ادو پرفیوم اجمل Facets

Ajmal Facets  Eau de Parfum 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Ajmal

شاخه: عطر و ادکلن

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-30

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: یاس , وانیل , سدر , گاردنیای یاسمنی
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-103559
حجم60 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر زنانه اجمل, ادو پرفیوم اجمل

نوشتن نظر

ادو پرفیوم اجمل Facets

Ajmal Facets  Eau de Parfum 

نوشتن نظر

 
در مورد برند اجمل

اجمل یکی از نام آشناترین برندهای عطر و ادکلن در خاورمیانه است. برند اجمل در اوایل دهه پنجاه میلادی در هندوستان تاسیس شد. حال که بیش از 67 سال از تاسیس این شرکت گذشته، این میراث غنی توسط نسل دوم و سوم اجمل ها اداره می شود. برند اجمل دارای تاریخی بسیار غنی و سرشار از خاطرات است، با ما در سفر به عمق تاریخ این برند، همراه باشید.

نگاهی به تاریخچه برند اجمل، از زمان تاسیس آن!

در 1950، علی اجمل میهن خود را در شمال شرقی هند ترک می کند تا به مرکز تجارت هند، بمبئی مهاجرت کند. مقصود او از این سفر، تبدیل شدن به تامین کننده آگاروود و دهن العود است که از ایالت اوسام تهیه می شود. علی اجمل در سال بعد، شروع به ترکیب کردن روغن های معطر می کند، بلکه به یک تولیدکننده عطر و اولین عطرساز خاورمیانه تبدیل شود.

علی اجمل نهایتا در سال 1964، نام خانوادگی خود را به محصولاتش اختصاص داد. بعد از گذشت 12 سال، عملیات شرکتش را به خاورمیانه انتقال داد و اولین بازار فروش محصولات اجمل را در دبی باز کرد.

در سال 1979، علی اجمل یک برنامه وسیع را برای جنگل های زراعی گیاه آگاروود در آسام، ترتیب داد. در حال حاضر یک میلیون درخت براساس این برنامه، به ثمر رسیده اند که در سال های آینده با حفظ عرضه یکپارچه ی العود باکیفیت بالا، به سود خواهد رسید.

هشت سال بعد در 1987، برند اجمل اولین شرکت عطر محسوب می شود که نوت های جادویی دهن العود را تولید می کند و آن را به عنوان یک ادوپرفیوم به مخاطبان گسترده تر و جهانی معرفی می کند.

در سال 1991، برند اجمل موفق به افتتاح اولین سالن نمایشگاه اختصاری در کویت شد. سال بعد، این اتفاق تکرار شد و اولین سالن نمایشگاه اختصاری در عمان افتتاح شد.

روند موفقیت های اجمل ادامه دارد، در سال 1993 محصولات خود را در کویت ایرلاینز معرفی کرد.

در 1994، نخستین موکلات مارک دار را به نام "سارا" روانه بازار کرد. سارا برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین عطرهای فروش در خاورمیانه بود.

در 1995، نخستین بازار فروش برند اجمل، درکشور عربستان سعودی ایجاد شد. سال بعد، اولین سالن نمایشگاه اختصاری در بحرین افتتاح شد.

کمپانی اجمل، Daanat al Duniya را به عنوان بهترین عطر موجود در منطقه در سال 1997 عرضه نمود. در سال 1998، عطرهای منحصر به فردی را برای خلیج فارس تولید کرد.

برند اجمل، عطرهای منحصر به فردی را برای خطوط هوایی عربستان سعودی در سال 1999تولید کرد.

در سال 2000، عطرهای برند اجمل 50 سالگی خود را جشن گرفتند و به عنوان یادبود، عطر اجمل به وسیله اجمل(ajmal by ajmal) را به نمایش گذاشت.

کمپانی اجمل، دومین موسسه تاسیسات پیشرفته خود را در سال 2004، در دبی تاسیس کرد. افتتاح این موسسه توسط حمد بن رشید آل مکتوم، معاون حاکم دبی و وزیر مالیه و صنعت انجام شد.

