اکستریت د پرفیوم نیشانه Karagoz

Nishane Karagoz Extrait de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nishane

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-02-01

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه نیشانه کراگز

عطر زنانه و مردانه نیشانه مدل Karagoz از خانواده معطر، چوبی، پودری، روایح تازه، سبز، مرکبات و روایح تازه بوده و درون آن از روایح گل بنفشه، گل سفید و وانیل استفاده شده و طعمی تند و طبعی خنک دارد.
عطر گلی-چوبی-مشک کراگز برای اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شد و استفاده از آن در روزهای فصول بهار، پاییز و زمستان به بانوان و آقایان توصیه می‌شود همچنین استفاده از این عطر به دلیل ماندگاری مناسبی که دارد در میهمانی‌های دوستانه نیز توصیه می‌شود.
طراحی عطر Karagoz توسط طراح نامداری به نام خورخه لی (Jorge Lee) انجام شده است.
برای مجموعه‌ای به نام «SHADOW PLAY» که در سال 2017 راه اندازی شد، نیشانه الهام اصلی را از نمایش سایه سنتی گرفته که به عنوان عروسک گردانی سایه نیز شناخته می‌شود، شکلی باستانی از داستان سرایی و سرگرمی که از فیگورهای بریده شده (سایه) استفاده می‌کند. عروسک‌هایی که بین منبع نور و صفحه‌نمایش نیمه‌شفاف نگه داشته می‌شوند. شکل‌های برش خورده عروسک‌ها گاهی اوقات شامل رنگ شفاف یا انواع دیگر جزئیات است.
با حرکت دادن عروسک‌ها و منبع نور می‌توان جلوه‌های مختلفی را به دست آورد. یک عروسک‌باز با استعداد می‌تواند چهره‌ها را طوری جلوه دهد که راه می‌روند، می‌رقصند، می‌جنگند، سر تکان می‌دهند و می‌خندند.

ادکلن زنانه و مردانه نیشانه کراگز
کلمه KARAGOZ (به معنی چشم سیاه در زبان ترکی) و HACIVAT (که از "Hacı İvaz" که کوتاه شده "ایواز زائر" بوده گرفته شده است)، ZENNE (نام رایج زنانه بوده که به طور کلی برای زیبایی در نمایشنامه‌های مختلف حضور دارند) شخصیت‌های اصلی هستند. نمایشنامه سایه سنتی ترکی در دوره عثمانی رواج یافت و سپس به اکثر دولت‌های ملی متشکل از امپراتوری عثمانی و برجسته‌تر در ترکیه و یونان گسترش یافت.
مدیران خلاق نیشانه به نام‌های مرت گوزل و مورات کاتران رویای آوردن افسانه Karagoz & Hacivat را به دنیای امروز داشتند. با الهام از شخصیت‌های بازیگوش آنها، سه گانه عطر خود را با همکاری عطرساز خورخه لی ساختند. درست مانند مضمون این نمایشنامه‌های سایه، هدف اصلی NISHANE تأکید بر تعامل متضاد مردم بود که در هر فرهنگ می‌توانیم آن را ببینیم. HACIVAT ادای احترام به ظرافت، شایستگی و عشق به هنر است. ZENNE ادای احترام به زیبایی، اعتماد به نفس و معاشقه است. KARAGOZ ادای احترام به شوخ طبعی، صراحت و صداقت است.
نت‌ آغازین عطر کراگز مرکب از روایح انگور، آناناس و نت‌های گیاهی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه روایح نعناع هندی، نرولی و گل یاسمن  قابل استشمام خواهد بود و در نهایت نت‌های پایانی از روایح علف خس خس، چوب عود و کهربا تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و بعد از گذشت چندین ساعت نیز کماکان می‌توان روایح جذاب آن را استشمام نمود. این عطر دارای پراکندگی بسیار قوی بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Karagoz محصولی از برند نامدار نیشانه و ساخت کشور ترکیه است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Nishane Karagoz

نت آغازی: انگور، آناناس و نت‌های گیاهی

نت میانی: نعناع هندی، نرولی و گل یاسمن

نت پایانی: علف خس خس، چوب عود و کهربا

شما می‌توانید اکستریت د پرفیوم زنانه و مردانه نیشانه کراگز را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Nishane تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117320
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتاکستریت د پرفیوم
ساختار رایحهمیوه‌ای . شیرین . چوبی . سبز . خاک و زمین . معطر . چوب عود . گل سفید . کهربا
گروه بویاییمعطر میوه ای
طبعگرم
نت آغازینانگور . آناناس . نت‌های گیاهی
نت میانینعناع هندی . نرولی . گل یاسمن
نت پایهعلف خس خس . چوب عود . کهربا
عطرسازJorge Lee
سال عرضه2017
مبدا برندترکیه
برچسب اکستریت د پرفیوم نیشانه, عطر زنانه نیشانه, عطر مردانه نیشانه

نوشتن نظر

اکستریت د پرفیوم نیشانه Karagoz

Nishane Karagoz Extrait de Parfum

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,500,000 تومـان -510,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو