ماسک مو برزیل کاکائو Deep Conditioning

Brasil Cacau Deep Conditioning Mask

جزییات بیشتر

جدید

برند : Brasil Cacau

شاخه: ماسک مو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک مو نرم کننده عمقی برزیل کاکائو

ماسک مو برزیل کاکائو مدل Deep Conditioning با کاهش موخوره منجر به حداکثر آبرسانی موها می‌شود و در عین حال جلوه‌ای صاف را بر روی موها فراهم می‌آورد. این ماسک موی قدرتمند یک اثر مغذی فوق‌العاده بوده که منجر به لطافت کامل موها می‌شود و تخلخل را از بین می‌برد و تمایل به دوشاخه شدن موها را کاهش می دهد.
این ماسک مو با کاهش موخوره می‌تواند حداکثر آبرسانی مجدد را برای موها به همراه داشته باشد و این در حالی است که اثر صاف کنندگی موها را برجسته می‌کند. جهت استفاده می‌توانید موها را آبکشی کرده و از ماسک حالت دهنده عمیق استفاده کنید و آن را به خوبی ماساژ دهید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بر روی موها بماند و به سپس آن را آبکشی کنید.
برند Cacau Brasil یک درمان ترمیم کننده برای موها بوده که موهای شما را به روشی استثنایی صاف می‌کند. این برند دارای کیت مراقبت از مو بوده که اثر شستشو را برای مدت طولانی‌تری بر روی موها حفظ می‌کند.
استفاده از این ماسک ایده آل برای موهای نیازمند به بازسازی، خشک، آسیب دیده، وز و نامنظم بوده و پس از استفاده موهای شما را از درون ترمیم می‌کند، موخوره را از بین می‌برد و به موها درخشندگی و لطافت می‌بخشد که در این صورت موهای شما بسیار ابریشمی‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسند.
این ماسک تعادل pH طبیعی را بازیابی می‌کند و به حفظ آن کمک می‌کند و صافی موها را برای مدت طولانی بر روی موها فراهم می‌آورد. در صورتی که بخواهید به صورت طبیعی موهای خود را صاف کنید باید با کمک این ماسک مو رشته موهای خود را ماساژ داده و اجازه دهید مواد به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی موها بماند تا به خوبی عمل کند و سپس آن را بشویید و خشک کنید و در نهایت حالت دهید.

ماسک مو نرم کننده عمقی برزیل کاکائو
در صورتی که بخواهید موها را به طور مطلق صاف کنید باید به مانند روش قبل ماسک حالت دهنده را به صورت تار به تار بر روی موها ماساژ دهید و اجازه دهید مواد به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی موها عمل کند.
این ماشک مو موجب می‌شود تا نرمی و لطافت به موها بخشیده شود تا موها تعادل طبیعی خود را بازیابی کنند. با این ماسک مو موخوره موها کاهش پیدا می‌کند و عمل هیدراتاسیون و آبرسانی موها فراهم آورده می‌شود. استفاده از این ماسک مو تنها جهت استفاده حرفه‌ای بوده و به طور عمقی به بازسازی و ترمیم موها منجر خواهد شد.
ماسک مو Deep Conditioning مرحله سوم در فرآیند شستشوی مو بوده که با pH 4.5 خود می‌تواند مقادیر pH مو را متعادل کرده و موها را صاف‌تر، نرم‌تر، براق‌تر و بدون وز کند و قابلیت کنترل آنی بر روی موها را دارد و زمان حالت‌دهی موها را کاهش می‌دهد.
این ماسک مو حاوی نرم کننده بوده و یک ماسک موی قوی است و به عنوان مرحله 3 از درمان حرفه‌ای بازسازی حرارتی کراتینه موها شناخته می‌شود. برای موهایی که کاملا صاف و براق هستند باید از شامپو تثبیت کننده رنگ مو Brasil Cacau و بازسازی حرارتی این برند استفاده کنید.
این ماسک همچنین برای ترمیم موهای خشک، ضخیم، وز یا نامنظم مناسب بوده و موخوره را از بین می‌برد، مو را به شدت مرطوب می‌کند و اثر صاف کنندگی موها را فراهم می‌آورد. زمان استفاده به سادگی و به خوبی موها را ماساژ دهید و بگذارید مواد 5 تا 10 دقیقه بر روی موها بماند و سپس آن را آبکشی کنید و به دلخواه حالت دهید.