در 2007، شعبه جدید شرکت اجمل، در ام ال کویین امارات متحده عربی به عنوان صدمین خروجی این شرکت در خاورمیانه افتتاح شد.

سبک جدید طراحی دکوراسیون کمپانی اجمل، با بازسازی فروشگاه Burjuman در سال 2009 ایجاد شد. طراحی مجدد این بنا فلسفه تجدید خاطره را به شیوه بصری ایجاد می کند.

در سال 2010، برند اجمل در دسترس سازمان هواپیمایی امارات قرار گرفت.

در سال 2013، مسابقه AYPTH(اولین مسابقه شکار استعداد عطر در جهان) در دبی، امارات متحده عربی برگزار شد.

کمپانی عطر و ادکلن اجمل

بررسی محصولات برند اجمل

این برند افتخار زیادی را در این واقعیت دارد که تا به امروز، تمام رایحه های آن در خانه تصور، ایجاد، توسعه و تولید شده است. حتی مواد خامی که برای تولید عطرهای مختلف به کار می گیرند، تنها از تامین کنندگان مشهور بین المللی که با کیفیت و استانداردهای بالا شناخته می شوند، تهیه می شود. از میان این تامین کنندگان می توان به H&R، IFF،Dragoco ،Drom ، VMF و ... اشاره کرد.

به طور مشابه، برای اطمینان از این که بسته بندی عطرهای اجمل بر طبق استانداردهای بین المللی است، بطری های شیشه ای عطرهای برند اجمل از چندین تولید کننده مشهور بین المللی مانندNVM, Brosse, Bormioli, Heinz Glass و ... تهیه می شود.

پس از اینکه ایده یک عطر در نظر گرفته شود، ابتدا توسط "پانل مصرف کننده" آزمایش می شود که شامل نمونه برداری از بخش هدف است. با استفاده از دستگاه های کنترل کیفیت پیشرفته، عطرساز اصلی اطمینان می دهد که کیفیت مخلوط ها مطابق با استانداردهای بین المللی شناخته شده یا مجموعه های سازمان های منطقه ای مانندGMSOو سازمان های خاص کشور مانندSASO است.

الهام بخش من، خدمتی از اجمل

الهام بخش من، یکی از نوآوری های خلاقانه برند اجمل است. "الهام بخش من" این فرصت را به شما می دهد تا عطر شخصی را با توجه به سلیقه و ترجیحات خود ایجاد کنید. شما با کمک برند اجمل و تحت نظارت دقیق کارکنان آموزش دیده اجمل به ساخت عطر برای خود مشغول می شوید، این یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

عطرهای سفارشی برند اجمل

شرکت اجمل این امکان را فراهم کرده است که در محیط رقابتی امروزه، شرکت ها بتوانند محصولات سفارشی برای خود داشته باشند و تمایز ایجاد کنند. سازمان های زیادی از جمله برج العرب، هواپیمایی عربستان و هواپیمایی امارات از محصولات سفارشی برند اجمل استفاده کرده اند و کوچکترین چیزها را که به شکل سنتی اجرا می شوند، سفارشی می کنند.

امروزه شرکت های بزرگ در سراسر جهان از "سفارشی سازی" به عنوان یک ابزار ضروری جهت تقویت ارتباطات شرکتی و تقویت روابط با مشتری استفاده می کنند. این روند با تجزیه و تحلیل مشخصات مشتری شما و پیامی که می خواهید برای آنها ارسال کنید، آغاز می شود.

برند اجمل با وجود اینکه تخصصش در عرصه عطرها می تواند به همه مشتریانش کمک کند، اصرار زیادی بر سفارشی کردن دارد و آن را ابزاری برای تقویت و رشد کسب و کارها می داند.

ادکلن اجمل مدل سکری فایس

ادکلن اجمل مدل سکری فایس

عطر سکری فایس از محصولات برند اجمل می باشد که برای بانوان ساخته شده است. این عطر در نوع ادو پرفیوم و با حجم 50 میلی لیتر تولید شده است، نت های این عطر به شرح زیر است.

