شکلات مایع نوتلا Nutella Mini

Nutella Mini Chocolate

جزییات بیشتر

جدید

برند : Chocolate

شاخه: شکلات صبحانه نوتلا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-04-22

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی شکلات مایع نوتلا مینی

شکلات مایع مدل Nutella Mini در یک مینی لیوان 30 گرمی موجود بوده که یک سهمیه هفتگی برای طرفداران نوتلا به شمار می‌رود.
این شکلات مایع ایده آل برای پذیرایی بوده و همچنین می‌توان آن را  در هنگام تولد، ولنتاین و سایر مناسبت‌ها به عزیزان خود هدیه داد. درون این شکلات مایع از سویا، فندق و شیر استفاده شده و در صورتی که به هر یک از موارد اشاره شده آلرژی دارید بهتر است آن را مصرف نکنید.
درون شکلات مایع نوتلا مینی از مواردی همچون شکر، روغن نخل، 13 درصد فندق، 7.4 درصد کاکائو کم چرب، 6.6 درصد پودر شیر بدون چربی، پودر آب پنیر، لسیتین، وانیلین و غیره استفاده شده است.
این نوتلا مایع دارای فندق پخش شده با کاکائو بوده که مناسب برای گیاهخواران است و می‌تواند یک صبحانه لذت بخش با نوتلا را برای افراد فراهم سازد.
بهتر است این نوتلا را در جایی خشک و خنک نگهداری کنید تا در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. شکلات مایع نوتلا مینی انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و با مصرف آن می‌توانید انرژی تحلیل رفته خود را به سرعت بازگردانید.
این شکلات مایع دارای طعمی فوق العاده دلچسب بوده و پس از مصرف آن می‌توانید متوجه طعم‌های دلپذیر فندق و کاکائو موجود در آن شوید.
با هدیه دادن این شکلات مایع به عزیزان‌تان می‌توانید بهترین لحظات را با آنها شریک شوید. شکلات مایع نوتلا مینی بسیار دلپذیر بوده و طعمی منحصر به فرد داشته و مناسب برای هدیه دادن در روزهای ولنتاین و تولد است. 
شکلات مایع Nutella Mini محصولی از برند نوتلا بوده و ساخت کشور ایتالیا است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111764
مبدا برندایتالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ساخت کشورایتالیا
سایر توضیحاتسهمیه هفتگی برای طرفداران نوتلا . ایده آل برای پذیرایی . مناسب برای تولد، ولنتاین و سایر مناسبت‌ها . حاوی سویا، فندق و شیر، شکر، روغن نخل، کاکائو کم چرب، پودر شیر بدون چربی، پودر آب پنیر، لسیتین، وانیلین و غیره . مناسب برای گیاهخواران
برچسب شکلات مایع نوتلا, شکلات مایع

نوشتن نظر

شکلات مایع نوتلا Nutella Mini

Nutella Mini Chocolate

نوشتن نظر

منو