ادو پرفیوم ممو پاریس Manoa

Memo Paris Manoa Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Memo Paris

شاخه: عطر ممو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-12

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه ممو پاریس مِنوا

عطر زنانه ممو پاریس مدل Manoa از خانواده بالزامیک، چوبی، معطر، ادویه‌ای، مرکبات و پودری بوده و درون آن از روایح کهربا و وانیل استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر ادویه‌ای مِنوا ساخت برند معتبر ممو پاریس بوده که برای اولین بار در سال 2010 به جهان معرفی شد. استفاده از این عطر به بانوان و آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان توصیه می‌شود.
Manoa عطری جدید از مجموعه Memo است که به نام شهر طلا و اپوپوناکس نامگذاری شده است. مانوآ در قلب کشور اینکاها قرار دارد و نمایانگر خانه خورشید و میوه‌ای پر جنب و جوش است که شهد خود را فقط به ماجراجوترین افراد عرضه می‌کند.
افسانه‌ها حاکی از آن است که الدورادو، مرد جوانی که تماما لباس طلا به تن داشت، سالی یک بار هدایای مردم خود را در یک قایق پر از الماس حمل می‌کرد. او برای تخلیه هدایا در Manoa، جزیره‌ای که در نهایت با انباشت طلا و گنج شکل گرفت به دریاچه‌ای بی عیب و نقص رفت.
عطر مانوآ، گرم و تند، عجیب و غریب و عرفانی است و با رنگ‌هایی تازه که هاله‌ای طلایی را ساطع می‌کند طراحی شده است. این عطر با ترنج درخشان، لیمو و زنجبیل آغاز می‌شود و در قلب آن نت‌هایی از زنبق، دانه تونکا و سرو احساس می‌شود که بر پایه روایح شرقی اوپوپوناکس، وانیل و لابدانوم است. Memo Manoa به صورت ادو پرفیوم در حجم‌های 30 و 75 میلی لیتر موجود است.
نت آغازین عطر مِنوا مرکب از روایح زنجبیل، ترنج و لیموشیرین آمالفین بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح لوبیا تونکا، درخت سرو کوهی و گل زنبق است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح اپوپوناکس، لابدانوم فرانسوی و وانیل تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Manoa محصولی از برند مشهور ممو پاریس و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه Memo Paris Manoa

نت آغازی: زنجبیل، ترنج و لیموشیرین آمالفی

نت میانیلوبیا تونکا، درخت سرو کوهی و گل زنبق

نت پایانیاپوپوناکس، لابدانوم فرانسوی و وانیل

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه ممو پاریس مِنوا را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Memo Paris تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116839
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهکهربا . وانیل . شیرین . بالزامیک . چوبی . معطر . ادویه‌ای . مرکبات . پودری
گروه بویاییادویه
طبعگرم
نت آغازینزنجبیل . ترنج . لیموشیرین آمالفی
نت میانیلوبیا تونکا . درخت سرو کوهی . گل زنبق
نت پایهاپوپوناکس . لابدانوم فرانسوی . وانیل
سال عرضه2010
مبدا برندفرانسه
برچسب عطر زنانه ممو پاریس, ادو پرفیوم ممو پاریس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ممو پاریس Manoa

Memo Paris Manoa Eau de Parfum

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو