ماسک شب کلینیک Moisture Surge

Clinique Moisture Surge™ Overnight Mask

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: ماسک صورت و بدن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک شب کلینیک برای افزایش رطوبت انواع پوست

ماسک شب کلینیک مدل Moisture Surge یک ماسک صورت کرمی و بدون روغن بوده که در هنگام خواب می‌تواند عمیقا منجر به تغذیه و آبرسانی پوست شود. این ماسک به خوبی پوست را نرم، شبنم‌دار و درخشان می‌کند. استفاده از این ماسک بر روی انواع پوست چرب، روغنی، بسیار خشک تا خشک توصیه می‌شود.
با کمک این ماسک صورت کرمی و بدون روغن می‌توانید پوست خود را در هنگام خواب عمیقا رطوبت رسانی کنید به گونه‌ای که  در هنگام صبح با درخشش شبنم‌دار پوست خود بیدار شوید. پوست در هنگام خواب رطوبت خود را از دست می‌دهد به همین دلیل استفاده از یک ماسک شب غنی که بتواند به خوبی منافذ پوستی را در تمام طول شب مجددا پر کند لازم است.
این ماسک تسکین دهنده و تغذیه کننده پوست بوده و برای کمک به هیدراته ماندن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماسک شب مویسچر سرج حاوی پانتنول بوده که به آبرسانی پوست کمک می‌کند و منجر به محافظت از سد رطوبتی پوست می‌شود. با کمک این ماسک در هنگام صبح پوستی نرم، شبنم‌دار و درخشان خواهید داشت.
استفاده از این ماسک شب به افراد با انواع پوست توصیه می‌شود و بدون روغن و چربی طراحی شده است. این ماسک غیر آکنه‌زا بوده و سلامت آن تست شده توسط چشم پزشک است. این ماسک مرطوب کننده بدون عطر و سولفات بوده و پس از استفاده منجر به حساسیت پوستی نخواهد شد.

ماسک شب کلینیک برای افزایش رطوبت انواع پوست

این ماسک شب برند کلینیک یک ماسک نافذ بوده که به پوست کمک می‌کند تا عمیقا آبرسانی شود و رطوبت از دست رفته خود را جبران کند. با کمک این ماسک، پوست در طول شب تسکین می‌یابد و تغذیه می‌شود و منجر به حفظ رطوبت پوست خود می‌شود.
از جمله مواد تشکیل دهنده برجسته این ماسک شب می‌توان به پانتنول که موجب حمایت از سد رطوبتی پوست می‌شود اشاره کرد. این محصول فاقد پارابن و فتالات است. این ماسک شب غنی و نافذ در تمام طول شب از پوست شما پشتیبانی می‌کند و رطوبت مناسب پوست را برای شما فراهم می‌آورد.
این ماسک صورت برای کمک به هیدراته ماندن پوست، تسکین و تغذیه پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و با پانتنول به آبرسان پوست کمک می‌کند و برای کمک به حمایت از سد رطوبتی پوست فرموله شده است. این ماسک برای انواع پوست توصیه می‌شود و بدون چربی بوده و تست شده توسط چشم پزشک است.

چرا باید از ماسک شب Moisture Surge استفاده کرد؟

این ماسک صورت کرمی و بدون روغن به خوبی در هنگام خواب منجر به مرطوب کنندگی پوست می‌شود. استفاده از این ماسک صورت به افرادی که درارای انواع پوست چرب، معمولی، مختلط و خشک هستند توصیه می‌شود. با کمک این ماسک می‌توان حتی در هنگام خواب نیز نیازهای پوستی خود را برطرف کرده و از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری کنیم.

Clinique Moisture Surge™ Overnight Mask

ویژگی‌های ماسک شب کلینیک برای انواع پوست

  • دارای بافت کرمی
  • بدون روغن و چربی
  • تغذیه و آبرسانی پوست در هنگام خواب
  • نرمی و درخشندگی پوست
  • مناسب برای انواع پوست چرب، روغنی، بسیار خشک تا خشک
  • تسکین دهنده و تغذیه کننده پوست
  • کمک به هیدراته ماندن پوست
  • حاوی پانتنول
  • محافظت از سد رطوبتی پوست
  • غیر آکنه‌زا
  • تست شده توسط چشم پزشک
  • بدون عطر، سولفات، پارابن و فتالات

نحوه استفاده از ماسک شب مویسچر سرج

  1. روزانه یک بار و در هنگام عصر یا شب از این ماسک استفاده کنید.
  2. این ماسک را در انتها و پس از انجام روتین پوستی خود به جهت تقویت رطوبت پوست‌تان استفاده کنید.
  3. ماسک را بر روی صورت، گلو و هر نقطه‌ای که نیاز به آبرسانی دارد بمالید.
  4. به آرامی ماسک را ماساژ دهید  تا جذب پوست شود.
  5. از استفاده ماسک در دور چشم خودداری کنید.

ماسک شب Moisture Surge

موارد موجود در ماسک شب کلینیک Moisture Surge

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، گلیسیرین، ستیل الکل، دایمتیکون، گلیسریل پلی متاکریلات، بوتیروسپرموم پارکی (شی باتر)، ستیل اتیل هگزانوات، Peg-8، گلیسریت-26، ساکارز، سوربیتان استئارات، 100 استئارات، سوربیتان استئارات، پگ 8 (انبه) کره بذر، جلبک، جلبک گلیدیلا، عصاره زیتون، سبوس گندم، کافئین، پانتتین، سوربیتول، بوتیلن گلیکول، اوریزانول، بیزابولول، پانتنول، فیتواسترول ها، توکوفریل استات، کاپریلیل گلیکول، هیالورونات سدیم، هگزیلن گلیکول، کربومر، پتاسیم ادوکستاتن، دی اکستن، پتاسیم و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید ماسک شب کلینیک برای افزایش رطوبت انواع پوست را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117390
حجم100 میلی لیتر
بافتکرمی
مناسب برایبانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستانواع پوست
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبصورت
سایر توضیحاتتغذیه و آبرسانی پوست در هنگام خواب . نرمی و درخشندگی پوست . تسکین دهنده و تغذیه کننده پوست . کمک به هیدراته ماندن پوست . حاوی پانتنول . محافظت از سد رطوبتی پوست . غیر آکنه‌زا . بدون سولفات و فتالات
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهجلبک گلیدیلا . زیتون . سبوس گندم . انبه . شی باتر
برچسب ماسک شب, ماسک شب کلینیک

نوشتن نظر

ماسک شب کلینیک Moisture Surge

Clinique Moisture Surge™ Overnight Mask

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو