کرم اسکراب کلینیک 7Day

Clinique 7 day Scrub Cream Rinse-Off Formula

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: لایه بردار پوست

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کرم اسکراب کلینیک با اثربخشی 7 روزه

کرم اسکراب کلینیک مدل Moisture Surge یک کرم لایه بردار ملایم بوده که بافت پوست را جلا می‌دهد و اصلاح می‌کند. استفاده از این کرم اسکراب بر روی انواع پوست روغنی، خشک، بسیار خشک تا خشک قابل استفاده است. این کرم لایه بردار ساخته شده توسط متخصصین پوست بوده که به آرامی زبری و پوسته پوسته شدن پوست را از بین می‌برد و راه را برای مرطوب کنندگی و استفاده نرم‌تر آرایش باز می‌کند.
فرمول سبک وزن این کرم اسکراب پوست را صاف می‌کند و به کاهش ظاهر خطوط ریز و خشکی پوست کمک می‌کند. از جمله عناصر کلیدی این محصول می‌توان به سیلیس اشاره کرد که یک لایه برداری ملایم را در این کرم بر پایه آب ایجاد کرده است.
این محصول بدون پارابن، فتالات، عطر، گلوتن، الکل دناتوره شده، رنگ‌های مصنوعی، SLS، SLES و سولفات طراحی شده و تنها به جهت ایجاد پوستی شاداب طراحی و ساخته شده است.  این محصول یک براق کننده ملایم پوست بوده که پس از استفاده پوست را صاف می‌کند.

کرم اسکراب کلینیک با اثربخشی 7 روزه
این محصول مورد تست آلرژی قرار گرفته و توسط متخصص پوست ساخته شده و در ساخت آن از مواد 100 درصد وگان استفاده شده است. این کرم اسکراب به جهت پاک کنندگی انواع آلودگی‌های محیطی طراحی شده و می‌تواند به خوبی خستگی و کدری پوست را از بین ببرد.
از آنجایی که این کرم یک لایه بردار بوده به همین دلیل به خوبی سلول‌های مرده پوستی را از بین می‌برد و می‌تواند پوستی روشن‌تر و شاداب‌تر را برای شما فراهم آورد. درون این محصول از لابه برداری ملایم استفاده شده که بدون آسیب رسی به پوست کار لایه برداری را انجام می‌دهد.
به جهت مراقبت بیشتر از پوست خود باید از سایر روتین پوستی استفاده کنید تا بتوانید رطوبت مناسب برای پوست خود را پس از استفاده از این کرم فراهم آورید. با کمک این کرم لایه بردار منافذ پوستی به خوبی پاکسازی می‌شوند و هرگونه آلودگی از روی پوست پاک می‌شود.

چرا باید از کرم اسکراب کلینیک 7Day استفاده کرد؟

استفاده از یک لایه بردار جزو ملزومات مراقب‌های بهداشتی پوست است. از آنجایی که پوست به دلیل قرارگیری در آلودگی‌های محیطی، آرایش و سایر موارد دیگر در معرض آلودگی قرار می‌گیرد باید به خوبی کار پاکسازی منافذ پوستی را انجام داد زیرا در صورتی که منافذ پوستی به خوبی پاکسازی نشوند پوست با جوش و لک مواجه می‌شود. این کرم اسکراب دارای بافتی ملایم بوده و به خوبی آلودگی‌های سطح پوست را از بین می‎برد و پاکیزگی و زیبایی پوست را فراهم می‌آورد.

Clinique 7 day Scrub Cream Rinse-Off Formula

ویژگی‌های کرم اسکراب کلینیک با اثربخشی 7 روزه

  • لایه برداری ملایم پوست بر پایه آب
  • جلا دهی و اصلاح پوست
  • مناسب برای انواع پوست روغنی، خشک، بسیار خشک تا خشک
  • ساخته شده توسط متخصصین پوست
  • از بین بردن زبری و پوسته پوسته شدن پوست
  • کاهش ظاهر خطوط ریز و خشکی پوست
  • بدون پارابن، فتالات، عطر، گلوتن، الکل دناتوره شده، رنگ‌های مصنوعی، SLS، SLES و سولفات
  • طراحی شده برای ایجاد پوستی شاداب
  • بدون آلرژی
  • طراحی شده به صورت 100 درصد وگان
  • پاک کنندگی انواع آلودگی‌های محیطی
  • از بین بردن خستگی و کدری پوست
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوستی

نحوه استفاده از کرم اسکراب کلینیک 7Day

  1. کرم را بر روی پوست بدون آرایش به آرامی ماساژ دهید.
  2. از استفاده کرم بر روی دور چشم دوری کنید.
  3. از استفاده کرم بر روی پوست‌های آسیب دیده و دارای زخم خودداری کنید.
  4. پوست را با آب گرم یا دستمال مرطوب پاک کنید.
  5. روتین مراقبت پوستی خود را بعد از استفاده این کرم انجام دهید.

کرم اسکراب کلینیک 7Day

موارد موجود در کرم اسکراب 7 روزه کلینیک

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، تری دسیل استئارات، تری دسیل تری ملیتات، دی پنتا اریتریتیل هگزا کاپریلات/هگزاکاپرات، بوتیلن گلیکول، گلیسریل استئارات، روغن کوکوس نوسیفرا (نارگیل)، کاپریل/کاپریک تری گلیسرید هگزا کاپریلات، هگزاکاپرات بیزابولول، دی سدیم کوکوآمفودی پروپیونات، تری اتانول آمین، اولت-10 فسفات، کاپریلیل گلیکول، 1،2-هگزان دیول، استئاریل الکل، کربومر، دی سدیم ادتا، فنوکسی اتانول، سوربات پتاسیم، کلرفنسین و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید کرم اسکراب کلینیک با اثربخشی 7 روزه را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117391
حجم100 میلی لیتر
بافتکرمی
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستانواع پوست
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
مناسبصورت
سایر توضیحاتلایه برداری ملایم پوست بر پایه آب . از بین بردن زبری پوست . کاهش ظاهر خطوط ریز و خشک پوست . 100 درصد گیاهی . پاک کنندگی انواع آلودگی‌های محیطی . از بین بردن سلول‌های مرده پوستی، خستگی و کدری پوست
پارابنندارد
عصارهنارگیل
برچسب کرم اسکراب کلینیک, کرم اسکراب

نوشتن نظر

کرم اسکراب کلینیک 7Day

Clinique 7 day Scrub Cream Rinse-Off Formula

نوشتن نظر

13 محصول مشابه

منو