ادو تویلت ایو سن لورن Black Opium

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Toillete

جزییات بیشتر

جدید

برند : Yves Saint Laurent

شاخه: عطر ایو سن لورن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

500,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

عطر زنانه Black Opium از برند فرانسوی Yves Saint Laurent است که در زمستان سال 2014 به طرفداران عطر و ادکلن های خاص معرفی شد. با دیدن شیشه ادکلن بلک اوپیوم به یکباره احساس سنگینی و کلاسک بودن به شما دست خواهد داد. ادکلن Black Opium ساخته ی دست هنرمندانی همچون الیور کرسپ (Oliver Cresp) افسانه ایی ناتالی لارسن (Nathalie Larson) ماری سالامانی (Marie Salamange) و اونورین بلان (Honorine Blanc) است.لوگوی برند ایو سن لورن روی بدنه این عطر و همچنین نام Black Opium روی شیشه خودنمایی میکند.

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی:  گلابی , شکوفه پرتقال , فلفل صورتی

  • نت میانی: یاس , شیرین بیان , قهوه

  • نت پایانی: وانیل , چوب کشمیر , سدر , نعناع هندی

عطر زنانه بلک اوپیوم

تیزر جذاب تبلیغاتی عطر زنانه بلک اوپیوم محصول Yves Saint Laurent را ببینید.

ادوتویلت بلک اوپیوم  اصل از برند ایو سن لورن را از فروشگاه اینترنتی ایرانوس تهیه فرمایید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101769
مناسب برایبانوان
غلظتادو تویلت
گروه بویاییشیرین
طبعگرم
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه ایو سن لورن

نوشتن نظر

ادو تویلت ایو سن لورن Black Opium

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Toillete

نوشتن نظر

 
نظرات(1)
1397-02-30

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم

عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم ۹۰ میل ادوتویلت زنانه ساخت کشور فرانسه است.
با بوی شیرین و گرم و پخش بوی زیاد و ماندگاری خوب.
مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان و روز و شب.
این عطر در سال ۲۰۱۵ طراحی شده است.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ایو سن لورن

تاریخچه برند ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)

ایو سن لورن (Yves Saint Laurent) یکی از شناخته ­شده ­ترین برندهای صنعت مد است که در سال 1961 توسط طراح لباس مشهور فرانسوی ایو سن لورن و شریکش پیر برژ تاسیس شد. این برند پاریسی دارای تولیدات فراوانی از جمله پوشاک آماده برای خانم‌­ها و آقایان، محصولات چرم، کفش، جواهرات و البته عطرهای محبوبی نظیر عطر اوپیوم است.

ایو سن لورن در اول اگوست سال ۱۹۳۶ از خانواده‌ای فرانسوی‌ تبار و در شهر وهران کشور الجزایر بدنیا آمد. او در سن ۱۷ سالگی و با هدف دنبال کردن حرفه طراحی لباس­‌های تماشاخانه‌ای و پوشاک زنانه به پاریس مهاجرت کرد. لورن سپس برای مدت کوتاهی به تحصیل در رشته مد مشغول پرداخت و در همان سال توانست جایزه نخست مسابقه‌ای بین‌المللی را برای طراحی یک لباس کوکتل از آن خود کند. این موضوع باعث شد تا توجه بسیاری از فعالان عرصه مد نظیر مدیر مجله وگ (Vogue) به سمت این طراح جوان جلب شده و مسیر موفقیت­‌های پی­درپی لورن در صنعت مد به صورت جدی آغاز شود.

یکی از موفقیت­‌های چشمگیر ایو سن لورن در طول زندگی مربوط به همکاری وی با برند کریستین دیور است. طرح­‌های بدیع لورن باعث شد تا وی در 17 سالگی به عنوان یکی از دستیاران طراح مد مشهور، کریستین دیور مشغول به کار شود. این همکاری پنج سال بعد و زمانی که ایو سن لورن 21 ساله بود به اوج خود رسید. وی پس از مرگ دیور در سال 1957، طراح اصلی این شرکت شد. اما نقطه اوج فعالیت ایو سن لورن در مجموعه دیور مربوط به سال 1958 است، زمانی که وی پس از عهده­‌دار شدن سمت اجرایی بخش هنر دیور و ارائه کلکسیون‌های جذاب، موفق به دریافت جایزه  اسکار نیمن مارکوس شد.

طرح­‌های جنجالی ایو سن لورن در دهه 1960 همزمان مورد تحسین و انتقاد شدید طیف­‌های گوناگونی از جامعه بود، وی با درهم شکستن کلیشه­‌های رایج آن زمان در مورد لباس خانم‌­ها به ارائه مدل­‌هایی شامل کت‌های تاکسیدو و شلوار برای زنان پرداخت، و این سبکی بود که پیش از آن هرگز در جامعه فرانسه بدان پرداخته نشده بود.

ایو سن لورن در سال ۲۰۰۲ میلادی و پس از خلق سابقه­‌ای درخشان خود را بازنشسته کرد. وی سرانجام در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۰۸ در خانه‌اش در شهر پاریس درگذشت. لورن اولین طراح لباسی است که توانست در زمان حیات خود و در سال ۱۹۸۳ موفق به برگزاری نمایشگاه انفرادی در موزه هنر متروپولیتن نیویورک شود.

ادو پرفیوم مردانه ایو سن لورن L'Homme Ultime حجم 100 میلی لیتر

L’Homme Ultime عطری با بویی ملایم، تند و شیرین است. این عطر یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایوسن لورن است که در سال 2016 به بازار معرفی شده و می­‌توان آن را نسخه‌ جدید عطر محبوب L’Homme دانست. L’Homme در سال 2006 توانست نظر مثبت بسیاری از کارشناسان صنعت عطر را به خود جلب نماید و به عنوان یکی از موفق­‌ترین عطرهای زمان خود شناخته شود. طراحی و فرمولاسیون L'Homme Ultime  برعهده سه عطرساز مشهور با نام‌های «Anne Flipo»، «Dominique Ropion» و «Juliette Karagueuzoglo» بوده است و می­‌توان آن را عطری مناسب برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز دانست.

نخستین ویژگی ظاهری L’Homme Ultime که در نگاه اول بسیار جلب توجه می­‌کند درپوش نقره‌ای‌ رنگ آن است که به صورت یک شکل هندسی منظم و دارای زوایای مشخص است. این طراحی تداعی کننده خصوصیات یک روحیه سخت از جنس مردانه است و در کنار شیشه­‌ای شفاف می­‌تواند نشان دهنده تعادلی بین لطافت و قدرت باشد. پس از اسپری کردن ایو سن لورن L’Homme Ultime روی پوست و محل نبضتان، در نت آغازین رایحه‌­ای از بوی گریپ‌فروت، زنجبیل و هل به مشام شما خواهد رسید، این ترکیب بی­‌نظیر حس شادی و هیجان را در شما برمی­‌انگیزد. پس از مدتی نت­‌های میانی از راه می­‌رسند و با رایحه­‌ای از گل رز و شمعدانی شما را سرشار از انرژی‌های مثبت می‌کنند.

به دلیل ماندگاری قابل قبول ادو پرفیوم ایو سن لورن L'Homme Ultime پس از مدتی طولانی نت‌های آخر سمفونی ایوسن لورن در این عطر نواخته می‌شوند.ترکیب عجیبی از چوب سدر و علف وتیورکه آرامش و تمرکز به شما را هدیه خواهد داد. حجم 100 میلی‌لیتری‌، پخش بوی قوی و ماندگاری بالا می­‌توانند Yves Saint Laurent LHomme Ultime را علاوه بر یک عطر شخصی به هدیه‌­ای مناسب برای آقایان علاقه‌­مند به عطرهای تند و خنک تبدیل کنند.

ادو تویلت ایو سن لورن Black Opium حجم 90 میلی لیتر

ایو سن لورن در سپتامبر سال 2014 از عطری رونمایی کرد که به دلیل رایحه خاص خود مورد علاقه بسیاری از افرادی است که دارای روحیه­‌ای جستجوگر و سلیقه­‌ای متفاوت از عام جامعه هستند. این عطر دارای رایحه‌­ای است که همزمان با یادآوری عطر دانه­‌های قهوه، تلخی و شیرینی مخصوص به خود را داشته و می­‌تواند به سرعت مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی و فرمولاسیون Black Opium توسط گروهی از مشهورترین عطرسازان دنیا چون «Nathalie Lorson»، «Olivier Cresp»، «Marie Salamagne» و «Honorine Blanc» انجام شده است. طراحی شیشه بلک اوپیوم به سبک کلاسیک بوده و به دلیل پوشش خاصی که برای تزیین این بطری استفاده شده است حتی پیش از استشمام بوی عطر افراد را به سمت خود جلب می­‌کند.

در نت اول بوی فلفل صورتی، شکوفه‌ پرتقال و گلابی شما را سرشار از انرژی و آماده یک سفر هیجان­ انگیز می­کند. رایحه قهوه که از قالب­‌ترین عناصر این عطر است در نت میانی به همراه ترکیبی هوشمندانه از گل یاسمین به اوج خود می‌رسد. نت پایانی درست در زمانی مناسب و هنگامی که شما پس از یک سرخوشی لذت­‌بخش به فرصتی برای کسب آرامش نیاز دارید با رایحه­‌ای از چوب درخت سرو و وانیل همراه شما می­‌شود. ایو سن لورن Black Opiumبا توجه به رایحه خاص، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا و البته ظاهری منحصر به ­فرد می­‌تواند یک انتخاب خاطره ­انگیز برای شما باشد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

4,990,000 تومـان 6,500,000 تومـان -1,510,000 تومـان

5,790,000 تومـان 6,200,000 تومـان -410,000 تومـان

6,800,000 تومـان 7,000,000 تومـان -200,000 تومـان

منو