  • نت آغازی: روایح آبی، یاس
  • نت میانی: وانیل، شکوفه ی پرتقال
  • نت پایانی: عنبر سائل، مشک

صفحه مشخصات و خرید این محصول

تحقیقات و ابتکارات برند اجمل

اجمل همچنین یکی از اولین شرکت های عطر در منطقه است که با همکاری سازمان های محلی و منطقه ای نظیر انجمن استاندارد سازی متالورژی خلیج فارس، به دنبال ایجاد یک مکانیزم استاندارد کیفیت مطلوب و موثر در شورای همکاری خلیج فارس است.

عطر و تکنیک های اعطا شده اجمل

در سال 1998، عطرهای اجمل اولین شرکت در منطقه برای ثبت اختراع عطر بود، که پس از 4 سال تحقیق راه اندازی شد و تبدیل به یکی از پرفروش ترین ها در صنعت شد. عود گرانبها، که یکی از اجزای اصلی عطرهای شرقی است، تا حدود 25 تا 30 سال طول می کشد که ثمره بدهد. طولانی بودن این زمان از طرفی مشکل ساز بود چرا که نوعی قارچ وجود دارد که به نوعی خاص از درخت آگار حمله می کند.

در عین حال صنعت عطر، برای تولید محصولاتش از این کالا استفاده می کرد و احتمال اینکه عود در لیست خطرناک ها قرار گیرد. پذیرش این موضوع که نیاز است این مولفه حیاتی حفظ شود، سبب شد تا مرکز تحقیق و توسعه اجمل به دنبال راهی برای کاهش زمان فرایند انکوباسیون درخت عود از 25-30 سال به تنها 10 سال باشد. این اختراع که به نام کمپانی اجمل می باشد، هم اکنون در شش کشور جهان که منبع درخت عود هستند، به کار گرفته می شود.

حفاظت از محیط زیست

برند اجمل یکی از اولین شرکت های آسیایی بود که پیش تر در جبهه دیگری ایستاده بود، اجمل به نیاز به حفاظت از منابع طبیعی پی برده بود و همین امر موجب شد تا در سال 1976، برنامه جامعی برای گسترش جنگل در تپه های شمال شرقی هند آغاز کند. در پی این برنامه بیش از یک میلیون درخت به دست آمده بود که از طریق آن عطر موردنیاز برای محصولات اجمل فراهم می شد. این برنامه سبب ذخیره منبع قابل توجهی عود باکیفیت شد.

فلسفه برند اجمل، ساختن خاطرات!

برند اجمل بیش از شش دهه خاطرات و تجارب را با خود دارد. برند عطرهای اجمل، در سالهای اولیه دهه 1950 در هندوستان تاسیس شد و از یک خانه معامله گرانه به یک شرکت منطقه ای بزرگ تبدیل شده است. امروزه این کسب و کار متعلق به خانواده های چند میلیون دلاری توسط اشتیاق نسل دوم و سوماجملهدایت می شود که هر کدام نقش کلیدی در توسعه ی مارک دارند.

هیچ چیز خاطرات قدیمی را بهتر از بوی بازسازی نمی کند، آن هم خاطره ای از عشق گمشده یا یک دوست قدیمی. شعار این برند بازسازی خاطرات از طریق رایحه ها است. کمپانی اجمل با داشتن مجموعه ای گسترده از بیش از 300 از بهترین و جذاب ترین عطرها قدرت گرفته است. این برند دارای نمایندگی فروش بسیار قوی با بیش از 180 فروشگاه خرده فروشی اختصاصی در سراسر GCC است.

همچنین این برند در جبهه بین المللی نیز نمایندگی فروش بسیار قوی دارد، در حال حاضر محصولات این کمپانی به بیش از 45 کشور در سراسر جهان صادر می شوند. عطر و ادکلن های اجمل به صورت اختصاصی در مکان هایDuty FreeوAirlines حضور دارند.

