ادو پرفیوم کلویی Love

 Chloe Love Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Chloe

شاخه: عطر کلوئه

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

5,800,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-08

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: شکوفه پرتقال , فلفل صورتی
  • نت میانی: زنبق , سنبل , گل آفتاب پرست , گل ویستریا , گل سوسن
  • نت پایانی:  برنج , مشک , روایح پودری
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-103155
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعمعتدل
مبدا برندفرانسه
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم کلویی Love

 Chloe Love Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند کلویی

تاریخچه برند کلویی (chloe)

یکی از برندهای معتبر عطر و ادکلن در فرانسه، برند کلویی (chloe) است. این برند توسط یک طراح برجسته فرانسوی به نام گیبی آگیون (Gaby Aghion) در سال 1952 تاسیس شد. البته نام موسس آن با نام تجاری همخوانی ندارد. زیرا گیبی پس از 30 سال مدیریت در سال 1985 شرکت عطرسازی خود را به کلویی رایس فروخت. مدیر جدید پس از خریداری شرکت نام آن را کلویی گذاشت.

 مرکز عطرسازی کلویی در شهر پاریس قرار دارد. برند کلویی هم مانند سایر برندهای مطرح عطر و ادکلن، کار خود را با طراحی لباس‎های ‎لوکس آغاز کرد. در آن زمان صنعت پوشاک و مد در فرانسه رونق گرفته بود. همین موضوع باعث شده بود تا برندهای معتبر بی شماری در فرانسه راه اندازی شوند.

 

اگر چه اغلب این برندها کارشان با طراحی لباس‎های ‎لوکس آغاز می‎شد، اما پس از مدتی به ضرورت عطر و ادکلن برای جلب رضایت مشتریان پی ‎بردند. برند کلویی در طی سال‎های ‎1945 تا 1975 توانست در صنعت مد و فشن فرانسه انقلابی به پا کند. به طوری که مشتریان آن تنها به این کشور ختم نشد. پس از گذشت سه دهه نام و آوازه این برند در سراسر اروپا پیچید. گیبی اولین فروشگاه خود را در سال 1971 در پاریس راه اندازی کرد.

در همین سال (1975) بود که کلویی در فکر راه اندازی خط تولید اولین عطر خود افتاد. اولین محصول این شرکت عطر کلوئی بانوان با رایحه ای کلاسیک بود. این عطر با استقبال زیادی از سوی مشتریان روبرو شد و راهی برای پیشرفت بیشتر برند کلویی باز کرد.

موسس برند کلویی

گیبی آگیون در کشور مصر به دنیا آمد اما در سال 1945 به کشور فرانسه مهاجرت کرد. او به دلیل خلاقیت‌هایی که در طراحی لباس‎های ‎زیبا و مجلل داشت، مورد توجه اشراف زادگان و خانواده‎های ‎ثروتمند شهر پاریس قرار گرفت. اما شهرت او تنها به شهر پاریس ختم نشد و پس از گذشت چند سال در تمام کشور فرانسه به عنوان یک طراح محبوب شناخته شد.

گیبی برای تولید عطر و ادکلن‎های ‎خود از فرمول‎های ‎غالب زمان خود که مربوط به دهه 1980 می‎شد، به طور کامل تبعیت نمی کرد. بلکه سعی می‎کرد با ایجاد خلاقیت در رایحه و نتهای عطر و ادکلن توجه مشتریان و طرفداران این محصولات را به خود جلب کند. حتی در بسیاری از موارد عطر و ادکلن‎های ‎این برند براساس سفارش مشتریان خاص تهیه می‎شد.

البته پس از اینکه این شرکت به کلویی رایس فروخته شد، چیزی از محبوبیت عطر و ادکلن‎های ‎آن کم نشد. حتی مدیر جدید در فرمول تولید و سیاست‎های ‎فروش تکنیک‎های ‎جدیدی به کار برد. بیشتر محصولات برند کلویی از سال 2001 به سمت جوانان گرایش پیدا کرد. در حال حاضر عطر و ادکلن‎های ‎این برند، جوان پسند و برای آقایان و بانوان تولید می‎شود.

