ادو پرفیوم ایو روشه Evidence

Yves Roche Evidence Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Yves Rocher

شاخه: عطر ایوروشه

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

18% 3,160,000 تومـان

2,590,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی ادکلن زنانه اویدنس

ادکلن زنانه اویدنس از برند ایوروشه می باشد که در سال 2003 معرفی گردید. ایو روشه اویدنس عطر بسیار محبوبی است که در ترکیبات تشکیل دهنده اش بیشتر از همه رایحه گل رُز سرخ احساس می شود. طراحی و فرمولاسیون عطر اویدنس توسط عطرساز مشهور «آنیک مناردو» انجام شده است. ادکلن evidence بوی ملایم و کمی شیرین دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری ایو روشه اویدنس بسیار ساده و شیک ساخته شده است. مایع درون شیشه ادکلن اویدنس به رنگ صورتی است و روی شیشه دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ صورتی است و به ‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روی شیشه نام Comme Une Evidence و نشان تجاری ایو روشه را مشاهده می‌کنید. جالب است بدانید که ادکلن evidence حجمی 100 میلی ‌لیتری دارد. به‌ محض اولین اسپری ادکلن اویدنس بوی ریواس و برگ بنفشه در فضای اطرافتان پر می‌شود.

ادکلن زنانه اویدنس بهترین انتخاب برای خانم های شیک پوش

ادکلن زنانه اویدنس، ادکلنی خنک و شیرین با ترکیبی گلی و سبز و گیاهی می باشد. ادکلن ایو روشه اویدنسعطری زنانه و جذاب می باشد. عطرهای گلی و میوه‌ای معمولاً موردپسند بیشتر بانوان هستند. یکی از این نوع عطرها، عطر اودینس است که در سال 2003 معرفی شده است. این ادو پرفیوم محصولی از برند مشهور و فرانسوی ایو روشه است. ادکلن اویدنس با رایحه شیرین و خنک برای بانوانی شیک پوش و خوش سلیقه مناسب می باشد.ادکلن evidence را می توان در تمام فصول برای مهمانی ها ، مجالس و جشن ها استفاده کرد. میزان پراکندگی و ماندگاری متوسطی دارد.

انواع رایحه ادکلن زنانه اویدنس

رایحه ابتدایی ادکلن اویدنس با بوی سبز و با طراوت برگ بنفشه، ریواس و شکوفه گل ابریشم آغاز می شود که به دلیل حضور خزه بلوط حالتی صابونی مانند و کلاسیک را برای مصرف کننده تداعی می کند. بوی شیرین و خنک این ترکیب میوه‌ای شادی و انرژی زیادی را در شما ایجاد می‌کند. با گذر زمان رایحه گل های سوسن و رز نیز به این ترکیب اضافه می شوند تا حس گلدار قوی تر و ادکلن اویدنس کمی شیرین شود. بوی این ترکیب گلی ادکلن اویدنس، انرژی مثبت و هیجان زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند. همزمان با این تغییرات رایحه نعنای هندی، گیاه پاتچولی، گلسنگ و مشک نیز اعلان حضور می کند تا با حس مرطوب و کمی خاکی خود کاراکتر جذاب و زنانه ای به ادکلن اویدنس بدهد. پس از استشمام این نت‌ها احساس تازگی و اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهید داشت.

قیمت ادکلن زنانه اویدنس

عطر و ادکلن زنانه ایو روشه اویدنس که دارای رایحه خنک و شیرین است، مناسب فصل بهار و تابستان بوده و خنکی مطبوع زمستان را در گرمای سوزان تابستان به شما هدیه می ‌دهد. عطر اویدنس با غلظت ادوپرفیوم، ظاهری شیک و ساده و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی ایرانوس قرار گرفته است. شما می توانید عطر اویدنس را با قیمت مناسبی خریداری کنید. 

خرید ادکلن زنانه اویدنس

خرید ادکلن اویدنس با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، بطری زیبا و خاص، حجم 100 میلی ‌لیتری و برند ارزشمندش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار راضی‌ کننده خواهد شد. در هنگام خرید عطر و ادکلن باید به نکاتی توجه داشت که به آن اشاره کرده ایم:

نکات مهم در زمان خرید عطر و ادکلن

1- در هنگام خرید عطر دقت کنید و صبور باشید. در صورت عجله کردن، امکان دارد عطری را انتخاب کنید که بعد متوجه شوید رایحه موردپسندتان را ندارد. از طرفی احتمال دارد در بعضی از روزها عطری را بپسندید و در روز بعد آن را دوست نداشته باشید یا بلعکس. هرگز عجله نکنید. خصوصا اگر عطر که خریداری می کنید، گرانقیمت نیز باشد.

2- فرمول مناسب خود را انتخاب کنید. تنوع عطر و ادکلن ها خیلی زیاد است و در نتیجه انتخاب مناسب را دشوار می کند. نوع سلیقه خود را بشناسید و براساس آن خرید کنید.