لوگوی تجاری برند اجمل با یک میراث غنی از طریق بیش از 67 سال تجربه و دانش در هنر عطر و طعم عطر در صنایع عطر حک شده است، این کمپانی یک نوآور در تولید عطر و پیشگام در محصولات عطر به تمام مشتریان جهانی است.

" یک عطر همه چیزی است که برای سفر در طول زمان نیاز است، مانند پیوند میان حافظه و بوی "

علی اجمل – موسس کمپانی

 

ماموریت ها و اهداف برند اجمل

برند اجمل اینجاست برای غنی سازی زندگی مشتریانش، از طریق:

  • تشویق به خلاقیت، نوآوری و پیشرفت پیوسته
  • اتخاذ تمرین های اخلاقی، اجتماعی و مسئولیت های زیست محیطی
  • جذب و حفظ بهترین استعدادها
  • ارتباط معنی دار با کارکنان و همکاران، ساخته شده بر روی احترام
  • حداکثر سازی ذینفعان

ارزش های برند اجمل بر پایه اصول زیر استوار است؛

  • تعالی
  • نوآوری
  • شراکت
  • تمامیت
  • اجتماعی بودن

برند عطر و ادکلن اجمل

خرید اینترنتی عطر و ادکلن های برند اجمل

با دیدن این همه ویژگی منحصر به فرد در محصولات برند اجمل، قطعا تمایل زیادی به استفاده از محصولات این شرکت پیدا خواهید کرد و مشتاق خواهید بود که بوی رایحه عطر و ادکلن های برند اجمل را حس کنید. در میان برندهای موجود در سایت ایرانوس، محصولات برند اجمل نیز موجود است. شما می توانید در هر جای ایران، عطر و ادکلن دلخواه خود را سفارش دهید و در سریعترین زمان آن را درب منزل دریافت کنید. فروشگاه ایرانوس بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را نسبت به دیگر فروشگاه ها ارائه می دهد.

هر آنچه باید درباره تیم کمپانی اجمل بدانید.

تیم اجمل: آنها یک فضای باز و کارآفرینانه همراه با اشتیاق زیاد به عملکرد، تمایل به رسیدن و تعهد برای انجام هر نوع وظیفه ای در اختیار دارند. هسته ی ارزش های تیم اجمل، یکپارچگی بالا و "هیچوقت نگو بمیر" است. دلیل اینکه می گویند " هیچوقت نگو بمیر " این است که معتقدند که رویکردها به هم نزدیک است و می تواند در مردم، تمرین و عمل ایجاد کند.

پرونده کارکنان اجمل: آنها یک نیروی کار جهانی را که با پایه مشتری ما تشکیل شده است، ساخت و نگهداری می کنند و با استفاده از گروه های متنوعی از افراد مختلف با طیف وسیعی از مهارت ها و تجربه ها، با همه ی فرهنگ های متداول ارتباط برقرار می کنند.

سیاست کار در کمپانی اجمل: برند اجمل تنوع در سرمایه گذاری سرمایه انسانی را به رسمیت می شناسد و تضمین می کند که زیرساخت ها و سیاست های آن از آن حمایت می کنند. سیاست های شرکت اجمل در مورد توسعه مردم ما، درگیر شدن در رشد سازمان و به دست آوردن منافع ملموس است. اجمل در تلاش برای جذب و حفظ بهترین افراد در صنعت و فراهم آوردن محیطی است که همه آنها بتوانند به صورت حرفه ای توسعه یابند و یک حرفه ی پرطرفدار ایجاد کنند. در نتیجه یک محیط فراگیر ایجاد شده است که غنی از تنوع است، به رسمیت شناختن شخصیت هر فرد و ترویج احترام، دستیابی به شخصیت و مدیریت است.

آموزش و توسعه در اجمل: اعتقاد کمپانی اجمل بر این است که برای استاد آینده، مهم است که مجددا یاد بگیرد، دوباره آموزش دهد و مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهد. آنها برای آینده ای آماده سازی می کنند با توانمند سازی کارکنانشان با دانش و توانایی هایی که آنها را تمرین کنندگان موفق عملکردهای خود می کند.

