شامپو بدن شون The One

Schon The One Body Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Schon

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

74,500 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو بدن مردانه شون د وان

شامپو بدن مردانه شون مدل The One متناسب برای انواع پوست بوده و جهت استفاده برای آقایان طراحی شده است. این شامپو بدن دارای حجمی معادل 420 میلی لیتر است که در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شامپو بدن د وان پاک کننده‌ای قوی است که می‌تواند طراوت بخشی پوست را انجام داده و رطوبت مناسب و حس خنکی را بر روی پوست ایجاد کند و عمل آبکشی را راحت سازد.
این شامپو دارای روایح خوش کاکتوس و درخت چای بوده و درون آن از مواد مغذی برای پوست استفاده شده که می‌تواند لطافت بخشی پوست را افزایش دهد. درون این شامپو بدن از روایح کاکتوس و درخت چای استفاده شده و دارای خواص آنتی اکسیدان بوده که می‌تواند کار تسکین بخشی و آرامش بخشی پوست را انجام داده و نرمی و لطافت را برای پوست به همراه آورد.
شامپو بدن د وان مناسب برای استفاده روزانه بوده و هنگام آبکشی پوست به سهولت شسته می‌شود و آلودگی‌ها را به سرعت پاک می‌کند.
این شامپو بدن می‌تواند به شفافیت و شادابی هر چه بیشتر پوست منجر شود و از خشکی پوست جلوگیری کرده و پوست را خنک سازد.  شامپو بدن د وان دارای لطیف کننده و نرم کننده پوست بوده و به دلیل رطوبت رسانی بالایی که دارد می‌‎تواند آبرسانی مناسب را برای پوست فراهم آورد.
شامپو بدن The One محصولی از برند معتبر شون و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114713
مناسب برایآقایان
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایران
مناسبکل بدن
سایر توضیحاتدارای خواص آنتی اکسیدان . غیر ارگانیک . پاک کننده قوی پوست . طراوت بخشی پوست . فراهم سازی رطوبت مناسب و حس خنکی بر روی پوست . تسکین بخشی و آرامش بخشی پوست . فراهم سازی نرمی و لطافت پوست
عصارهکاکتوس . درخت چای
برچسب شامپو بدن شون, شامپو بدن

نوشتن نظر

شامپو بدن شون The One

Schon The One Body Shampoo

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو