لوسیون بدن سنت ایوز Renewing

St. Ives Renewing Body Lotion

جزییات بیشتر

جدید

برند : St Ives

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

380,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی لوسیون بدن سنت ایوز رینیویینگ

لوسیون بدن مدل Renewing حاوی کلاژن و الاستین بوده که می‌تواند منجر به رطوبت و آبرسانی قوی پوست شود.
درون این لوسیون بدن از 100 درصد مرطوب کننده‌های طبیعی استفاده شده و بدون چربی بوده و بلافاصله جذب پوست می‌شود. این لوسیون بدن به جهت فراهم آوری رطوبت لازم برای پوست استفاده می‌شود و می‌تواند به بهبود سلامتی پوست کمک کند.
لوسیون بدن رینیویینگ با مواد مرطوب کننده طبیعی طراحی شده و یک آبرسان عمیق برای پوست‌های خشک و حساس است. این محصول به دلیل وجود کلاژن و الاستین در فرمولاسیون خود به جوانسازی پوست کمک کرده و منجر به نرمی و لطافت پوست‌های خشک می‌شود.
این لوسیون بدن قابلیت بازسازی پوست را داشته و به سرعت جذب پوست می‌شود و اثر چربی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. لوسیون بدن رینیویینگ قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و ظاهری سالم و زیبا را برای پوست به همراه آورده و فاقد پارابن بوده آسیبی به پوست نمی‌رساند.
به جهت مشاهده نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید روزانه یک بار این لوسیون بدن را بر روی بدن خود استفاده کنید و به طور کلی رطوبت مناسب را به صورت روزانه برای پوست خود فراهم سازید تا خشکی پوست شما در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یابد.
استفاده از لوسیون بدن Renewing به افرادی که دارای پوستی حساس، معمولی و متمایل به خشک هستند توصیه می‌شود و متناسب برای استفاده بانوان و آقایان طراحی شده است.
حجم این محصول 621 میلی لیتر بوده و متناسب برای استفاده بر روی کل بدن است. در زمان استفاده اگر این محصول در تماس با چشم قرار گرفت محل تماس را به خوبی با آب سرد شستشو دهید و در صورتی که احساس کردید به مواد موجود در این لوسیون بدن حساسیت دارید مصرف آن را قطع کنید. درون این لوسیون بدن از ویتامین‌های A و C ،E استفاده شده که می‌تواند به نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست کمک کند.
لوسیون بدن رینیویینگ نرم کننده، مرطوب کننده، ضد حساسیت و خنک کننده پوست بوده و قابل استفاده برای انواع پوست است. این لوسیون بدن متناسب برای استفاده به صورت روزانه و به جهت مراقبت از پوست‌های معمولی طراحی شده است.
لوسیون بدن Renewing محصولی از برند نامدار سنت ایوز و ساخت کشور آمریکا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114632
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورامریکا
ضد حساسیتبله
نوع محفظه نگهدارندهپمپی
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبکل بدن
ویتامینA . C . E
سایر توضیحات جوانسازی پوست . نرمی و لطافت پوست‌های خشک . قابلیت بازسازی پوست . سرعت بالا در جذب پوست . بدون اثر چربی . افزایش قابلیت ارتجاعی پوست . نرم کننده، مرطوب کننده، ضد حساسیت و خنک کننده پوست
عصارهکلاژن و الاستین
برچسب لوسیون بدن, لوسیون بدن سنت ایوز

نوشتن نظر

لوسیون بدن سنت ایوز Renewing

St. Ives Renewing Body Lotion

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو