ادو پرفیوم ژول ات مد Nin-Shar

Jul Et Mad Nin-Shar Eau De Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Jul et Mad

شاخه: عطر ژول ات مد

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-13

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

بررسی عطر ژول ات مد نین شار

عطر ژول ات مد Nin-Shar یک عطر دارای غلظت ادوپرفیوم است که مناسب برای هر دو جنسیت می باشد که در سال 2015 توسط خانه عطرسازی ژول ات مد در سه حجم ۳۰ میلی لیتر، ۵۰ میلی لیتر و ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده است. این عطر دارای ترکیباتی از روایح مرکباتی، گل‌های سفید، نعناع هندی، خزه، وانیل، صمغ و چوب صندل می‌باشد.

رایحه ابتدایی این عطر با نت‌های مرکباتی شروع می‌شود که ترکیبی از پرتقال، لیمو و نارنگی است. پس از آن، روایح گل‌های سفید به تدریج حاکم می‌شوند که شامل یاسمن و گل پرتقال می‌باشد. در انتها، رایحه پایه با وانیل، صمغ و چوب صندل به پایان می‌رسد که باعث می‌شود عطر دارای یک حس دلپذیر، گرم و شیرین باشد.

عطر ژول ات مد نین شار دارای پخش بوی خوبی است و معمولاً در فاصله‌ی ۱۲ تا ۲۴ ساعت پخش بوی خود را حفظ می‌کند، البته این بستگی به نوع پوست و تعریق شما دارد. همچنین ماندگاری عطر ژول ات مد نین شار نیز معمولاً در فاصله‌ی ۶ تا ۸ ساعت است.

عطر "ژول ات مد نین شار" یک عطر شرقی چوبی است که برای استفاده در فصول خنک و معتدل مناسب است. با توجه به نت‌های گرم و شیرین این عطر، پیشنهاد می‌شود در پاییز و زمستان استفاده شود. عطر ژول ات مد Nin-Shar را می‌توان برای مهمانی‌ها و رویداد‌های شبانه استفاده کرد.

همچنین، این عطر با توجه به ترکیب نت‌های خود، می‌تواند در فصل بهار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، استفاده از عطر یک انتخاب شخصی است و بسته به سلیقه و علایق هر فرد ممکن است در هر فصلی استفاده شود. با این حال، برای استفاده بهتر از این عطر، پیشنهاد می‌شود در فصل‌های خنک و معتدل استفاده شود.

خرید عطر ژول ات مد نین شار

شما میتوانید ادو پرفیوم ژول ات مد Nin-Shar را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Jul Et Mad تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-118028
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشرقی چوبی
طبعگرم
نت آغازینترنج . رز . گیاه درمنه
نت میانیرز . نعناع هندی . یاس
نت پایهلوبان . وانیل . سدر . چوب صندل سفید . روایح دودی . عود
عطرسازSidonie Lancesseur
سال عرضه2015
مبدا برندفرانسه

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ژول ات مد Nin-Shar

Jul Et Mad Nin-Shar Eau De Parfum

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو