ادو پرفیوم پریس مونت کارلو Vetiver Java

Perris Monte Carlo Vetiver Java Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Perris Monte Carlo

شاخه: عطر پریس مونت کارلو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه پریس مونت کارلو وتیور جاوا

عطر زنانه و مردانه پریس مونت کارلو مدل Vetiver Java از خانواده روایح تازه، ادویه‌ای، معطر، مرکبات، چوبی و خاک و زمین بوده و طبعی معتدل دارد.
عطر چوبی-ادویه‌ای وتیور جاوا محصولی از برند مشهور پریس مونت کارلو بوده که در سال 2021 توسط این برند به بازار عرضه شد. این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار، پاییز و زمستان به خصوص فصل پاییز است.
طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام جیان لوکا پریس (Gian Luca Perris) انجام شده است. عطر Vetiver Java به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای پریس مونت کارلو در سال 2021 معرفی شده است.
پریس مونت کارلو با خوشحالی اعلام می‌کند که یک محصول بویایی جدید را به مجموعه عطرهای موفق BLACK COLLECTION معرفی کرد که این مجموعه از طریق تحقیقات گسترده در مورد برخی از استثنایی‌ترین مواد خام جهان برگرفته شده است. عطرساز Gian Luca Perris، بینی و مدیر خلاق Perris Monte Carlo ما را از طریق ساخته جدید خود VETIVER JAVA به مرحله جدیدی از سفر می‌برد که جهانی دیگر از عطرها می‌توان با کمک آن کشف کرد.
جیان لوکا پریس در خصوص این عطر گفته است:"من کیفیت‌های مختلف وتیور (هائیتی و بوربن) را با رایحه‌های تند و ادویه‌ای استشمام کردم که دارای روایحی بیش از حد تمیز و شفاف هستند، سپس بر روی یک وتیور از جزیره جاوا که کمتر در عطرسازی استفاده می‌شد تمرکز کردم. این رایحه به مانند عشق در نگاه اول نبود اما در نهایت غرور شدت آن بر من چیره شد."

ادکلن زنانه و مردانه پریس مونت کارلو وتیور جاوا
وتیور یک گیاه خود به خود گرمسیری است که از هند و اندونزی می‌آید. نام وتیور از اصطلاح تامیلی "vettiveru" گرفته شده است. ویژگی این گونه گیاهان، ریشه‌های عظیم و بسیار قوی بوده که به صورت عمودی در عمق خاک تا 5 متر رشد می‌کنند. به همین دلیل، به غیر از عطرسازی، در مهندسی طبیعت گرایی نیز از آن استفاده می‌شود و برای جلوگیری از فرسایش خاک در حاشیه خیابان‌ها کاشته می‌شود. گونه های زیادی از خس خس وجود دارد که گرانبهاترین وتیور می‌توان به هائیتی و بوربن از جزیره رئونیون و وتیور از جاوه اشاره کرد. این گیاه با توجه به نوع قلمرویی که در آن رشد می‌کند و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، دارای ویژگی‌های بویایی متفاوتی خواهند بود.
اسانس خس خس جاوا با تقطیر با بخار ریشه‌ها استخراج می‌شود، در این روش ریشه‌ها شسته و بریده می‌شوند و در زیر نور خورشید خشک می‌شوند. برداشت با دست این گیاه از ماه دسامبر تا سپتامبر انجام می‌شود. فرآیند تقطیر به بیش از 24 ساعت زمان نیاز دارد. به طور متوسط 150 کیلو ریشه خشک شده 1 کیلو اسانس می‌دهد. این گیاه دارای بوی عجیبی بوده که می‌توان آن را چوبی، خاکی، دودی و سوخته توصیف کرد که دارای جنبه‌های گلی، سبز و تند است.
نت آغازین عطر وتیور جاوا ترکیبی از روایح تیمور، ترنج کالابری و گریپ فروت بوده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح روغن علف خس خس جاوا و گل شمعدانی را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی مرکب از روایح کهربا و مشک است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Perris Monte Carlo Vetiver Java

نت آغازی: تیمور، ترنج کالابری و گریپ فروت

نت میانی: روغن علف خس خس جاوا و گل شمعدانی

نت پایانی: کهربا و مشک

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه پریس مونت کارلو وتیور جاوا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده رسمی برند Perris Monte Carlo تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117661
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهروایح تازه . ادویه‌ای . معطر . مرکبات . چوبی . خاک و زمین
گروه بویاییچوبی ادویه ای
طبعمعتدل
نت آغازینتیمور . ترنج کالابری . گریپ فروت
نت میانیروغن علف خس خس جاوا . گل شمعدانی
نت پایهکهربا . مشک
عطرسازGian Luca Perris
سال عرضه2021
مبدا برندموناکو
برچسب ادو پرفیوم پریس مونت کارلو, عطر زنانه پریس مونت کارلو, عطر مردانه پریس مونت کارلو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم پریس مونت کارلو Vetiver Java

Perris Monte Carlo Vetiver Java Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو