز، فریزیا، یاس و گیاه درمنه گرایش پیدا می‎کند. برند فرانک اولیویر برای ساخت نت پایانی این عطر از چوب صندل سفید و مشک استفاده کرده است. ماندگاری بالا از دیگر ویژگی‎های ‎مثبت این محصول است.

ادو پرفیوم زنانه فرانک اولیویر Sun Java حجم 75 میلی لیتر

یکی دیگر از بهترین محصولات برند فرانک اولیویر عطر (ادو پرفیوم) زنانه فرانک اولیویر Sun Java است. این عطر با حجم 75 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای خوراکی و خنک است که می‎تواند گزینه خوبی برای اواخر بهار و فصل تابستان باشد. شرکت فرانک اولیویر آن را در سال 2004 و برای بانوان به بازار معرفی کرده است.

وقتی عطر Sun Java را اسپری می‎کنید بوی خوب سیب قرمز، طالبی، انگور سیاه، لیموی آمالفی و هلو شما را مست خود می‎کند. اما بعد از چند دقیقه بوی گل‎های ‎سوسن، یاس، رز و مگنولیا به مشام می‎رسد. نت پایانی این عطر هم ترکیبی از مشک و عنبر است. بطری استوانه‌ای این عطر با ترکیب رنگ‎های ‎صورتی، قرمز و طلایی زیبایی خاصی دارد. این محصول می‎تواند انتخاب خوبی برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی شما باشد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

15 محصول مشابه

منو