ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین بدون هزینه و رایگان

ساخت کارت عروسی آنلاین یکی از خدمات عصر تکنولوژی برای بشر است که توانسته است تا میزان زیادی توجه اکثر مردم را به خود جلب کرده و رضایت آن ها را به همراه داشته باشد.در این قسمت تصمیم گرفته ایم که اطلاعاتی را در جهت ساخت کارت عروسی آنلاین به شما ارائه دهیم و امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند بوده و از مطالئه آن لذت برید.

چرا ساخت کارت عروسی آنلاین؟

ازدواج و عروسی یکی از مهم ترین اتفاقات در زندگی هر کسی است و برپایی جشن عروسی نیز از اهمیت ویژه ای هم برای زوج ها و هم خانواده ها برخوردار است. همه افراد و به خصوص خانم ها رویا های زیادی از جشن عروسی را در سر خود می پرورانند و حساسیت زیادی روی چگونگی برگذاری این مراسم دارند و حتی به کوچک ترین موارد هم اهمیت داده و حساسیت به خرج می دهند. این توجه ها و حساسیت ها موارد زیادی را در بر می گیرند که یکی از مهم ترین آن ها کارت عروسی است. همانطور که همه شما دیده اید اکثر زوجین به دنبال طرح های جدید و به روز و متفاوت هستند و می خواهند مهمانان خود را با کارت های زیبا و جذاب به مراسم دعوت کنند.

Product query unexpected return: Internal Server Error

حال ساخت کارت عروسی آنلاین یکی از ویژه ترین و به روز ترین روش ها برای دعوت مهمانان است. چرا که شما می توانید با سلیقه شخصی خودتان به طراحی آن بپردازید و دقیقا همانطور که می خواهید کارت عروسی تان را تهیه کنید. این روش منحصر به فردی در دعوت مهمانان است که می تواند به زودی مورد محبوبیت عموم مردم قرار بگیرد. یکی از مشکلاتی که خانواده ها در مراسم عروسی برای دعوت مهمانان دارند، دعوت آن دسته از مهمانان است که در شهر هایی دور از شهر شما زندگی می کنند که شرایط بردن یا فرستادن کارت های عروسی سنتی و کاغذی برای آن ها کمی دشوار است. به همین دلیل ایجاد و داشتن کارت عروسی دیجیتالی می تواند این مشکل را حل کند. چرا که می توانید کارت دعوت خود را برای مهمانان شهر های دور از طریق اینترنت ارسال کنید.

عطرهای شرقی و رایحه های آن کدامند
مشاهده

ساخت کارت عروسی آنلاین چگونه است؟

ممکن است که با خود بگویید که کسانی که استعداد و توانایی کافی در انجام کارهای گرافیکی را ندارند چه باید بکنند؟ این مشکل از طریق سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین حل شده است و آن ها می توانند خدمات مود نیاز شما را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند.

از طریق این سایت ها شما می توانید یکی از تمپلیت های از پیش طراحی شده را برگزینید و با استفاده از عکس خودتان و همسرتان و ایجاد متن دلخواهتان کارت عروسی خودتان را دانلود کرده و آن را با افراد مورد نظرتان به اشتراک بگذارید. در این صورت شما دارای یک کارت عروسی دیجیتالی هستید که می توانید علاوه بر اشتراک بسیار ساده آن با مهمانان دور و نزدیک خود، از آن پرینت گرفته و آن را در آلبوم عروسی تان نیز داشته باشید. در ادامه به معرفی بعضی از سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین می پردازیم.

سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از سایت canva

یکی از سرویس های طراحی رایگان ساخت کارت عروسی آنلاین سرویس canva است که این سایت در طراحی بنر و طراحی بروشور نیز فعالیت دارد. در این سایت شما بدون داشتن مهارت گرافیکی آنچنانی می توانید کارت عروسی تان طراحی کنید که در آن تنوع بسیار زیادی در تم ها وجود داشته و همچنین می توانید عکس های مورد نظرتان را به صورت کاملا رایگان از خود سایت آپلود کنید. و در نهایت برای به اشتراک گذاشتن کازت عروسی دست ساز دیجیتالی خود می توانید روی دکمه share کلیک کنید.

آشنایی با پارافین تراپی
مشاهده

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از  Jukeboxprint

Jukeboxprint یک سرویس آنلاین است که شما با استفاده از تمپلت های متنوع موجود در این سایت می توانید وارد برنامه طراحی کارت عروسی شده و با ابزار های موجود در آن استفاده از اسکریپت ها و تم های زیبا و عاشقانه کارت مورد نظر خود را طراحی کنید. اگر مایلید که کارت خود را از ابتدا و کاملا شخصی طراحی کنید می توانید از تمپلت های خالی که اندازه های متفاوتی دارند استفاده کنید و در آخر آن را پرینت گرفته و دانلود کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از fotojet

با انجام سه مرحله و با استفاده از صد ها تمپلت کارت عروسی که در برنامه آنلاین fotojet وجود دارد شما می توانید کارت عروسی دلخواهتان را ایجاد کنید. متن ها و عکس هایی را که می خواهید به تمپلت انتخاب شده خود اضافه کنید و در آخر آن را دانلود کرده و اشتراک گذاری کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با PsPrint

این سایت نیز مانند سرویس های آنلاین و سایت هایی که در بالا به آن ها اشاره شد دارای تمپلیت های متنوعی است که شما می توانید با اضافه کردن متن و عکس های دلخواهتان به آن تمپلت کارت عروسی مورد نطر خود را طراحی کنید. پس ایجاد کارت عروسی سفارشی دیجیتالی در قسمت بالای صفحه، سمت راست صفحه نمایش خود را مشاهده کنید با استفاده از دکمه های ذخیره سازی کارت عروسی را به صورت PDF یا تصویری ذخیره کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از نرم افزار Evite

از دیگر سرویس هایی که برای طراحی کارت عروسی در هر سیستمی می توانید از آن استفاده کنید نرم افزار Evite است. تمپلیت های این نرم افزار پولی هستند که در بین آن ها شما می توانید تمپلیت های رایگانی را در دسته بندی های ساده و فانتزی نیز بیابید. نحوه استفاده از این سایت کمی متفاوت از دیگران است به این صورت که با انتخاب یک تمپلیت فرمی با اطلاعات محل برگذاری و تاریخ و موارد دیگر به شما نمایش داده می شود و شما می توانید پیام دعوت خود را نیز در آن بنویسید. در این نرم افزار شما قادر به تغییر محل قرار گرفتن عکس ها و متن نیستید و در آخر با کلیک روی save draft می توانید کارت خود را دانلود کنید.

ویتامین هایی که برای داشتن پوستی شاداب ضروری هستند
مشاهده

سایر سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین

تقریبا همه سایت های طراحی و ساخت کارت عروسی آنلاین به شیوه هایی که در موارد قبل توضیح داده شد عمل می کنند. اما اگر شما مایل به بازدید و استفاده از سایت های دیگر نیز هستید ما چند مورد دیگر را به شما معرفی می کنیم.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از Greetingsisland

Greetingsisland از دیگر سایت های آنلاین طراحی کارت عروسی است که در آن با انتخاب یک تمپلیت، دکمه Customize را مشاهده می کنید و با کلیک روی آن وارد صفحه ویرایش متن و عکس می شوید و می توانید موارد دلخواه خودتان را جایگزین کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از Postermywall

سایت Postermywall سایت دیگری است که شما در آن می توانید به طراحی، ذخیره سازی و اشتراک گذاری کارت عروسی خود بپردازید که در این سایت نیز این کار از طریق تمپلیت ها انجام می شود.

ساخت کارت عروسی آنلاین

ساخت کارت عروسی آنلاین با استفاده از Greenvelope

سرویس آنلاین Greenvelope آخرین سایت ساخت کارت عروسی آنلاین است که در این قسمت معرفی می کنیم. این سایت کارایی شبیه به سایت Greetingsisland داشته و برای ویرایش تمپلت های آن باید از دکمه Start Customizing استفاده کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب که در مجله ایرانوس گردآوری شده است لذت برده باشید و مورد استفاده تان قرار گرفته باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.