ادکلن مردانه کربن از برند اجمل

ادکلن مردانه کربن از برند اجمل

این عطر مخصوص مردانی که باور دارند زندگی یک سفر پرماجرا است و نیز کسانی که می خواهند از هر لحظه لحظه ی زندگی شان لذت ببرند طراحی شده است. در سال 2000 این عطر را نظیر اجمل عطرساز تولید کرد که در حجم 100 میل و به صورت ادو د پرفیوم به فروش می رسد. 

معرفی نت های عطر کربن

  • نت آغازی: اسطوخدوس، مرکبات
  • نت میانی: بنفشه، بوته میخک
  • نت پایانی: نعناع هندی، روایح چوبی، مشک

خرید اینترنتی ادکلن مردانه کربن

نگاهی به امکانات خط تولید کمپانی اجمل

شرکت اجمل در سال 2004، یک شرکت تولیدی پیشرفته جدید، در دبی راه اندازی کرد تا به خواسته های فزاینده ی منطقه، پاسخگو باشد. این شرکت تولیدی در منطقه صنعتی دبی واقع شده است و هزینه ساخت آن بالغ بر 10 میلیون دلار می باشد. مساحت این شرکت تولیدی 150.000 فوت مربع است که واحدهای تولیدی ساختمان، یک بخش بسته بندی کاملا اتوماتیک و یک بال تحقیق و توسعه (R&D)را در خود جای داده است.

گیاه اجمل، به عنوان منبع اصلی عطر خانه این برند بشمار می آید، از این گیاه برای طیف وسیعی از محصولات خود از جمله عطرهای شرقی و غربی و همچنین محصولات حمام استفاده می کند. این گیاه یکی از بهترین و یکی از کمیاب ترین گیاه منطقه است، این گیاه تکنیک های جدیدی را برای تولید خلاقیت و کیفیت مواد خام و عطرها برای رفع تغییرات مشتریان و روند فعلی بین المللی مورد بررسی قرار می دهد.

خط تولید شرکت اجمل، مجهز به آخرین تکنولوژی اروپایی برای فرایندهای کلیدی مانند ترکیب، پر کردن و بسته بندی است که ظرفیت تولید حدود 75،000 بطری عطر در روز را برای برآورده شدن نیازهای شبکه شرکت های خرده فروشی و توزیع در سراسر جهان فراهم می سازد.

فروشگاه محصولات برند اجمل

جایزه ها و افتخارات کسب شده توسط برند اجمل

مراسم افتتاحیه فیفا فیلیپس دبی توسط بنیاد عطر عربستان در مرکز شهر دبی انجام گرفت، در این مراسم برخی از بزرگترین نام های منطقه در رایحه های لوکس در کنار برندهای بین المللی، بازیکنان کلیدی صنعت، خرده فروشان، بازاریابان و توزیع کنندگان گرد هم آمدند. این رویداد نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در جهانی شدن صنعت عطر در منطقه است و نشان دهنده نقش مهم خاورمیانه در شکل دادن به روند جهانی آینده در این بخش است.

خانه عطر لوکس او جایزه پرستیژ عربستان (مرد)، تجار محبوب عربستان (مرد) و خرده فروش مونو هم عنوان برند سال را از آن خود کردند.

برند اجمل، جایزه سالانه خرده فروشی را برای فلسفه خرده فروشی خود "Crafting Memories" که در جولای 2009 در جریان تمرینات بازسازی مطرح شد، دریافت نموده است. این فلسفه از این مفهوم است که عطرهای زیبا، توانایی یکپارچه کردن احساسات انسانی و ایجاد خاطرات پایدار در زندگی مردم را دارند. اصلاح گام به گام تمامی رسانه های این برند،این تفکر را از طریق طرح های جدید طرح باز در محیط وسیع، شیک و معاصر، که برای تجربه خرده فروشی تعاملی و حسی ضروری است، نشان می دهد.

