شاور ژل فراگامو Uomo

Salvatore Ferragamo Uomo Shower Gel

جزییات بیشتر

جدید

برند : Salvatore Ferragamo

شاخه: شامپوی بدن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شاور ژل فراگامو اومو

شاور ژل فراگامو مدل Uomo دارای روایحی شبیه به نسخه ادو تویلت عطر Uomo از برند Salvatore Ferragamo است. این شاور ژل می‎تواند روایح معاصر مردانه‌ای را تجلیل کرده و مناسب برای استفاده جنتلمن‎های مدرن و با حس نمادین سبک و قدردانی از زیبایی زندگی طراحی شده است.
این شاور ژل دارای رایحه‎ای اعتیادآور و خاصی بوده که با توافقی نوآورانه ساخته شده و در اختیار آقایان مدرن قرار گرفته است. از مزایای این محصول می‎توان به خاصیت پاک کنندگی و تسکین دهندگی  پوست توسط آن اشاره کرد به گونه‌ای که پس از شستشوی بدن با این شاور ژل بدن به سرعت پاک می‏‎شود و روایح جذاب آن بر روی بدن ماندگار خواهد بود.
این شاور ژل همان‎طور که از عنوانش مشخص است دارای بافتی ژلی بوده و قابل استفاده بر روی مو و بدن در هنگام استحمام است. این محصول یک پاک کننده عطری همه کاره بوده که مناسب برای استفاده مردان تولید شده و دارای کفی نرم بوده که به سرعت به پاکسازی ملایم و در عین حال کامل بدن و موها می‎پردازد.
موارد موجود درون این شاور ژل حاوی ترکیباتی آبرسان و تغذیه کننده پوست بوده و رایحه‌ای ملایم و لطیف دارد که پس از استفاده می‎تواند به تسکین و آرامش بخشی پوست کمک کرده و منجر به شادابی و نرمی پوست و مو شده و پوست و مویی با نشاط و شاداب را برای شما به ارمغان آورد.

شاور ژل فراگامو اومو
شاور ژل Uomo با رایحه جذابی که دارد توسط برند فراگامو طراحی شده و عطری مردانه بوده که بیانگر سبک زندگی، میراث و نوآوری ایتالیایی است. شاور ژل Uomo که برگرفته از عطری با همین نام از برند فراگامو بوده یک خلقت کاریزماتیک از روایح شرقی و چوبی بوده و ماندگاری بالایی را بر جای می‌گذارد.
با کمک این شاورژل تجسمی زیبا از مردانگی با روایحی سرزنده از چوب‎ها که به طرز بازیگوشی با نت‌های دیگر ترکیب شده‎اند ایجاد می‎شوند که پس از استفاده منجر به ایجاد روایحی اغواکننده و ناب خواهند شد. این شاورژل با موادی همچون فلفل سیاه، ترنج، شکوفه پرتقال، آمبروکسان، چوب صندل، لوبیا تونکا ترکیب شده و پس از استفاده دارای اثری فراموش نشدنی بر روی بدن خواهد شد.

ویژگی‌های شاور ژل فراگامو Uomo

  • دارای روایحی شبیه به نسخه ادو تویلت عطر Uomo
  • مناسب برای استفاده آقایان
  • دارای رایحه‎ای اعتیادآور و خاص
  • پاک کنندگی و تسکین دهندگی پوست
  • پاک کننده سریع آلودگی از روی بدن
  • دارای بافتی ژلی
  • قابل استفاده بر روی مو و بدن
  • دارای کفی نرم
  • پاکسازی ملایم مو و پوست با سرعت بالا
  • حاوی ترکیبات آبرسان و تغذیه کننده پوست
  • کمک به تسکین و آرامش بخشی پوست
  • شادابی و نرمی پوست و مو
  • دارای روایح شرقی و چوبی
  • دارای ماندگاری بالا بر روی بدن
  • حاوی عصاره فلفل سیاه، ترنج، شکوفه پرتقال، آمبروکسان، چوب صندل، لوبیا تونکا
  • دارای روایح فراموش نشدنی و جذاب

عناصر موجود در شاور ژل فراگامو اومو

از جمله عناصر موجود درون این شاورژل می‌توان به موارد همچون آب، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، عطر، گلوکزید دسیل، کلرید سدیم، متیل گلوکز، کلرور سدیم، دیولئونولات، کلرو اسید، سدیم کلرید، بنزیل بنزوات، آلفا ایزومتیل یونون، نیترات منیزیم، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل پارابن، کلرید منیزیم، متیل ایزوتیازولینون، پروپیل پارابن و غیره اشاره کرد.

