بهترین برنزه کننده ها

مدت هاست که در صنعت فشن و زیبایی، پوست برنزه جایگاه مهمی دارد. امروزه خیلی از ما دوست داریم که پوستمان را برنزه کنیم. راه طبیعی برنزه کردن پوست، آفتاب گرفتن است. اما این کار برای همه میسر نیست. به خصوص برای بانوان ایرانی که تقریبا امکان آفتاب گرفتن در هیچ مکانی را ندارند. با این حال، ناامید نشوید، راه های دیگری نیز برای برنزه کردن پوست وجود دارد.

روش سولاریوم به نوعی جایگزین آفتاب گرفتن است و به این شکل انجام می شود که فرد، در یک اتاقک با تابش شدید نور UV مواجه شده و پوستش درست به همان صورتی که با آفتاب برنزه می شود، ظاهری برنزه به خود می گیرد.

در روش سوم برنزه کردن پوست، در واقع پوست برنزه نمی شود، بلکه از طریق مواد آرایشی، ظاهری شبیه به پوست برنزه به خود می گیرد. برای برنزه کردن شیمیایی کل بدن، بعضی مراکز آرایشی، مجهز به اتاقک هایی هستند که فرد وارد آن ها شده و نوعی ماده برنزه کننده پوست که ماندگاری نسبتا بالایی هم دارد، روی پوست اسپری می شود. امروزه اسپری های خانگی نیز برای این کار موجود هستند.

روش آخر که ساده ترین و کم هزینه ترین روش برنزه کردن است و بیشتر برای صورت به کار می رود، استفاده از مواد آرایشی برنزه کننده مثل پودرها و کرم هاست. بعضی ها از این روش برای برنزه کردن موقتی دستان و پاهایشان نیز استفاده می کنند. در این مقاله در رابطه با روش آخر صحبت کرده و بهترین برنزه کننده ها را به شما معرفی می کنیم.

در این مطلب می‌خوانید:

کدام برنزه کننده برای شما مناسب تر است؟

انتخاب از میان بهترین برنزه کننده ها بسیار دشوار است. برای کسانی که خیلی در این کار حرفه ای نیستند، پنکیک های برنزه کننده مناسب تر می باشند زیرا کار کردن با آن ها ساده تر است. همچنین، پنکیک ها برای افرادی که پوست چربی دارند، مناسب تر هستند.

برنزه کننده هایی که به شکل کرم یا محلول هستند، پوست را نسبت به پنکیک های برنزه کننده، تیره تر می کنند. این انواع برنزه کننده ها، ظاهر بهتری به پوست می دهند و برای کسانی که پوست خشک دارند، مناسب ترند.

برنزه کننده ها را باید روی کدام بخش از پوستتان استفاده کنید؟

شما باید از برنزه کننده ها برای برجسته کردن نواحی خاصی از صورتتان استفاده کنید. بهتر است که از برنزه کننده ها در بخش هایی از صورت که بیشتر در مجاورت نور آفتاب هستند، مثل پیشانی، روی بینی و گونه ها استفاده کنید یا اینکه تکنیک سه گانه را به کار گیرید و برنزه کننده را به بالای پیشانی، بالاترین نقطه گونه ها و خط فک اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: تکنیک های آرایشی برای جلوه دادن زیبایی بدون آرایش

سایه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین برنزه کننده ها دارای سایه های بسیار متنوعی هستند و شما باید از میان این سایه ها، آن سایه ای را که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک تر است انتخاب کنید. سایه ای که انتخاب می کنید باید نهایتا ۲ سایه تیره تر از پوست شما باشد.

معرفی بهترین برنزه کننده های موجود در بازار

پودر برنزه کننده Bobbi Brown

دلیل محبویت پودر برنزه کننده Bobbi Brown نمایی کاملا واقعی دارد. این محصول در ۶ سایه از طبیعی تا خیلی تیره عرضه می شود و بنابراین یکی از متنوع ترین برنزه کننده های موجود در بازار است. تن های رنگی قرمز و قهوه ای که رنگی کاملا شبیه به پوست برنزه شده به صورت طبیعی دارند، باید روی گونه ها، پیشانی، بینی و چانه استفاده شوند تا برنزه شدن طبیعی به نظر برسد.

تاريخچه ميکاپ و لوازم آرايشي (قسمت اول)
مشاهده

این محصول نه تنها برای افراد آماتور مناسب است بلکه آرایشگرهای حرفه ای نیز خیلی از آن استفاده می کنند و برای کانتورینگ بسیار مناسب است. پودر برنزه کننده Bobbi Brown پس از استفاده کاملا با پوست ترکیب می شود تا ظاهری مصنوعی نداشته باشد.

برنزه کننده Becca Sunlit

این محصول که همانند پوستی ثانویه با ظاهری کاملا طبیعی روی پوست شما سوار می شود، یکی از بهترین برنزه کننده ها است. برنزه کننده Becca Sunlit در ۵ رنگ بژ طلایی، قهوه ای طلایی گرم، کهربایی دارای تن متوسط، قهوه ای بلوطی، تیره دارای تن متوسط، و برنزی پررنگ در بازار موجود است و برای هر نوع پوستی مناسب می باشد.

پودر دارای ذرات بسیار ریز به سادگی روی پوست سر خورده و پخش می شود و به صورت یکپارچه با پوست ترکیب می شود تا ظاهری طبیعی و تلالویی ظریف و زیبا داشته باشد. این برنزه کننده درخشان، غنیمتی است که هیچ گونه رنگ نارنجی روی پوست ایجاد نمی کند، بلکه یک درخشش صاف، بی نقص و طلایی روی پوست به جای می گذارد.