3- هر پوستی عطر خاص خود را دارد. هیچ عطر خاصی برای افرادی با موهای طلایی، قهوه ای یا مشکی وجود ندارد؛ این نوع پوست است که تفاوت را ایجاد می کند و به همین دلیل نیز ماندگاری عطر از فردی به فرد دیگر متفاوت است. انتخاب عطر همچنین باید براساس نوع شخصیت افراد باشد؛ عطرها در چندین گروه گوناگون دسته بندی می شوند و هر کدام تصویری متمایز را در ذهن تداعی می کنند.

4- علایق خود ا بشناسید. رایحه عطرها اغلب برگرفته از یک گل، میوه، چوب و… است. اسانس مورد علاقه خود را بشناسید و براساس نوع پوست، احساسات، خاطرات و شخصیت تان دست به انتخاب بزنید.

5- اشتباه رایجی که 90 درصد مردم انجام می دهند، بوییدن سریع عطر است . اکثر عطرها دارای بیش از 80 درصد الکل هستند. زمانی که عطر را روی پوست یا کاغذ تست اسپری میکنید، بلافاصله بویش نکنید. حداقل 30 تا 60 ثانیه زمان بدهید تا بخش اعظم الکل عطر تبخیر شود.

6- وقتی عطر ها را تست می کنید اگر دماغتان به مچ دست یا کاغذ تست برخورد داشته باشد، در تست عطرهای دیگر دچار مشکل خواهید بود. چون مقداری از عطر در پوست دماغتان برخورد داشته است. این نکات گرچه ساده و شاید برای بعضی ها خنده دار باشد ولی هدف رویال عطر بررسی تمام جنبه های عطر و ادکلن است .

جمع بندی

به طور کلی عطرها از اسانسهای روغنی، ترکیبات معطر، ثابت کننده و نگهدارنده و الکل تشکیل می شوند. روغن ها و اسانس های موجود در عطر از طریق تـقـطـیر گـلهـا، گیاهان و سبزیجات و علفها به دست می آید. برخی افراد عطر مورد علاقه شان را با توجه به سن، جنسیت، فصل انتخاب می کنند. عطر اغلب از ترکیب چند ماده معطر کم و بیش ماندگار که به طور طبیعی از یک گیاه، یک حیوان، یک قارچ یا از یک محیط گرفته شده اند، تولید می شود. این مواد معطر گاه برای استفاده روزمره با مواد حلال و ثابت کننده ها ترکیب می شوند. از مواد معطر با منشاء حیوانی می توان از «مشک» نام برد. مواد گیاهی از گل ها، میوه ها و هر ماده دیگری با منشاء گیاهی گرفته می شود.

 

 

معرفی نت های عطر ایو روشه اویدنس

  • نت آغازی: ریواس و برگ بنفشه
  • نت میانی: گل رز و زنبق دره
  • نت پایانی: گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ی اوک‌موس

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104379
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
عطرسازAnnick Menardo
سال عرضه2003
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ارسال در نوروزبله
برچسب ادوپرفیوم ایوروشه, عطر زنانه ایوروشه

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ایو روشه Evidence

Yves Roche Evidence Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند ایو روشه

تاریخچه برند ایو روشه (Yves Rocher) 

نام این برند برگفته از نام بنیان­‌گذار آن یعنی آقای ایو روشه (Yves Rocher) یک کارآفرین اهل فرانسه است. از مهم‌ترین دستاوردهای زندگی ایو روشه علاوه بر تاسیس یکی از موفق ­ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان، دریافت جایزه لژیون دونور در سال 2007 است. وی در تاریخ 26 دسامیر سال 2009 و در 79 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. برند ایو روشه هم اکنون توسط بریس روشه (Bris Rocher) نوه ایو روشه اداره می­‌شود و دارای بیش از ۸۸ نمایندگی فعال در هر پنج قاره جهان است.

اولین فعالیت­‌های تجاری ایو روشه به سال 1959 باز می­‌گردد، زمانی که وی تصمیم گرفت با استفاده از گیاهان باغ پدری خود در روستای لاگاسیلی فرانسه به تولید لوازم آرایشی ویژه بانوان بر پایه مواد کاملا طبیعی بپردازد. البته محصولات ایوروشه هم اکنون تنها مخصوص بانوان نیست و سری محصولات ویژه آقایان این شرکت مثل پاک ­کننده صورت، افترشیو و عطرهای مختلف توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می­‌گیرند. تصویر زیر مربوط به زمانی است که نخستین محصولات برند ایوروشه توسط بنیان­‌گذار آن و در یک اتاق زیر شیروانی تولید می­‌شدند، البته این اتاق بعدها به محلی برای انجام آزمایشات و ارزیابی کیفیت محصولات تولیدی این برند تبدیل شد.