شاور ژل  Uomo محصولی از برند نامدار فراگامو و ساخت کشور ایتالیا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-102439
بافتژلی
مناسب برایآقایان
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورایتالیا
نوع محفظه نگهدارندهتیوپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسببدن . مو
سایر توضیحاتدارای روایحی شبیه به ادو تویلت عطر Uomo . پاک کنندگی و تسکین دهندگی پوست . تمیزکننده سریع آلودگی از روی بدن . دارای کفی نرم . حاوی ترکیبات آبرسان و تغذیه کننده پوست . کمک به تسکین و آرامش بخشی پوست
عصارهفلفل سیاه . ترنج . شکوفه پرتقال . آمبروکسان . چوب صندل . لوبیا تونکا
برچسب شاور ژل عطری

نوشتن نظر

شاور ژل فراگامو Uomo

Salvatore Ferragamo Uomo Shower Gel

نوشتن نظر

 
در مورد برند سالواتور فراگامو

تاریخچه برند سالواتور فراگامو (Salvatore Ferragamo)

برند سالواتور فراگامو (Salvatore Ferragamo) یکی از شرکت‎های ‎تجاری در زمینه تولید عطرهای لوکس ایتالیاست. دفتر مرکزی این برند در شهر فلورانس قرار دارد. این شرکت توسط سالواتوره فراگامو یک طراح مد و لباس ایتالیایی راه اندازی شد. هر چند برند سالواتور فراگامو فعالیت خود را با تولید محصولات چرمی، کفش و پوشاک آغاز کرد، اما اکنون به عنوان یک برند محبوب عطر و ادکلن هم شناخته می‎شود.

در حال حاضر شرکت عطرسازی سالواتور فراگامو با بیش از 2600 کارمند در سراسر جهان از جمله کشورهای آسیایی و ایالات متحده، 500 فروشگاه دارد. در تمامی این فروشگاه‎ها ‎عطرهای این برند عرضه می‎شود.

برند سالواتور فراگامو در سال 1927 در فلورانس ساخته شد. در آن زمان محصولات ساخته دست سالواتور توسط ستاره‌هایی از جمله کرافورد و سیسل ب دومیل خریداری می‎شد. همین عاملی شد تا برند سالواتور فراگامو در مدت کوتاهی در ایتالیا رشد کند.

هر چند این شرکت در سال 1930 ورشکسته شد، اما دلیلی برای رهایی آن نبود. سالواتور دوباره به کار خود ادامه داد و این بار محصولات این برند علاوه بر ایتالیا، به دیگر کشورهای اروپایی هم فرستاده می‎شدند. زمانی که سالواتور فراگامو مدیریت این برند را بر عهده داشت، محصولات آن تنها در کالاهای دست ساز خلاصه می‎شدند. او در سال 1960 در گذشت و بعد از او همسرش وندا فراگامو مولتی، این شرکت را توسعه داد. در همین سال اولین خط تولید عطر راه اندازی شد. اولین عطر برند سالواتور فراگامو یک عطر زنانه به نام  Gilio بود. این محصول با استقبال خوبی روبرو شد و انگیزه‌ای برای توسعه خط تولید عطر و ادکلن این برند بود. اکنون مایکلا لو دیوکلک لمی به عنوان مدیریت برند سالواتور فراگامو انتخاب شده است.

 این شرکت از دهه 1950 تعداد فروشگاه‎های ‎خود را افزایش داد. در همین سال‎ها ‎یکی از شعبه‎های ‎این برند در آمریکای شمالی راه اندازی شد. در سال‎های ‎اخیر تغییرات زیادی در ساختار شرکت سالواتور فراگامو صورت گرفته است. در سال 2016 پل اندرو یکی از طراحان مد وارد این شرکت شد. ورود او جان تازه ای به محصولات این برند می‎داد و نام و آوازه برند سالواتور فراگامو را بیش از پیش بر سر زبان‎ها ‎می‎انداخت. در سال 2019 او به عنوان مدیر خلاق مجموعه زنان انتخاب شد که تدابیر ویژه‌ای برای محصولات مربوط به زنان و از جمله عطرهای زنانه اندیشید. اکنون یکی از فروشگاه‎های ‎این برند در شهر فلورانس عطرهای دلخواه سلبریتی‎ها ‎و هنرپیشه‎های ‎هالیوودی را تولید می‎کند.

مؤسس برند سالواتور فراگامو

 برند سالواتور فراگامو توسط فردی با همین نام ساخته شد. او در سال 1898 در فلورانس بدنیا آمد. اما در سال 1914 به همراه خانواده‌اش به کالیفرنیا مهاجرت کردند. سالواتور از سن 9 سالگی وارد صنایع دستی شد و از همان کودکی محصولات چرمی را با دست می‎ساخت. ذوق و استعداد او در این زمینه، باعث ترغیبش به دنیای مد و فشن در زمان بزرگسالی شد.