برنزه کننده Yves Saint Laurent Sahariennes

بهترین برنزه کننده

این محصول برند YSL نه تنها با طراحی شبیه شن های بیابان ظاهری بسیار جذاب و بسته بندی بسیار شیکی دارد، بلکه یک برنزه کننده بسیار با کیفیت است، پودر سبک برنزه کننده YSL Sahariennes همانند یک پوست ثانویه بی نقص می باشد.

شما می توانید یکی از چهار سایه مختلف این محصول را انتخاب کرده و آن را روی تمام صورتتان به کار ببندید یا از آن برای کانتورینگ استفاده کنید. ظاهر نهایی این برنزه کننده روی پوست، دارای مرزهایی با شیب بسیار ملایم است که هرگز خط واضحی ندارند. به علاوه، این محصول، پوست شما را خشک نمی کند و برای پوست های طبیعی و چرب بسیار مناسب است.

برنزه کننده Hourglass Ambient Lighting

بهترین برنزه کننده

این محصول دارای ۴ سایه است که به طور اختصاصی برای پوست های دارای تن خیلی روشن، روشن، متوسط و کمی تیره طراحی شده است و در رنگ های برنزی گرم، بژ طلایی، زرد کم رنگ، برنزی طبیعی و برنزی خنک موجود است.

4 روش برای تهیه ی کرم لاغری چربی سوز خانگی
مشاهده

بیشتر بخوانید: ترفند هایی جذاب برای کاهش زمان آرایش

تعادل رنگدانه ها به دلیل طراحی شبیه سنگ مرمر این محصول است و زمانی که روی پوست چرخانده می شود، خیلی نرم و ملایم روی پوست نشسته و تمام پوست را پوشش می دهد. فرمولاسیون این محصول برای پوست های روشن بسیار عالی و بی نقص عمل می کند و ظاهری کاملا آفتاب سوخته به پوست می دهد.

می توان از این محصول چند منظوره به عنوان پودر هایلایت کننده دارای کمی تلالو استفاده کرد. یک طوری در ساختار این محصول به کار رفته است که مانع خرد شدن و ریختن پودر می شود.

برنزه کننده مات Milk Makeup

کرم برنزه کننده مات Milk Makeup در دو سایه موجود بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. این کرم را روی گونه ها، خط فک، استخوان ترقوه یا هرجایی از پوست و صورت که کمی رنگ نیاز دارد، بمالید و با استفاده از انگشتان، یک تکه ابر یا یک برس، آن را به طور یکنواخت روی پوست پخش کنید.

فرمولاسیون سبک این کرم در قوطی است خیلی تیره تر از روی پوست شما به نظر می رسد و می توانید تن های متنوعی را با آن ایجاد کنید. سایه آتشی برای پوست های دارای تن رنگی روشن یا متوسط دارای یک زیر-تن قرمز است و ظاهری آفتاب سوخته به پوست شما می بخشد. سایه پخته شده، گرم تر است و کمی هم تلالو دارد.

این قوطی کرم برای حمل کردن از پنکیک ها مناسب تر و بادوام تر است، زیرا اگر از دستتان بیافتد، به راحتی آسیب نمی بیند. هیچ رایحه شیمیایی به این محصول اضافه نشده است اما بوی بسیار خیفی دارد که شما نمی توانید آن را روی پوستتان حس کنید.

برنزه مات Benefit Hoola

برنزه کننده Benefit Hoola واقعا محصولی خاص و یکی از بهترین برنزه کننده ها است. استفاده از این محصول به کمک برس پرپشت همراه آن بسیار ساده است و فرمولاسیون فشرده رنگدانه ای آن، رنگ پوست شما را بلافاصله از یک رنگ بی روح به یک رنگ رویایی تغییر می دهد. این سایه گرم فقط مخصوص افراد دارای پوست روشن تا متوسط است.

انتخاب رنگ هایلایتر با توجه به رنگ پوست
مشاهده

 برنزه کننده bareMinerals Endless Summer

برند bareMinerals برنزه کننده اش را به روز کرده است تا استفاده از آن را آسان تر از همیشه کند. فرمولاسیون پودر فشرده این محصول، دارای پایه معدنی و کاملا پاک است. این پودر با یک پوشش مات، به صورت کاملا یکنواخت روی پوست می نشیند و به خوبی با پوست مخلوط می شود.

این محصول در دو رنگ عرضه می شود: برنزه مصنوعی با رنگ خنک طبیعی برای پوست های روشن تا متوسط و رنگ گرم برنزی برای پوست های تیره. مقدار اندکی از هر دوی این رنگ ها خیلی خوب تمام پوست را پوشش می دهند و رنگ بی نقص و پایداری روی پوست ایجاد می کنند.

برنزه کننده Soleil Tan de Chanel

پرفروش ترین محصول برند Channel یکی از بهترین برنزه کننده ها است که تا به حال دیده ایم. این محصول خلاقانه، بافتی شبیه به یک کرم دارد ولی مثل یک پودر روی پوست سر می خورد و برقی ملایم و درخششی خفیف روی پوست به جای می گذارد.

شما می توانید این محصول را با مرطوب کننده هم مخلوط کرده تا بهتر با پوست ترکیب شود یا اینکه برس خود را خیس کنید تا استفاده از آن آسان تر شود. این برنزه کننده، با وجود اینکه ممکن است روی پوست ضخیم به نظر برسد، ولی حس سبکی دارد و با مقدار بسیار کمی از آن می توانید سطح گسترده ای از پوست خود را پوشش دهید. این محصول تنها دارای یک سایه برنزه طبیعی است که درخششی گرم روی پوست شما ایجاد می کند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.