مدیریت شرکت ایو روشه در سال 1992 و پس از استعفای رسمی مؤسس این شرکت به پسر وی سپرده شد اما مدیریت جدید تنها 2 سال در این سمت باقی ماند و پس از فوت وی در اثر یک سانحه رانندگی، آقای ایو روشه مجددا عهده‌­دار مدیریت شرکت خود شد، این روند تا زمان فوت ایشان یعنی سال 2009 ادامه پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت ایوروشه، علاوه بر تولید محصولات زیبایی باکیفیت و البته بر پایه فرمول­‌های گیاهی، توجه به اهمیت فضای سبز و مسئله کاشت و حفاظت از درختان است، در همین راستا شرکت Yves Rocher تا سال 2015 موفق به کاشت بیش از 100 میلیون نهال در سراسر جهان شده است. اگرچه محصولات ایو روشه تنوع زیادی دارند اما می­‌توان آن­‌ها را به سه گروه کلی زیر تقسیم نمود.

  •     محصولات بهداشتی صورت ایو روشه شامل: انواع کرم، ماسک و شستشو دهنده‌­های مخصوص صورت
  •    لوازم آرایشی و زیبایی ایوروشه شامل: پنکیک،کرم پودر، انواع خط چشم و ریمل، رژلب و محصولات مراقبت از      ناخن
  •     عطر و و ادکلن ایو روشه

ادو پرفیوم ایو روشه Evidence حجم 100 میلی لیتر

این عطر نخستین بار در سال 2003 به بازار ارائه شد و از آن زمان تا کنون توانسته همواره به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای برند ایو روشه شناخته شود. به طور کلی می­توان Comme Une Evidence  را یک عطر خنک دانست که رایحه شیرین آن بر پایه بوی گل و میوه‌­های شیرین است، بطری ایو روشه Evidence در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است و در هماهنگی کامل با مایع صورتی رنگ داخل شیشه طراحی شده است. طراحی و فرمولاسیون این عطر نیز توسط عطرساز مشهور «آنیک مناردو» (Annick Menardo) انجام شده است.

پس از اسپری اویدنس بر روی نبض خود در نت اولیه رایحه‌­ای از بوی ریواس و برگ بنفشه در فضای اطرافتان پر می‌شود، این رایحه باعث می­‌شود تا حس شادی در شما برانگیخته شود. نت میانی نیز در هماهنگی کاملی برپایه ترکیب گل رز و زنبق دره انرژی مثبت را در شما افزایش می‌­دهد. پس از گذشت مدت زمان مناسبی نوبت به نت­‌های پایانی ایوروشه اویدنس می­رسد. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ اوک‌موس ساخته شده و شما را سرشار از آرامش و اعتماد به­ نفس می­‌کنند.

با توجه به بوی خنک و شیرینی که ادو پرفیوم زنانه ایو روشه Evidence دارد می‌­تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در روزهای گرم  فصل‌های بهار و تابستان باشد. البته پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، و بطری ساده و زیبا با ظرفیت 100 میلی‌لیتری نیز می­‌توانند دلایل خوبی باشند که اگر قصد هدیه دادن یک عطر به عزیزانتان را دارید، ایو روشه اویدنس در صدر لیست انتخاب­‌های شما باشد.

ادو تویلت مردانه ایو روشه مدل هوگار حجم 75 میلی لیتر

عطر Hoggar یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه ایوروشه است که اولین­‌بار در سال 2005 به بازار عرضه شده است. این عطر در مجموع دارای رایحه­‌ای تلخ با ساختاری شیرین و گرم و شرقی برپایه بوی چوب، گیاهان، میوه و مرکبات است. ایو روشه هوگار می­تواند انتخاب بسیار مناسبی برای فصول سرد سال باشد. طیف قهوه‌­ای شیشه و درب بطری کاملا با گرمی رایحه مایع داخل آن هماهنگ است، به طورکلی طراحی شیشه ایوروشه اوگار به گونه­‌ای است که می­‌توان آن را به عنوان یکی از آیتم‌­های روی میزکار مردانی دانست که دارای سلیقه­‌ای کلاسیک هستند.

ادو تویلت مردانه ایو روشه مدل هوگار حاصل همکاری برند خوش‌نام ایو روشه و Marie-Aude Couture-Bluche به عنوان چهره­‌های سرشناس صنعت عطر است. پس از اسپری این عطر در نت آغازین ترکیبی از رایحه‌های دانه‌ توکا و سدر فضای اطراف شما را به طور کامل دربرخواهد گرفت. گرمای خاص این عطر حس طراوت طبیعت را در مخاطب ایجاد می‌­کند، این ویژگی زمانی به اوج می‌رسد که در نت میانی رایحه نارنج و مرکبات مشام افراد را به شدت با خود همراه می­‌کند. در نت پایانی اما ایو روشه هوگار سعی در حفظ فضای ایجاد شده دارد و همچنان با رایحه­ای برپایه مرکبات مخاطب خود را تا پایان زمان ماندگاری عطر همراهی می­‌کند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

2 محصول مشابه

550,000 تومـان 730,000 تومـان -180,000 تومـان

منو