جوایز پرستیج عربی (مرد) و تجلیل مردم عربستان (مرد) بر روی دو تن از بهترین عطرهای مردانه اجمل، داون علیه اجمل میثم و خاویر بود. هر دو عطر با داشتن طعم پیچیده و زیبا اما قدرتمند، قلمرو حقیقی عطرهای عربی را به نمایش می گذارند.

 

جایزه بزرگترین مادخان جهان

در سال جاری و در جریان جشنواره خرید دبی، برند اجمل یک مادان به نمایش گذاشت که جایگاه خود را در رکورد جهانی دنیای گینس ثبت کرد. این مادخان تقریبا 60 برابر اندازه یک مادخان معمولی است، ساخت آژم در حدود 3 متر ارتفاع با یک پایه 1.2 متر اندازه گیری شده است. این موجود منحصر به فرد حدود 1000 کیلوگرم وزن داشت و از رنگ ها، خاکستر، مس و برنج ساخته شده بود.

سه پارامتر که مقامات گینس در هنگام تصمیم گیری در نظر گرفتند، این بود که مادخان با استفاده از همان مواد ساخته شده در ساخت یک سوزن سوزاننده سنتی ساخته شده بود که در کار کامل بود و در نهایت، ساختار و فرم اصلی آن را در هنگام بهره برداری حفظ کرده بود.

ادکلن مردانه اجمل چمیستری

ادکلن مردانه اجمل چمیستری

عطر کمیستری(Chemystery) یکی از عطرهای مردانه برند اجمل است که آنچنان متعارف نیست. این عطر در سال 2000 و توسط عطرسازی چون نظیر اجمل طراحی و تولید شده است و در حجم های 90 میل و به صورت ادو د پرفیوم به فروش می رسد.

معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: ریحان، پرتقال ماندارین، گریپ فروت، هل، جوز
  • نت میانی: سرو، آویشن، مریم گلی
  • نت پایانی: وانیل، دانه تونکا، چوب سدر، چوب صندل، خس خس

صفحه مشخصات ادکلن چمیستری

فعالیت های خیریه برند اجمل

تحصیلات: شرکت اجمل جهت افزایش سطح سواد جامعه، مارک زول ماریف را تاسیس نموده که فعالیت گروهی از مدارس را تحت نام آکادمی مارکز به جریان انداخته است. مرکز آموزش و تحقیقات مارک زول ماریف، ابتدا در دهلی تاسیس شد و سپس در سال 2000 به بمبئی انتقال یافت، هدف اصلی این مركز قرار دادن آموزش اساسی برای نیازمندان است. مرکز اعتماد عمومیHAMM، حتی کمک هزینه تحصیلی و کمک های یارانه ای را به دانشجویانی که بخواهند مطالعات پیشرفته پزشکی را انجام دهند، پرداخت می کند.

آموزش حرفه ای: به منظور کاهش مشکل بیکاری در کشور، مرکز اعتماد عمومیHAMM و مارک زول ماریف مشاوره و آموزش جوانان بیکار را فراهم می کنند.

اورفانیک: موسسه مارک زول ماریف، مارکز دارول یاتاما گلپارا را مدیریت می کند، که یک یتیم خانه در شهر آسام است که بیش از 1200 یتیم و کودکان فقیر دارد. این یتیم خانه، اعتماد آنها را با امکانات اولیه مانند غذا، لباس و پناهگاه، بدون هزینه فراهم می کند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

510,000 تومـان 610,000 تومـان -100,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,500,000 تومـان -710,000 تومـان

1,790,000 تومـان 2,700,000 تومـان -910,000 تومـان

1,990,000 تومـان 2,400,000 تومـان -410,000 تومـان

1,790,000 تومـان 1,900,000 تومـان -110,000 تومـان

8,690,000 تومـان 9,000,000 تومـان -310,000 تومـان

8,390,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,610,000 تومـان

1,690,000 تومـان 1,800,000 تومـان -110,000 تومـان

1,890,000 تومـان 2,200,000 تومـان -310,000 تومـان

منو