بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid

ECZO Pharma Hyaluronic Acid Lip Balm

جزییات بیشتر

جدید

برند : MY

شاخه: کرم و بالم لب

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

119,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid

یکی از تفاوت‌های اصلی بین پوست لب‌ های ما و سایر قسمت‌های بدن این است که پوست لب ها بسیار نازک‌تر است، لب ها معمولاً از 3 تا 5 لایه تشکل شده است که در مقایسه با کل بدن که از 16 لایه تشکیل شده است بیشتر در معرض خشکی قرار می گیرد. لب های ما همچنین فاقد لایه بالایی اپیدرم است که به لایه شاخی معروف است، که عملکرد محافظتی دارد، از کم آبی بدن جلوگیری می کند و با اشعه ماوراء بنفش مقابله می کند.

یک تفاوت کلیدی دیگر این است که لب‌های ما حاوی غدد مانند جای دیگر پوست ما نیستند. بنابراین احتمال خشک شدن و ترک خوردن آن‌ها بیشتر است زیرا روغن‌های طبیعی یکسانی ندارند تا آنها را نرم و صاف نگه دارد. دماهای سرد و خشن، کاهش رطوبت به دلیل گرمایش مرکزی و تر کردن برای مرطوب کردن لب‌ها، همگی می‌توانند به خشک شدن لب‌ها کمک کنند.

علاوه بر از بین بردن شایع‌ترین علل خشکی لب، باید از بالم‌هایی که مملو از مواد مغذی، ترمیم‌کننده و محافظ است استفاده کنید . بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid حاوی ترکیبات مغذی می باشد که انتخاب مناسبی می باشد.

ترکیبات بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid

اسید هیالورونیک علاوه بر داشتن این توانایی بالا در حفظ آب، تولید کلاژن را افزایش می دهد و نقش مهمی در شکل فیبروبلاست ها، سلول هایی که بافت ها را می سازند، ایفا می کند. این باعث می شود کاندیدای مناسبی برای درمان مرطوب کننده لب باشد.

ویتامین F به معنای سنتی کلمه نیست، ویتامین F فقط یک اصطلاح برای ترکیب دو چربی است. اسید آلفا لینولنیک (ALA) و اسید لینولئیک دو اسید چرب هستند که می توانند پوستی چاق، درخشان و سالم به شما بدهند.

کلسترول/لانوسترول استره نرم‌کننده‌ای بسیار کارآمد است که می‌تواند حتی دست‌های خشک یا لب‌های ترک خورده را ترمیم کند و در حفظ یک سد پوستی سالم عالی است. یک غذای خوب برای پوست های فوق العاده خشک.

کره شی باتر بسیار نرم کننده است، که اساساً به این معنی است که برای مرطوب کردن و جلوگیری از خشکی عالی است. کره شی با نفوذ عمیق به پوست با 60 درصد چربی آن از اسیدهای لینولنیک، پالمتیک، اولئیک و استئاریک تشکیل شده است که همگی اسیدهای چرب ضروری هستند که باعث تولید کلاژن می شوند.

در نهایت، خواص ضد التهابی و ضد پیری کره شی باتر به لب‌های شما کمک می‌کند تا لب‌هایتان را پر و حجیم نگه دارید و همچنین بافت لب‌هایتان را صاف می‌کند.

موم زنبور عسل رطوبت رسانی می کند و از خشکی محافظت می کند. موم زنبور عسل دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به تسکین لب های ترک خورده یا تحریک شده کمک کند. موم زنبور عسل می تواند به ایجاد مانعی بین لب ها و محیط کمک کند و آن را برای استفاده در شرایط باد یا هوای سرد ایده آل می کند.

 ویتامین E به بازسازی سلول های پوست و تقویت گردش خون در پوست کمک می کند، و زمانی که روی لب ها استفاده شود به برافروختگی صورتی طبیعی کمک می کند.

خرید بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid

شما میتوانید بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده نماینده برند My تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117766
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندایران
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
ویتامینحااوی ویتامین E و F
سایر توضیحاتمحافظ و نرم کننده پوست لب
عصارههیالورونیک‌ اسید، شی‌باتر، آلوئه‌ورا، موم زنبور عسل

نوشتن نظر

بالم لب اگزوفارما Hyaluronic Acid

ECZO Pharma Hyaluronic Acid Lip Balm

نوشتن نظر

10 محصول مشابه

220,000 تومـان

220,000 تومـان

119,000 تومـان 210,000 تومـان -91,000 تومـان

129,000 تومـان 210,000 تومـان -81,000 تومـان

119,000 تومـان 210,000 تومـان -91,000 تومـان

منو