لوسیون بدن وازلین Intensive Care Cocoa Glow

Vaseline Intensive Care Cocoa Glow Body Lotion

جزییات بیشتر

جدید

برند : Vaseline

شاخه: لوسیون بدن وازلین

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

17% 240,000 تومـان

199,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-29

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی لوسیون بدن وازلین اینتنسیو کر کوکوآ گلو

لوسیون بدن مدل Intensive Care Cocoa Glow به جهت نرمی و لطافت پوست پس از استحمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل وجود ترکیباتی که درون این لوسیون بدن وجود دارد پوست می‌تواند از تاثیرات منفی که شامپو و صابون بر روی پوست ایجاد می‌کند جلوگیری کرده و پس از استحمام منجر به خشکی و خارش پوست نشود.
بوی خوش لوسیون بدن اینتنسیو کر کوکوآ گلو می‌تواند تا چندین ساعت پس از استفاده بر روی بدن مانده و متناسب برای استفاده بر روی انواع پوست خشک طراحی شده است.
این لوسیون بدن حاوی کره کاکائو بوده و علاوه بر آبرسانی مناسب برای پوست می‌تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و رایحه‌ای ملایم را برای پوست به همراه آورد. این لوسیون بدن متناسب برای استفاده بر روی کل بدن و صورت طراحی شده و دارای حجمی معادل 400 میلی لیتر است.
لوسیون بدن اینتنسیو کر کوکوآ گلو حاوی مرطوب کننده و نرم کننده بوده و متناسب برای پوست‌های خشک طراحی شده و به جهت فراهم آوری رطوبت لازم برای پوست استفاده می‌شود و می‌تواند به بهبود سلامتی پوست کمک کند. به جهت مشاهده نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید روزانه یک بار این لوسیون بدن را بر روی بدن خود استفاده کنید و به طور کلی رطوبت مناسب را به صورت روزانه برای پوست خود فراهم سازید تا خشکی پوست شما در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یابد.
این لوسیون بدن متناسب برای استفاده بانوان و آقایان طراحی شده و منجر به رطوبت مناسب بر روی پوست شده و به بهبود خشکی پوست کمک می‌کند. درون این لوسیون بدن از ریز قطرات ژله وازلین استفاده شده که به جذب سریع مواد به پوست کمک می‌کند و پس از استفاده حس چربی بر روی پوست خود نخواهید داشت.
این لوسیون بدن پوست خشک را بازیابی کرده و درخشش طبیعی را برای پوست به همراه می‌آورد. لوسیون بدن اینتنسیو کر کوکوآ گلو مرطوب کننده، ضد التهاب و تقویت کننده پوست بوده و قابل استفاده بر روی پوست‌های خشک است.
لوسیون بدن Intensive Care Cocoa Glow محصولی از برند نامدار وازلین و ساخت کشور انگلستان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111280
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندانگلستان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستخشک
ساخت کشورانگلستان
معطربله
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبکل بدن
ویتامینندارد
سایر توضیحاتمرطوب کننده پوست . کمک به بهبود سریع پوست‌های خشک . حاوی ریز قطرات ژله وازلین . جذب سریع پوست . بدون حس چربی . بازیابی طراوت پوست . درخشش طبیعی پوست
گلیسیریندارد
عصارهکره کاکائو
برچسب لوسیون بدن, لوسیون بدن وازلین

نوشتن نظر

لوسیون بدن وازلین Intensive Care Cocoa Glow

Vaseline Intensive Care Cocoa Glow Body Lotion

نوشتن نظر

3 محصول مشابه

179,000 تومـان 240,000 تومـان -61,000 تومـان

189,000 تومـان 240,000 تومـان -51,000 تومـان

189,000 تومـان 240,000 تومـان -51,000 تومـان

منو