تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 3

Clinique Clarifying Lotion 3

جزییات بیشتر

جدید

برند : Clinique

شاخه: پاک کننده صورت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های مختلط و چرب

تونر پاک کننده صورت کلینیک مدل Clarifying Lotion 3 در آن واحد 3 کار لوسیون، تونر و لایه برداری را انجام می‌دهد و مناسب برای استفاده بر روی پوست‌های مختلط و چرب است. این تونر به خوبی آلودگی‌های موجود بر روی صورت و منافذ پوست را پاک می‌سازد و کار لایه برداری را انجام می‌دهد.
لوسیون لایه بردار و شفاف کننده کلینیک به خوبی پوسته‌های کدر و روغن اضافی موجود بر روی پوست را از بین می‌برد. این تونر پاک کننده توسط متخصص پوست ساخته شده و سلامت آن مورد تایید قرار گرفته است. افرادی که دارای پوست‌های چرب مختلط نوع 3 هستند می‌توانند با استفاده از این تونر صورتی شاداب و باطراوت را برای خود فراهم آورند.
این لوسیون لایه بردار مایع توسط متخصصین پوست ساخته شده و در 3 مرحله راه را برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر باز می‌کند. فرمول ملایم و با طراوت این تونر به گونه‌ای ساخته شده که که بتواند منجر به فراهم سازی پوستی سالم شود. این تونر به خوبی آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوسته‌های کدر موجود بر روی پوست را از بین می‌برد تا پوستی صاف‌تر و شفاف‌تر داشته باشید.

تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های مختلط و چرب
این تونر به خوبی پوست را برای مرطوب کننده آماده می‌کند زیرا پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است. برای پوست‌های چرب‌تر، لایه برداری دو بار در روز توصیه می‌شود زیرا منجر به کاهش چربی اضافی و شفاف نگه داشتن منافذ پوست خواهد شد.
از جمله نتایج اثبات شده استفاده از این تونر می‌توان به نرم‌تر و درخشان‌تر شدن پوست اشاره کرد که در این صورت منافذ پوستی کمتر جلب توجه می‌کنند و به خوبی پاکسازی می‌شوند. مواد تشکیل دهنده برجسته درون این محصول شامل  عصاره فندق جادوگر بوده که به وضوح پوست را اصلاح می‌کند. وجود اسید سالیسیلیک نیز به لایه برداری سطح پوست و افزایش گردش سلولی پوست کمک می‌کند.

چرا باید از تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 3 استفاده کرد؟

این سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله‌ای انقلابی این برند توسط یک متخصص پوست مشهور ایجاد شده است. استفاده از این تونر ساده و سفارشی بوده و تنها سه دقیقه زمان می‌برد تا نتیجه آن را مشاهده کنید. با استفاده دو بار در روز آن هم بدین روش که در ابتدا پوست خود را با صابون صورت پاک کنید سپس با لوسیون شفاف کننده به لایه برداری پوست بپردازید و در انتها آن را با لوسیون آبرسان مرطوب کنید می‌توانید پوستی زیبا و سرحال داشته باشید.
این لوسیون لایه بردار مایع ساخته شده توسط متخصصین پوست بوده که راه را برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر باز می‌کند. استفاده از آن مناسب پوست‌های چرب بوده و نگرانی‌هایی همچون منافذ، تیرگی و چربی پوست را کاهش می‌دهد.

Clinique Clarifying Lotion 3

ویژگی‌های تونر پاک کننده صورت کلینیک کلریفاینگ لوشن 3

  • لایه بردار پوست‌های مختلط و چرب
  • از بین بردن روغن اضافی بر روی پوست
  • توسعه یافته توسط متخصص پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب نوع 3
  • کمک به داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر 
  • دارای فرمول ملایم
  • از بین بردن انواع آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوست‌های کدر شده
  • نرم کنندگی پوست
  • حاوی عصاره فندق جادوگر
  • حاوی اسید سالیسیلیک
  • افزایش گردش سلولی پوست
  • فاقد پارابن، فتالات، سولفات SLS & SLES و گلوتن

نحوه استفاده از تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 3

  1. دو بار در روز و در هنگام صبح و شب از این تونر استفاده کنید.
  2. تونر را بر روی پنبه بمالید و به آرامی آن را بر روی صورت و گردن اعمال کنید.
  3. این محصول تنها برای استعمال خارجی توصیه می‌شود بنابراین از آن بر روی نواحی چشم و لب‌ها استفاده نکنید.
  4. در ادامه از روتین مراقبت پوستی خود استفاده کنید.

تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 3

موارد موجود در تونر پاک کننده و روشن کننده صورت کلینیک 3

از جمله ترکیبات موجود درون این محصول می‌توان به مواردی همچون آب، دنات الکل، اسید سالیسیلیک، عصاره فندق جادوگر، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، ترهالوز، سدیم هیالورونات، سدیم هیدروکسید، دی سدیم ادتا مس، Bht، فنوکسی اتانول، اگزی اتانول و غیره اشاره کرد.

*توجه داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده این محصول ممکن است هر چند وقت یکبار تغییر کند یا متفاوت باشد به همین دلیل لطفا برای دریافت به روزترین لیست مواد تشکیل دهنده، به لیست مواد موجود در بسته بندی محصولی که دریافت می‌کنید مراجعه کنید.

شما می‌توانید تونر پاک کننده و شفاف کننده صورت کلینیک مناسب پوست‌های مختلط و چرب را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند Clinique تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-117387
بافتمایع
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآمریکا
مناسب پوستمختلط . چرب
مناسبصورت
سایر توضیحاتاز بین بردن روغن اضافی پوست . کمک به داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر  . از بین بردن انواع آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و پوست‌های کدر شده . نرم کنندگی پوست . افزایش گردش سلولی پوست . فاقد فتالات، سولفات و گلوتن
پارابنندارد
گلیسیریندارد
عصارهفندق جادوگر . اسید سالیسیلیک
برچسب تونر پاک کننده صورت کلینیک, تونر پاک کننده صورت

نوشتن نظر

تونر پاک کننده صورت کلینیک Clarifying Lotion 3

Clinique Clarifying Lotion 3

نوشتن نظر

14 محصول مشابه

منو