کرم ضد آفتاب لاروش پوزای Invisible

La Roche Posay Invisible Sunscreen Cream

جزییات بیشتر

جدید

برند : برندهای متفرقه

شاخه: کرم ضد آفتاب

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

1,100,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

مشخصات کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible

این کرم که به صورت فلویید (مایع) است بافت بسیار سبکی داشته و به هیچ عنوان احساس خفگی و سنگینی به پوست نمیدهد.

حجم این کرم 50 میلی لیتر بوده و در بلند مدت قابل استفاده است. تمام مواد اولیه این کرم بر پایه آب بوده و از هیچ ماده روغنی در تولید این کرم استفاده نمیشود. لذا به هیچ عنوان باعث جوش زدن پوست نمیشود.

از طرفی از هیچ گونه مواد اولیه شیمیایی و معطر در ساخت این کرم به کار برده نشده است و محصول نهایی کاملا بدون بو است.  در نتیجه استفاده از آن برای افرادی که پوست حساسی دارند هیچ مشکلی ایجاد نکرده و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در افراد با پوست حساس نمیشود.

 

همانطور که از نام کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible  پیداست، بی رنگ است و هیچ رنگی از خود روی پوست به جانمیگذارد. لذا شما پس از زدن این کرم به راحتی میتوانید بدون نگرانی از اینکه پوستتان روشن تر یا تیره تر شده است، مراحل بعدی میکاپ مانند کرم پودر و کانسیلر را انجام دهید.

ممکن است در ابتدای زدن این محصول احساس کنید رد سفیدی دارد اما از آنجایی که این کرم بسیار زود جذب است، تنها در عرض چند دقیقه رنگ طبیعی پوستتان برمیگردد.

این کرم در کشور فرانسه تولید شده است و قبل از عرضه آن در بازار، تست ای زیادی را پشت سر گذاشته است و استادارد های آن توسط تعداد زیادی کارشناسان و متخصصان پوست تایید شده است.

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible برای استفاده آقایان نیز مناسب است و میتواند به خوبی از پوست آنها نیز محافظت کند.

این کرم در مرحله اول از تاثیر منفی اشعه های مضر آفتاب از جمله UVA و UVB روی پوست جلوپیری میکند و در ادامه به دلیل دارا بودن مگزوریل از انواع اشعه های دیگر آفتاب که جزو اشعه های فرابنفش محسوب میشوند از پوست محافظت میکند.

علاوه بر این اشعه ها، کرم مد نظر از پوست در برابر نور آبی تلویزیون، لپتاپ و موبایل محافظت میکند و شما میتوانید با خیال آسوده پس از زدن این کرم از این وسایل الکترونیکی استفاده کنید و نگران آسیب دیدن پوست خود نباشید.

مزایای کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible

این کرم ضدآب بود و تاثیر آن با خیس شدن صورت از بین نمیرود. لذا شما میتوانید به راحتی پس از زدن این کرم در استخر های رو باز شنا کنید و نگران آسب دیدن پوست خود نباشید. ضد آب بودن این کرم علاوه بر مورد گفته، مزیت دیگری دارد که مقاومت کرم در برابر تعریق محسوب میشود. اگر پوست صورت شما در طول روز عرق کند، تاثیر محافظت این کم همچنان باقی میماند.

کرم ضد آفتاب گفته شده علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید، از آفتاب سوختگی و قرمز شدن پوست جلوگیری میکند که مزیت بزرگی مخصوصا برای افراد با پوست حساس به حساب می آید.

میزان محافظت این محصول از پوست SPF +50 است و میزان حفاظت آن از پوست در بالاترین درجه قرار دارد.

روش استفاده از کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible

ابتدا قبل از زدن این کرم پوست خود را به خوبی بشویید، تونر بزنید و سپس از مرطوب کننده و آبرسان مخصوص پوست خود استفاده کنید. در ادمه مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب لاروش پوزای را که حدودا دو بند انگشت میباشد را روی پوست خود بزنید. کرم را به خوبی ماساژ دهد و در حد چند دقیقه صبر کنید تا کرم به خوبی جذب پوستتان شود.

پس از آن میتوانید بقیه مراحل میکاپ خود اعم از کرم پودر، کانسیلر و ... را ادامه دهید. اگر پوست قسمت دیگری از بدن شما مشخص است، مانند دست ها و پا ها، حتما روی آن قسمت ها نیز ضد آفتاب بزنید تا آن قسمت ها نیز از اشعه های مضر آفتاب محاظت شوند.

برند لاروش پوزای

La roche-posay برندی فرانسوی است که در سال 1975 تاسیس شده است. این نام برگرفته از یک جشمه آب گرم در فرانسه است و به همین دلیل تمام محصولات این برند غنی شده با عناصر مفید چشمه های آب گرم است. محولات این برند سرشار از سلنیوم و مواد دیگر آنتی اکسیدان است که خواص بی نظیری برای پوست دارند.

تمام محصولات این برند فاقد الکل، پارابن، لانونین و ماد عطری هستند. علاوه بر این در تولید محصولات این برند از هیچ مواد نگهدارنده ای استفاده نشده است و به همین دلیل میتوان گفت هیچ تاثیر منفی و بدی روی پوست نخواهند داشت.

همچنین در محصولات این برند از کلاژن و انواع دیگر مواد جوانساز پوست استفاده شده است و نه تنها باعث پیری زودرس نشده، بلکه به جوانسازی پوست کمک میکنند.

شما میتوانید کرم ضد آفتاب لاروش پوزای invisible اصل را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند لاروش پوزای تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-115859
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندفرانسه
مناسب پوستحساس
معطرخیر
ضد حساسیتبله
جنس محفظه نگهدارندهپت
پارابنندارد
عصارهندارد
برچسب ضد آفتاب

نوشتن نظر

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای Invisible

La Roche Posay Invisible Sunscreen Cream

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

89,000 تومـان 150,000 تومـان -61,000 تومـان

59,000 تومـان 107,000 تومـان -48,000 تومـان

59,000 تومـان 107,000 تومـان -48,000 تومـان

179,000 تومـان 260,000 تومـان -81,000 تومـان

59,000 تومـان 95,000 تومـان -36,000 تومـان

59,000 تومـان 95,000 تومـان -36,000 تومـان

منو