مواد اصلی موجود در ماسک مو برزیل کاکائو Deep Conditioning

  • گل گندم: گیاهی با رنگدانه‌های بنفش که از زرد شدن موها پس از دکلره جلوگیری می‌کند.
  • سیستاتین نیشکر: یک ماده فعال بر پایه کربوهیدرات طبیعی نیشکر و اسید آمینه سیستاتین که نرمی طبیعی موها را باز می‌گرداند و به تقویت موها منجر می‌شود.
  • امگا 3، 6 و 9: یک لایه چربی روی کوتیکول موها تشکیل می‌دهد و از موهای شما در برابر حرارت محافظت می‌کند.

Brasil Cacau Deep Conditioning Mask

فواید استفاده از ماسک مو برزیل کاکائو دیپ کندیشنینگ

  • کاهش موخوره
  • بهبود درخشندگی موها
  • افزایش طول عمر درمان‌های کراتینه مو
  • ترمیم موهای آسیب دیده و خشک
  • بازگردانی خاصیت ارتجاعی طبیعی مو
  • محافظت از مو در برابر آسیب‌های محیطی
  • از بین بردن حالت کدری موها

نحوه استفاده از ماسک مو نرم کننده عمقی برزیل کاکائو Deep Conditioning

  1. در ابتدا موهای خود را با شامپو شماره یک که همان تثبیت کننده رنگ مو بوده 3 تا 4 بار بر حسب نوع موهای خود بشویید.
  2. موها را کاملا خشک کنید.
  3. موهای خود را به 6 قسمت تقسیم کنید و اکو کراتین را بر روی هر 6 قسمت بمالید.
  4. اجازه دهید مواد 50 دقیقه بر روی موها بماند.
  5. موها را با حرارت کامل خشک کنید تا به صورت کامل خشک شوند.
  6. موها را با 210-230 درجه (12-15 ضربه) اتو کنید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا موها با دمای اتاق خنک شوند.
  7. موها را با آب سرد آبکشی کنید.
  8. از ماسک حالت دهنده عمیق شماره 3 استفاده کنید و بگذارید 5 دقیقه بر روی موها بماند.
  9. مجدد موها را آبکشی کنید.
  10. از یک لایه باز مناسب (روغن آکای یا پرایمر) بر روی موهای خود استفاده کنید و موها را کاملا خشک کنید.

ماسک مو برزیل کاکائو Deep Conditioning

موارد موجود در ماسک مو نرم کننده عمقی برزیل کاکائو

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، ستئاریل الکل، پروپیلن گلیکول، پارافین مایع، پترولاتوم، کلرید ستریمونیوم، کره بذر کاکائو تئوبروما، سیکلوپنتازیلوکسان، آمودیمتیکون، تری دست-12، TEA-دودسیل بنزن سولفونات، دی متیکونول، استه مالاتیل‌پروگلیسینال، دی متیکونولز، بوت مالاتیل‌پروگلیکلنال متیل پارابن، پروپیل پارابن، پنتنول، دی سدیم EDTA، کراتین هیدرولیز شده، اسید سیتریک و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانید ماسک مو نرم کننده عمقی برزیل کاکائو را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Brasil Cacau تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117624
بافتکرمی
مناسب برایبانوان
مبدا برندبرزیل
مناسب پوستانواع پوست
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبمو
سایر توضیحاتحاوی امگا 3، 6 و 9 . کاهش موخوره . بهبود درخشندگی مو . افزایش طول عمر درمان‌های کراتینه . ترمیم موهای آسیب دیده و خشک . خاصیت ارتجاعی مو . محافظت از مو در برابر آسیب محیطی . از بین بردن حالت کدری مو
عصارهگل گندم
برچسب ماسک مو, ماسک مو برزیل کاکائو

نوشتن نظر

ماسک مو برزیل کاکائو Deep Conditioning

Brasil Cacau Deep Conditioning Mask

نوشتن نظر

25 محصول مشابه

175,000 تومـان

345,000 تومـان

520,000 تومـان

520,000 تومـان

520,000 تومـان

550,000 تومـان

215,000 تومـان 255,000 تومـان -40,000 تومـان

790,000 تومـان 900,000 تومـان -110,000 تومـان

49,000 تومـان 86,000 تومـان -37,000 تومـان

179,000 تومـان

منو