سالواتور در دهه 1920 برای ستاره‎های ‎هالیوودی در آمریکا کفش‎های ‎دست دوز درست می‎کرد. در سال 1923 اولین فروشگاه خود را در کالیفرنیا تاسیس کرد. اما شوق بازگشت به وطن باعث شد تا در سال 1927 به ایتالیا برگردد. او بلافاصله بعد از بازگشت به شهر فلورانس، برند سالواتور فراگامو را راه اندازی کرد. او کارش را با 700 کارگر شروع کرده بود و در دهه 1950 موفق شد شعبه دوم خود را در کالیفرنیا راه اندازی کند.

محبوبیت عطرهای برند سالواتور فراگامو

یکی از دلایل محبوبیت عطرهای برند سالواتور فراگامو تسلط و استعداد شخص سالواتور در ساخت محصولات دست دوز بود. ذوق هنری و سلیقه او در طراحی محصولات دست ساز و بی نظیر توجه بسیاری از ستاره‎های ‎هالیوودی را به سوی او جلب کرد. از سوی دیگر برند سالواتور فراگامو طی 3 دهه فعالیت در زمینه پوشاک و محصولات چرمی، محبوبیت زیادی در ایتالیا، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی بدست آورده بود. این محبوبیت باعث شد تا زمینه برای ورود عطرهای سالواتور فراگامو فراهم شود. در حال حاضر عطرهای این برند با سایر برندهای مطرح تجاری در جهان رقابت می‎کنند.

در ادامه به بررسی دو نمونه از عطرهای برند سالواتور فراگامو می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه فراگامو Signorina حجم 100 میلی لیتر

عطر زنانه (ادو پرفیوم) فراگامو Signorina یکی از بهترین عطرهای این برند است که می‎توانید برای مجالس و مهمانی‎های ‎رسمی استفاده کنید. این محصول با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای گرم و شیرین است که آن را برای فصل پاییز و زمستان مناسب می‎کند. برند سالواتور فراگامو برای ساخت این عطر از رایحه میوه، وانیل، گل و گیاهان معطر استفاده کرده است.

عطر Signorina در سال 2016 راهی بازار شد. وقتی عطر را اسپری می‎کنید بوی تمشک سیاه و شکوفه‌ پرتقال برای چند لحظه فضا را پر می‎کند. اما بعد از چند دقیقه بوی خود را به گل مریم و شکوفه‌ پرتقال می‎دهد. رایحه پایانی این عطر هم از رایحه گیاه پاتچولی، موس شیر و وانیل بدست آمده است.

ادو تویلت مردانه فراگامو Ferragamo Black حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو تویلت) مردانه فراگامو Ferragamo Black یکی دیگر از لوکس ترین عطرهای برند سالواتور فراگامو است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای شیرین، تند و خوراکی و طبعی گرم است که می‎توانید از آن برای شب‎های ‎پاییزی و فصل سرد زمستان استفاده کنید. شرکت سالواتور فراگامو برای ساخت رایحه این محصول از گیاهان معطر، گل، میوه، ادویه، زمین و خاک استفاده کرده است.

این محصول مناسب آقایان است که در سال 2009 به بازار معرفی شد. با اسپری کردن عطر، بوی سیب سبز و اسطوخودوس برای چند لحظه مستتان می‎کند. نت میانی این عطر از تخم گشنیز و فلفل سیاه بدست آمده است. در نهایت بوی اصلی این عطررایحه‌ای از گل لادن و دانه‌ تونکا است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

24 محصول مشابه

43,000 تومـان 71,900 تومـان -28,900 تومـان

59,000 تومـان 80,000 تومـان -21,000 تومـان

43,000 تومـان 71,000 تومـان -28,000 تومـان

43,000 تومـان 71,000 تومـان -28,000 تومـان

37,000 تومـان 65,000 تومـان -28,000 تومـان

41,000 تومـان 65,000 تومـان -24,000 تومـان

41,000 تومـان 67,000 تومـان -26,000 تومـان

59,000 تومـان 80,000 تومـان -21,000 تومـان

45,000 تومـان 74,000 تومـان -29,000 تومـان

45,000 تومـان 74,500 تومـان -29,500 تومـان

45,000 تومـان 74,000 تومـان -29,000 تومـان

43,000 تومـان 71,000 تومـان -28,000 تومـان

289,000 تومـان 350,000 تومـان -61,000 تومـان

289,000 تومـان 350,000 تومـان -61,000 تومـان

289,000 تومـان 350,000 تومـان -61,000 تومـان

منو