ادو پرفیوم ممو پاریس Madurai

Memo Paris Madurai Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Memo Paris

شاخه: عطر ممو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-12

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه ممو پاریس مِدورای

عطر زنانه و مردانه ممو پاریس مدل Madurai از خانواده چوبی، پودری، میوه‌ای، ادویه‌ای، معطر، گلی و بالزامیک بوده و درون آن از روایح گل سفید و گل مریم استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.
عطر گلی-میوه‌ای مِدورای ساخت برند معتبر ممو پاریس بوده که برای اولین بار در سال 2022 به جهان معرفی شد. استفاده از این عطر به بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار، تابستان و پاییز توصیه می‌شود.
عطر Madurai به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای ممو پاریس در سال 2022 معرفی شده است. طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام گائل مونترو (Gaël Montero) انجام شده است.
بطری این عطر به مانند نقوش هیپنوتیزمی که در سقف معابد مادورای یافت می‌شود الهام گرفته شده است. به نقل از عطرساز این عطر وی چند سال پیش مادورای را با فکر یک سفر شگفت انگیز به جنوب هند آفرید. او به یاد دارد که یک روز صبح در یک تراس کوچک نشسته بود و چای می‌نوشید و تمام حواسش هوشیار بود. او در هوایی گرم و عطر مست کننده قرار داشت و روایح گل‌هایی که توسط گل فروشان پخش شده بود را با قدرت ادویه‌ها، و شیرینی انبه از غرفه‌ها در ذهن دارد. وی روایح غنی یاسمن سامباک و عطر خامه‌ای چوب صندل را به خوبی در اطراف معابد استشمام می‌کرد.

ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس مِدورای
نت‌های درون عطر مِدورای ترکیبی از روایح گل یاسمن سامباک، گل یاسمن هندی، گل یاسمن مصری، هلو، چوب صندل استرالیایی، گل مریم هندی، گل جعفری، چرم جیر، زردچوبه، برگ مریم گلی و ترنج سیسیلی است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Madurai محصولی از برند مشهور ممو پاریس و ساخت کشور فرانسه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Memo Paris Madurai

نت اصلیگل یاسمن سامباک، گل یاسمن هندی، گل یاسمن مصری، هلو، چوب صندل استرالیایی، گل مریم هندی، گل جعفری، چرم جیر، زردچوبه، برگ مریم گلی و ترنج سیسیلی

شما می‌توانید ادو پرفیوم زنانه و مردانه ممو پاریس مِدورای را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Memo Paris تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116827
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگل سفید . چوبی . پودری . میوه‌ای . ادویه‌ای . معطر . گل مریم . شیرین . گلی . بالزامیک
گروه بویاییگلی میوه ای
طبعگرم
نت پایهگل یاسمن سامباک . گل یاسمن هندی . گل یاسمن مصری . هلو . چوب صندل استرالیایی . گل مریم هندی . گل جعفری . چرم جیر . زردچوبه . برگ مریم گلی . ترنج سیسیلی
عطرسازGaël Montero
سال عرضه2022
مبدا برندفرانسه
برچسب عطر زنانه ممو پاریس, عطر مردانه ممو پاریس, ادو پرفیوم ممو پاریس

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ممو پاریس Madurai

Memo Paris Madurai Eau de Parfum

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو