بادی اسپلش مای Be Unique

MY Be Unique Body Mist

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: بادی اسپلش مای

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

148,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی بادی اسپلش مای Be Unique

بادی اسپلش مای Be Unique یک محصول بسیار محبوب و معروف در دسته بندی محصولات بهداشتی و آرایشی است. این محصول یک بادی اسپلش عطری بوده که با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، برای تازه کردن و تقویت بوی بدن افراد استفاده می‌شود.

بادی اسپلش مای Be Unique دارای رایحه‌های ملایم و شیرینی است که می‌تواند بوی بدن شما را تازه کند و احساس انرژی و شادابی بیشتری به شما ببخشد. همچنین این بادی اسپلش دارای خواص مرطوب کنندگی است و می‌تواند پوست شما را نرم و لطیف کند.

از دیگر ویژگی‌های بادی اسپلش مای Be Unique می‌توان به ماندگاری طولانی آن اشاره کرد. با استفاده از این محصول می‌توانید به مدت طولانی بدون نیاز به استفاده مجدد از آن، بوی خوش و مرطوبی را بر روی بدن خود حفظ کنید.

از دیگر مزایای بادی اسپلش مای Be Unique می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت به دیگر برندهای معروف اشاره کرد که می‌تواند برای افراد با هر بودجه‌ای مناسب باشد. همچنین این محصول برای استفاده در هر فصل سال مناسب است و می‌تواند به شما در ایجاد حس خوشایند و شادابی کمک کند.

خرید بادی اسپلش مای Be Unique

شما میتوانید بادی اسپلش مای بی یونیک را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان نماینده برند MY تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117849
مناسب برایبانوان
غلظتبادی اسپلش
ساختار رایحهگلی . میوه‌ایی
گروه بویاییگلی
طبعخنک
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلدارد

نوشتن نظر

بادی اسپلش مای Be Unique

MY Be Unique Body Mist

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

منو