شامپو مو پنتن Guc ve Parlaklik

Pantene Guc ve Parlaklik Hair Shampoo

جزییات بیشتر

جدید

برند : Pantene

شاخه: شامپو سر پنتن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

195,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی شامپو مو پنتن گوک وی پارلاکلیک

شامپو مو پنتن مدل Guc ve Parlaklik نرم کننده و ترمیم کننده موها بوده و قابل استفاده برای بانوان و آقایان است. این شامپو مو 3 کاره نرم کننده، ترمیم کننده و شوینده موها بوده به داشتن موهایی سالم کمک می‌کند.
شامپو مو گوک وی پارلاکلیک مناسب برای استفاده بر روی موهای خشک و آسیب دیده بوده و منجر به تغذیه موها شده و موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند.
افرادی که از سشوار، اتو مو و سایر وسایل به جهت حالت دهندگی موهای خود استفاده می‌کنند به احتمال زیاد پس از گذشت مدت زمانی دچار خشکی مو می‌شوند به همین دلیل می‌توانند از این شامپو مو استفاده کرده و طراوت موهای خود را بازگردانند.
افرادی که موهای خود را دکلره کرده و پس از گذشت مدت زمانی با خشکی و آسیب دیدگی موهای خود مواجه می‌شوند نیز می‌توانند از این شامپو مو استفاده کرده تا شادابی طبیعی موهایشان بازگردد.
هنگام استفاده باید مقدار مناسبی از این شامپو مو را متناسب با اندازه موهای خود بر روی موها زده و به صورت ملایم شامپو را از ریشه تا نوک موها ماساژ دهید و چند دقیقه‌ای منتظر بمانید تا به خوبی بر روی سر و موها عمل کرده و سپس موها را آبکشی کنید.
برای آن که نتیجه مناسبی را از استفاده شامپو مو گوک وی پارلاکلیک شاهد باشید باید به طور مداوم از این شامپو مو استفاده کرده تا به خوبی کار ترمیم و تقویت موها را انجام دهد.
شامپو مو مدل Guc ve Parlaklik محصولی از برند معتبر پنتن و ساخت کشور ترکیه است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-113347
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورترکیه
مناسبمو
ویتامینندارد
سایر توضیحاتنرم‌کننده و ترمیم کننده موها . شوینده و پاک کننده مو . مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده . بازگردانی طبیعی حالت موها . جلوگیری از خشکی و وز شدن موها
عصارهندارد
برچسب شامپو مو, شامپو مو پنتن

نوشتن نظر

شامپو مو پنتن Guc ve Parlaklik

Pantene Guc ve Parlaklik Hair Shampoo

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

منو