قرص ماشین ظرفشویی فینیش Quantum Max

Finish Quantum Max Dishwasher Tablets Lemon

جزییات بیشتر

جدید

برند : Finish

شاخه: قرص ظرفشویی فینیش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-06-14

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Max برای نظافت و درخشندگی هر چه بیشتر ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرص ماشین ظرفشویی جزو جدیدترین نسل از قرص‌های ماشین ظرفشویی برند فینیش بوده که در سال 2020 با نام FINISH Quantum MAX ارائه شد و به ظرف‌های شما تمیزی و درخشندگی نهایی را ارائه می‌دهد.
پیش از استفاده از این قرض ماشین ظرفشویی نیازی به آبکشی قبلی نخواهد بود و به همین دلیل می‌تواند در عمل شستشو صرفه جویی کرده و در عین حال در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. این قرص ماشین ظرفشویی شامل فناوری 3 محفظه منحصر به فرد با پاوربال، مایع و پودر است که با کمک آن می‎توانید به طور موثر چربی ظروف و لکه‌های سخت غذا را از بین ببرید در حالی که به محافظت از ظروف و دستگاه خود کمک کنید.
با کمک قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم مکس می‎توان قدرت تمیز کنندگی یک شبه خیساندن ظرف‌ها را شاهد بود به گونه‌ای که حتی ظروف کثیفی که به مدت 24 ساعت خشک شدن نیز از روی ظروف پاک خواهد شد. این قرص‌ها حاوی مواد سفید کننده مبتنی بر اکسیژن فعال بوده که برای تمیز کردن بهداشتی ظروف آزاد می‌شوند. سورفکتانت‌های غیر یونی می‌توانند چربی‌ها را کاهش داده و درخشندگی را افزایش دهند.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

این قرص ماشین ظرفشویی دارای پودر پیشرفته با سفید کننده بوده که لکه‌های سخت همچون چای و قهوه را به خوبی جستجو کرده و آنها را از روی ظروف پاک می‌کند. این محصول به سرعت  باقیمانده‌های غذایی را به جهت درخشندگی شگفت انگیز از بین می‎برد و همچنین از خوردگی‌ای که باعث کدر شدن دائمی ظروف می‌شود جلوگیری می‌کند و در عین حال درخشش نهایی تمیز و شگفت انگیزی را ارائه می‎دهد.
این برند جزو پیشنهاد شماره 1 جهانی بوده و می‌تواند به خوبی ظروف کثیف را پاکسازی کند. وزن این قرص ماشین 800 میلی گرم بوده و توصیه می‌شود در جای خشک و خنک نگهداری شود. بافت این قرص ترکیبی از مایع و پودر است. زمان استفاده 1 عدد قرص را باید درون محفظه طراحی شده قرار دهید تا به خوبی ظروف کثیف را شستشو دهد.
برای مراقبت و محافظت از ظروف و ماشین آلات از این قرص ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود که می‌توانند درخشندگی ظروف را افزایش دهند و پلی کربوکسیلات آب را نرم کنند. این قرص ماشین ظرفشویی شامل فناوری 3 محفظه منحصر به فرد با پاوربال، مایع و پودر است که با کمک آن می‎توانید به طور موثر چربی ظروف و لکه‌های سخت غذا را از بین ببرید در حالی که به محافظت از ظروف و دستگاه خود کمک کنید.

Finish Quantum Max Ultimate Regular
این قرص ظرفشویی ظروفی که به طور روزمره استفاده می‌شوند را به خوبی تمیز و پاکیزه می‌سازد و علاوه بر این بر خوشبو سازی آنها نیز کمک می‌کند. این محصول با 3 محفظه قدرت این را دارد که کثیفی‌ها و خشکی‌های سخت را از بین ببرد و به خوبی چربی‌ها را بریده بریده کرده و در نهایت درخشندگی کاملی را ارائه دهد و به گونه‌ای ظروف را تمیز می‌کند که از تمیزی می‌درخشد.
این قرص ماشین ظرفشویی را دور از دسترس کودکان نگه دارید و ممکن است چشم‌ها را تحریک کند به همین دلیل آنها را جلوی چشمان خود نگذارید. در صورت ورود به چشم باید چشمان را به مدت 15 دقیقه با آب بشویید و در صورت بلع نیز باید به مقدار کافی آب نوشیده شود تا مواد از بدن دفع شود.
قرص ماشین ظرفشویی Quantum Max محصولی از برند نامدار فینیش و ساخت کشور ترکیه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115514
مبدا برندترکیه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورترکیه
معطربله
مناسبظروف
سایر توضیحاتحاوی مواد سفید کننده مبتنی بر اکسیژن فعال . از بین بردن چربی ظروف و لکه‌های سخت غذا . افزایش درخشندگی ظروف . بدون نیاز به آبکشی قبلی . شامل فناوری منحصر به فرد با پاوربال، مایع و پودر
برچسب قرص ماشین ظرفشویی فینیش, قرص ماشین ظرفشویی

نوشتن نظر

قرص ماشین ظرفشویی فینیش Quantum Max

Finish Quantum Max Dishwasher Tablets Lemon

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو