بادی اسپلش فراست Excellence

Frost Excellence Body Splash

جزییات بیشتر

جدید

برند : Frost

شاخه: بادی اسپلش

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی بادی اسپلش زنانه فراست اکسلنس

بادی اسپلش زنانه فراست مدل Excellence از خانواده گلی، مرکبات، میوه‌ای، چوبی و معطر بوده و درون آن از روایح گل یاسمن و نعناع هندی استفاده شده و طعمی تلخ و طبعی خنک دارد. این بادی اسپلش درون یک بطری به رنگ نارنجی عرضه می‌شود و طعمی تلخ دارد و به همین منظور مناسب برای بانوان خاص پسندی که به روایح تلخ علاقه‌مند هستند طراحی شده است.
این بادی اسپلش با عطر و طعم گلی و طعم و طبع تلخ و خنکی که دارد مناسب برای استفاده در فصولی هستند که گرما شدیدتر بوده، به همین منظور توصیه می‎شود از عطرهای خنک به دلیل روایح جذابی که دارند و منجر به خنکی و خوشبوسازی بدن می‌شوند در فصول گرم استفاده شود تا بتواند به خوبی بوی تعریق را از بین برده و بدن را خنک و خوش عطر سازند.
این محصول با ایجاد احساس خنکی بر روی بدن می‎تواند شادابی و طراوت را برای پوست به ارمغان آورد که در این صورت بدن به خوبی می‎تواند با باکتری‌هایی که موجب ایجاد تعریق و ایجاد بوی بد می‎شوند مبارزه کرده و طراوت را برای پوست و بدن به همراه آورند. بادی اسپلش اکسلنس دارای 200 میلی لیتر حجم بوده و می‎توان از آن در مدت زمان بالایی استفاده کرد.
با کمک بادی اسپلش Excellence  می‌‎توان علاوه بر فراهم ساختن بدنی خوشبو از ایجاد تعریق‌هایی که منجر به بویی بد بر روی بدن می‎شوند نیز جلوگیری کرد. به منظور استفاده از این محصول می‎توان آن را بر روی بدن تمیز اسپری کرده و سپس اجازه داد تا به خوبی جذب بدن شود. با استفاده از این بادی اسپلش می‌‎توان بدنی خوشبو داشته و تا ساعت‌ها از این بوی خوش بر روی بدن لذت برد.
این بادی اسپلش دارای روایح گلی بوده و به خوبی می‎تواند به مدت 24 ساعت بر روی بدن ماندگار داشته باشد. پیش از بادی اسپلش اکسلنس در ابتدا عطر گلی اکسلنس که محصولی از برند خوش نام ایرانی فراست است در سال 2021 برای اولین بار به بازار عرضه شد و بعد از آن بادی اسپلش این عطر نیز به جهت استفاده بانوان تولید شد.
این برند ایرانی توانسته با طراحی بادی اسپلش‌هایی که برگرفته از عطرهای معروف در سراسر جهان بوده روایحی قدرتمند را برای استفاده بانوان و آقایان ایجاد کند تا بتواند منجر به افزایش اعتماد به نفس در آنها شود و تا ساعت‌ها عطر و بویی خوش را برای آنها به ارمغان آورد.
روایح درون بادی اسپلش زنانه یونیک مشابه بوی عطر Donna از برند تروساری بوده و به همین دلیل مناسب برای استفاده بانوانی است که علاقه‌مند به رایحه جذاب این عطر معروف هستند. روایح این بادی اسپلش به خوبی بر روی بدن قرار می‎گیرد و می‎تواند عملکردی شبیه به عطر اصلی را داشته باشد.

ادکلن زنانه تروساردی دونا
این بادی اسپلش می‌تواند به خوبی با بوی تند و بدی که تعریق بر روی بدن ایجاد می‌کند مبارزه کرده و عطر و رایحه‌ای گلی را برای پوست به ارمغان آورد. با کمک بادی اسپلش اکسلنس می‌توان طراوت و تازگی منحصر به فردی را برای خود به ارمغان آورده و ساعت‌ها از این طروات جذاب بر روی بدن بهره‌مند شد.
استفاده از این بادی اسپلش زنانه به صورت روزانه توصیه می‎شود و می‌تواند پس از استفاده روایحی خنک را بر روی بدن ایجاد کند. بادی اسپلش زنانه Excellence دارای روایح خنک و تلخ بوده و دارای ماندگاری بالا بر روی لباس و بدن است. با استفاده از این بادی اسپلش می‌توان از ایجاد تعریق بر روی بدن جلوگیری کرده و تا ساعت‌ها از شر بوی تعریق در امان ماند.
نت آغازین بادی اسپلش اکسلنس مرکب از روایح یوزو و نت‌های میوه‌ای بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح گل مرداب، شکوفه پرتقال آفریقایی و گل یاسمن است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب صندل، نعناع هندی، چوب سدر و وانیل تشکیل شده است.

ویژگی‌های بادی اسپلش زنانه فراست اکسلنس

  • دارای روایح گلی، مرکبات، میوه‌ای، چوبی و معطر
  • دارای طعمی تلخ
  • دارای طبعی خنک
  • عرضه شده در بطری نارنجی رنگ
  • قابل استفاده بانوان خوش سلیقه
  • ایجاد حس خنکی جذاب بر روی پوست
  • دارای 200 میلی لیتر حجم
  • قابل استفاده در مدت زمان بالا
  • خوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن
  • فراهم سازی تازگی، شادابی و لطافت پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • دارای 24 ساعت ماندگاری
  • جلوگیری از ایجاد بوی تعریق
  • قابل استفاده در فصول گرم بهار و تابستان
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان
  • دارای روایح مشابه با عطر Donna از برند تروساری
  • مبارزه با بوی بد و تند تعریق

معرفی نت‌های بادی اسپلش زنانه Frost Excellence

نت آغازی: یوزو و نت‌های میوه‌ای

نت میانی: گل مرداب، شکوفه پرتقال آفریقایی و گل یاسمن

نت پایانی: چوب صندل، نعناع هندی، چوب سدر و وانیل

بادی اسپلش Excellence محصولی از برند نامدار فراست و ساخت کشور ایران است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102285
مناسب برایبانوان
غلظتبادی اسپلش
ساختار رایحهگلی . مرکبات . میوه‌ای . چوبی . معطر . گل یاسمن . نعناع هندی
گروه بویاییتلخ
طبعخنک
نت آغازینیوزو . نت‌های میوه‌ای
نت میانیگل مرداب . شکوفه پرتقال آفریقایی . گل یاسمن
نت پایهچوب صندل . نعناع هندی . چوب سدر . وانیل
سال عرضه2021
مبدا برندایران
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورایران
ماندگاری۲۴ ساعت
جنس محفظه نگهدارندهشیشه
مناسبزیربغل
سایر توضیحاتخوشبوکنندگی و خنک کنندگی بدن . قابل استفاده به صورت روزانه . فراهم سازی تازگی، شادابی، طراوت و لطافت پوست . جلوگیری از ایجاد بوی بد تعریق . دارای روایح مشابه با عطر Donna از برند تروساری
برچسب بادی اسپلش, بادی اسپلش فراست

نوشتن نظر

بادی اسپلش فراست Excellence

Frost Excellence Body Splash

نوشتن نظر

22 محصول مشابه

منو