کرم ضد آفتاب بژ شون بدون چربی SPF50

Schon Chamomile Extract Beige Tinted Sunscreen Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : Schon

شاخه: کرم ضد آفتاب

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

45% 107,000 تومـان

59,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-04

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی کرم ضد آفتاب بژ کمومایل اکسترکت مناسب برای پوست‌های چرب

کرم ضد آفتاب بژ شون مدل Chamomile Extract دارای 50 میلی لیتر حجم بوده و استفاده از آن بر روی پوست‌های چرب توصیه می‌شود.  این کرم ضد آفتاب حفاظتی عالی را بر روی پوست ایجاد می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر نور خورشید جلوگیری می‌کند.
این کرم ضد آفتاب دارای بافتی سبک بوده و پس از استفاده منجر به ایجاد حس سنگینی بر روی پوست نخواهد شد. کرم ضد آفتاب بژ شون به سرعت بر روی پوست پخش می‌شود و بدون ایجاد هیچگونه آسیب بر روی پوست می‌نشیند و منجر به حساسیت پوستی نخواهد شد. این کرم ضد آفتاب منجر به حفاظت از پوست در برابر لک‌هایی می‌شود که ناشی از قرارگیری در معرض نور خورشید بر روی پوست قرار می‌گیرد.
این کرم ضد آفتاب دارای SPF50 بوده و جنس محفظه آن به صورت پلاستیکی و از نوع تیوپی بوده و در برابر اشعه مضر آفتاب مقاوم است. درون این کرم ضد آفتاب از عصاره بابونه استفاده شده که به تسکین دهندگی پوست کمک می‌کند. توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از قرارگیری در معرض آفتاب از این کرم ضد آفتاب استفاده کرده و سپس در معرض خورشید قرار گرفت.
برای استفاده کرم ضد آفتاب بژ شون کمومایل اکسترکت باید آن را به مقدار لازم برداشته و بر روی پوست مالید، لازم نیست این کرم را بر روی پوست ماساژ دهید تنها پس از گذشت چند دقیقه این کرم به صورت خودکار جذب پوست خواهد شد.
این کرم ضد آفتاب فاقد چربی بوده و دارای بافتی سبک و با قابلیت پخش سریع است. کرم ضد آفتاب Chamomile Extract دارای رنگ بژ بوده و فاقد پارابن است. این کرم ضد آفتاب در برابر اشعه UVA و UVB از پوست محافظت می‌کند و مناسب برای استفاده بر روی پوست‌های چرب است.
کرم ضد آفتاب بژ شون کمومایل اکسترکت بافتی سبک داشته و چربی اضافی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد. پخش این کرم سریع و آسان بوده و می‌تواند از ایجاد لکه‌هایی که در زیر نور خورشید بر روی پوست ایجاد می‌شود جلوگیری کند.
کرم ضد آفتاب بژ Chamomile Extract محصولی از برند نامدار شون و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115500
مناسب برایبانوان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستچرب
ساخت کشورایران
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتایجاد حفاظتی عالی بر روی پوست . دارای بافتی سبک . تسکین دهندگی پوست . فاقد چربی . محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB . پخش سریع و آسان بر روی پوست . جلوگیری از ایجاد لکه‌های خورشیدی بر روی پوست
SPF50
پارابنندارد
عصارهبابونه
برچسب کرم ضد آفتاب بژ شون, کرم ضد آفتاب بژ

نوشتن نظر

کرم ضد آفتاب بژ شون بدون چربی SPF50

Schon Chamomile Extract Beige Tinted Sunscreen Cream

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

89,000 تومـان 150,000 تومـان -61,000 تومـان

59,000 تومـان 107,000 تومـان -48,000 تومـان

179,000 تومـان 260,000 تومـان -81,000 تومـان

59,000 تومـان 95,000 تومـان -36,000 تومـان

59,000 تومـان 95,000 تومـان -36,000 تومـان

منو