ادو پرفیوم بیل پارفیوم کونستورک Mb01

 Biehl Parfumkunstwerke Mb01 Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Biehl Parfumkunstwerke

شاخه: عطر بیل پرفیوم کونستورک

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی عطر زنانه و مردانه بیل پارفیوم کونستورک ام بی 01

عطر زنانه و مردانه بیل پارفیوم کونستورک مدل Mb01 از خانواده گلی، پودری، چوبی، میوه‌ای، حیوانی و سبز بوده و درون آن از روایح گل سفید، گل مریم و گل زرد استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی خنک دارد.
عطر گلی ام بی 01 برای اولین بار در سال 2007 توسط برند بیل پارفیوم کونستورک به جهان معرفی شد. استفاده از این عطر به بانوان و آقایان در روزهای فصول بهار و تابستان توصیه می‌شود.  طراحی این عطر توسط طراح نامداری به نام مارک باکستون (Mark Buxton) انجام شده است.
این عطر اغواکننده بدون هیچ اثری از معصومیت طراحی شده است. همه چیز با ایده برنده شدن در یک مسابقه تلویزیونی با شناسایی عطرها در حالی که چشمان وی بسته بود شروع شد. وی برنده شدن را از دست رفت اما استعدادش کشف شد. پس از این اتفاق مارک باکستون طراح این عطر پیشنهادی از شرکت عطر Haarmann & Reimer دریافت کرد و پذیرفت تا به عنوان یک عطرساز آموزش ببیند.
چند سال بعد وی به پاریس پایتخت جهانی عطر رسید و تا به امروز در آنجا زندگی و کار کرده است. وی پدیده‌ای استثنایی است که می‌تواند حدود 10000 عطر را تشخیص دهد به گونه‌ای که تنها تعداد انگشت شماری از افراد مانند مارک باکستون می‌توانند چندین هزار عطر را نام ببرند. او در خصوص این امر معتقد است که تنها راه برای آموزش هنر بویایی بحث کردن در مورد آن است.
سبک او به دلیل دقت نهایی که دارد همراه با حداکثر تلاش قابل توجه وی است. عطرهای او عرفانی، تحریک آمیز و بی تردید شهری هستند. او در خصوص عطرهای خود ادعا می‌کند که یک عطرساز هرگز ستاره نخواهد بود بلکه خلاف آن را با خلاقیت‌هایش ثابت می‌کند.
این عطرساز برای برند بیل پارفیوم کونستورک سه عطر خلق کرده که شامل عطرهایmb01 جالب و وابسته به عشق، mb02 آرام و پیچیده و در نهایت mb03 بوده که دارای روایحی عمیق است.
نت آغازین عطر ام بی 01 از روایح میموزا، انگورفرنگی سیاه و ترنج تشکیل شده و بعد از گذشت چند دقیقه می‌توان روایح گل چامپاک، گاردنیا، گل مریم و گل یاسمن را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی از روایح چوب صندل، کهربا و مشک تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر مناسب بوده به گونه‌ای که تا چندین ساعت پس از استفاده نیز می‌توان روایح آن را استشمام کرد. این عطر دارای پراکندگی متوسط بوده و روایح جذاب آن تا ساعت‌ها احساس می‌شود و ارزشی خوب نسبت به قیمت آن دارد.
عطر Mb01 محصولی از برند مشهور بیل پارفیوم کونستورک و ساخت کشور آلمان است.

معرفی نت‌های عطر زنانه و مردانه Biehl Parfumkunstwerke Mb01

نت آغازی: میموزا، انگورفرنگی سیاه و ترنج

نت میانی: گل چامپاک، گاردنیا، گل مریم و گل یاسمن

نت پایانی: چوب صندل، کهربا و مشک

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-116137
مناسب برایآقایان | بانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهگل سفید . گلی . پودری . گل مریم . چوبی . شیرین . میوه‌ای . حیوانی . گل زرد . سبز
گروه بویاییگلی
طبعخنک
نت آغازینمیموزا . انگورفرنگی سیاه . ترنج
نت میانیگل چامپاک . گاردنیا . گل مریم . گل یاسمن
نت پایهچوب صندل . کهربا . مشک
عطرسازMark Buxton
سال عرضه2007
مبدا برندآلمان
برچسب ادو پرفیوم بیل پارفیوم کونستورک, عطر زنانه بیل پارفیوم کونستورک, عطر مردانه بیل پارفیوم کونستورک

نوشتن نظر

ادو پرفیوم بیل پارفیوم کونستورک Mb01

 Biehl Parfumkunstwerke Mb01 Eau de Parfum

نوشتن نظر

منو