کاشت ناخن

چگونه بدون آسیب به ناخن های طبیعی، کاشت ناخن را برداریم؟

دوستان و همراهان ایرانوسی سلام، در مقاله قبل در رابطه با ترفندهایی برای لاک زدن و زیبایی ناخن با شما صحبت کردیم همچنین تاریخچه لاک ناخن را برای شما بازگو کردیم. اما در این مقاله میخواهیم به موضوع مهم تری بپردازیم. اینکه چطور بدون آسیب به ناخن های طبیعی، کاشت ناخن را برداریم پس با ما همراه باشید.

قبل از اینکه کسانی که ناخن خود را کاشته اند را مسخره کنید و یا بخواهید مدل ناخن آن ها را به سخره بگیرید به این فکر کنید که این کاشت چه مزیت هایی دارد، فرض کنید دو هفته بدون هیچ رسیدگی به ناخن هایتان، آن ها هنوز حالت براق و مانیکور شده ی خود را حفظ کرده اند، خوب نیست؟ در کنار هر مزیتی یک سری نقاط ضعف نیز وجود دارد که یا شما را ترغیب به انجام کاری می کند یا شما را از انجام آن باز می دارد.

باید بدانید کاشت ناخن در طول زمان می تواند باعث از بین رفتن ناخن های طبیعی شما گردد.  برای حل این مشکل به سراغ جینا ادواردز (Gina Edwards) مانیکوریست مشهور  برند ( Kiss Products) رفتیم تا او به ما یاد دهد بدون هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی چگونه کاشت ناخن های خود را از بین ببریم.

در این مطلب به موضوعات زیر اشاره خواهیم داشت:

[tie_list type=”checklist”]

  • آشنایی با جینا ادواردز (مانیکوریست مشهور برند Kiss Product)
  • روش استفاده صحیح از استون خالص
  • راهنمای ترکیب استون با پودر بچه برای از بین بردن کاشت
  • سیستم بخار سوک آف را امتحان کنید

[/tie_list]

در هوای آلوده و در مقابل کرونا از چه ماسکی استفاده کنید
مشاهده

در این مطلب می‌خوانید:

آشنایی با جینا ادواردز (Gina Edwards)

او یک مانیکوریست مشهور و سفیر برند کیس (Kiss) است که در بسیاری از مجلات زیبایی مانند : Vogue, Harper’s BAZAAR,  Narcisse مقالاتی در رابطه با زیبایی و مد می نویسد.هیچ چیز بدتر از داشتن ناخن هایی نیست که بلند شده اند و در معرض افتادن هستند (اصطلاحی در دنیای کاشت ناخن به معنای اینکه ناخن به دو قسمت کاشت شده و طبیعی تقسیم می شود).

از آن جایی که همیشه رفتن به سالن آرایشی و وقت گرفتن از ناخن کار خود کار ساده ای نیست از جینا (Gina ) خواستیم تا راه های خانگی برای برداشتن ناخن های کاشت را به ما آموزش دهد. او در قدم اول توصیه می کند تا همیشه برای کارهای زیبایی مربوط به ناخن به یک متخصص این رشته مراجعه کنید، زیرا آن ها می توانند از آسیب به ناخن های شما جلوگیری کرده و یا آن را به حداقل برسانند. اما او چند نکته ی مفید برای حذف کردن کاشت ناخن ها را در خانه به شما آموزش می دهد که می توانید در مواقع اضظراری از آن استفاده کنید. برای یاد گیری این نکات همراه ما باشید.

روش برداشتن کاشت ناخن کاشت ناخن

استفاده از استون خالص

ادواردز (Edwards) می گوید: ناخن های کاشت شده با ژل برای ریموو شدن (برداشته شدن) باید در سالن آرایشی و بوسیله ی سوهان های برقی مخصوص از روی ناخن جدا شوند، اما اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که کاشت پودری دارید می توانید با استفاده از استون آن ها را پاک کنید. او توصیه می کند قبل از اینکه بخواهید ناخن ها را با استون بخیسانید استون را کمی گرم کنید.

نحوه پاک کردن ریمل ضد آب: نکات و ترفندها
مشاهده

برای گرم کردن استون، آن را داخل یک کاسه بریزید و بر روی کاسه ای دیگر که در آن آب در حال جوش قرار دارد بگذارید ( به نوعی بن ماری) تا استون کمی گرم شود. پس از گرم شدن استون می توانید به مدت ۴۵ دقیقه ناخن های خود را در داخل کاسه ی استون قرار دهید. اما اگر می خواهید فرایند حذف ناخن های کاشت شده کمی با حوصله تر انجام پذیرد به نکته ی بعدی توجه کنید.

کاشت ناخن

روغن بچه اضافه کنید

ادواردز (Edwards) برای تهیه ی یک محلول که بتواند به آرامی کاشت شما را از بین ببرد پیشنهاد می دهد از مخلوط استون گرم و روغن بچه استفاده کنید. این محلول به آرامی کاشت پودری را از ناخن طبیعی شما جدا می کند. بدون هیچ زحمتی و تنها با قرار دادن ناخن هایتان در محلول روغن بچه و استون گرم شده می توانید به ناخن های طبیعی خود باز گردید.

روش برداشتن کاشت ناخن کاشت ناخن

ناخن های خود را کوتاه کنید و از کیت بازیابی ناخن استفاده کنید.

هر روز ناخن های خود را کمی کوتاه کنید تا قسمت های کاشت شده با ناخن گیر از بین بروند سپس با استفاده از یک پک بازیابی ناخن شروع به تقویت قسمت های که کاشت بر روی آن ها نیست کنید. در کیت ناخن Manicovery Kit KISS سه محصول متفاوت یافت می شود: پدهای انگشتی که باعث می شوند مواد ویتامینه و معدنی به ناخن هایتان برسد، ژل کوتیکول برای تقویت آن و یک محلول هیدراته برای پوست دور ناخن ها، با استفاده ی این کیت ناخن هایی طبیعی و زیبا خواهید داشت.

ساخت کارت عروسی آنلاین بدون هزینه و رایگان
مشاهده

روش برداشتن کاشت ناخن کاشت ناخن

سیستم بخار Soak Off را امتحان کنید

ادواردز (Edwards) می گوید: با استفاده از سیستم بخار خیس Soak Off می توانید بدون هیچ مشکلی کاشت پودری و ژلی خود را از ناخن های طبیعی جدا سازید، وجه تمایز مهم این فرآیند آن است که بدون هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی شما و پوست دستتان ناخن های کاشته شده از بین می روند.

معمولا بعد از ریموو ناخن های کاشت شده خیلی ها وسوسه می شوند که باز هم به سالن زیبایی بروند و کاشت پودری یا ژلی را انجام دهند، اما ادواردز (Edwards) به شما پیشنهاد می دهد تا از پک های ناخن مصنوعی  ImPress Press-On Manicures که به راحتی بر روی ناخن می چسبند و برای ناخن طبیعی هم ضرری ندارند استفاده کنید. این پک ها به شما این امکان را می دهند که هر روز ظاهری متفاوت از دیروز داشته باشید زیرا تنوع بالایی دارند و از همه مهم تر امکان رشد آزادانه را به ناخن های شما می دهند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.