محبوبیت برند کلویی

مشاهیر زیادی در هالیوود از عطر و ادکلنهای برند کلویی استفاده می‎کنند. برای مثال ناتالی پورتمن، لو دییلون و کامرون دیاز یکی از بازیگران محبوب هالیوود از جمله کسانی هستند که از عطر و ادکلن‎های ‎برند کلویی استفاده می‎کنند. همین موضوع باعث شده تا محصولات کلویی نه تنها در فرانسه بلکه در آمریکا هم طرفداران زیادی داشته باشند. حتی مدتی هم آنتونیو لوپز گارسیا (بازیگر مطرح آمریکایی) برای این شرکت تبلیغات گسترده ای انجام داد.

 یکی دیگر از دلایل موفقیت برند کلویی خلاقیت در طراحی و تولید بود. البته اینکه این برند هم مانند سایر رقیبان خود در فرانسه کار خود را با طراحی لباس آغاز کرده بود، تاثیر زیادی در شناخته‌تر شدن آن داشت. اما ایجاد فرمولاسیون جدید برای تولید عطر و ادکلن کلویی یکی از رمزهای موفقیت آن است.

زمانی که کلویی شرکت را از گیبی خریداری کرد، در سال 1988 با مارتین ستوبون و در سال 1992 با کارل لگرفلد قرارداد همکاری امضا کرد. این دو نفر از جمله مدیران شرکت‎های ‎عطرسازی آن زمان در فرانسه بودند که موفقیت زیادی در فرمول عطرسازی داشتند. همکاری با این دو نفر موجب تحول زیادی در خط تولید عطر و ادکلن کلویی شده بود و می‎توان آن را یکی دیگر از دلایل موفقیت این برند برشمرد.

در ادامه به بررسی دو نمونه از محصولات برند کلویی می‎پردازیم.

Chloe Eau de Parfum

این محصول با حجم 50 میلی لیتر در سال 2008 راهی بازار شد. عطر زنانه Chloe Eau de Parfum دارای رایحه‌ای شیرین با طبعی گرم است. کلویی برای تولید این محصول از رایحه گلی پودری و گل محمدی استفاده کرده است. به همین دلیل نت گل محمدی بیشتر از هر رایحه دیگری در آن محسوس است.

 رایحه آغازی این عطر فریزیا، لیچی و گل صدتومانی است. رایحه میانی آن گل رز، گل برف و مگنولیا و رایحه ثابت آن چوب سدر و عنبر است. این عطر برای روزهای فصل بهار بانوان، بهترین انتخاب است. کلویی برای محصولات خود از شیشه‎های ‎کریستالی زیبا استفاده می‎کند که نمونه آن را می‎توانید در این محصول مشاهده کنید.

Eau De Toilette Chloe Chloe For Women 90 ml

یکی دیگر از محصولات محبوب برند کلویی ادوتویلت زنانه کلویی است. این عطر با حجم 90 میلی لیتر برای بانوان تهیه شده و دارای عطری شیرین و گرم است. رایحه آن نشاط آور و مهیج و توسط عطرساز مشهور فرانسوی Betty Busse  ساخته شده است. بطری این عطر کلاسیک و ساده است که به راحتی در دست جا می‎گیرد.

نت‎های آغازی این عطر شامل بوی آلدئید، گل پیچ امین الدوله، شکوفه پرتقال، نارگیل، یاس بنفش، هلو و یلانگ یلانگ و نارنج است. رایحه میانی عطر گل مریم، میخک صد پر، یاسمین، رز، نرگس و وریشه گل زنبق زرد است. بوی ثابت عطر هم از چوب صندل، عنبر، مشک، صمغ بنزوئین، خزه‌ اوک موس و چوب سدر ساخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اینترنتی عطر و ادوکلن می‌توانید به سایت ایرانوس مراجعه کنید و با مشاهده دسته بندی‌ها محصول خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی ایرانوس در خصوص انتخاب عطر مشاوره بگیرید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

7 محصول مشابه

منو