بهترین دستگاه لیزر مو زائد

لیزر کردن یکی از مؤثرترین روش های برداشتن موهای زائد صورت و بدن است اما هزینه هم دارد. جلسات حرفه ای لیزر موهای زائد که احتمالا شما بیشتر از یکی از آن جلسات را نیاز خواهید داشت، هزینه بالایی دارند. با این حال، اغلب موافقند که نتایج بلند-مدت این روش، ارزش هزینه کردن دارد.

پول دادن برای یک پوست نرم و بدون کرک و مو چیزی است که می توانید آن را با نتایج مشابه با استفاده از بهترین دستگاه لیزر مو زائد خانگی انجام دهید. با وجود اینکه راندمان این ابزارها به اندازه راندمان دستگاه های مورد استفاده در سالن های آرایش حرفه ای نیست ولی به مرور زمان باعث کاهش رشد مو می شوند.

در این مطلب می‌خوانید:

خرید بهترین دستگاه لیزر مو زائد

اکثر ابزارهای خانگی لیزر موهای زائد از نور پالس شدید (IPL) برای آسیب زدن به فولیکول مو استفاده می کنند و در حالی که این ابزارها کاملا ایمن می باشند، زمان بیشتری طول می کشد تا نتایج قابل مشاهده بدهند و واضح است که نمی توان از آن ها برای بخش زیادی از پوست استفاده کرد. این دستگاه ها برای استفاده در حدفاصل جلسات لیزر در سالن های آرایش یا مطب متخصصین پوست، و نیز برای بخش های کوچکی از پوست مثل زیر و روی لب مناسب می باشند.

در هنگام خرید بهترین دستگاه لیزر مو زائد به اولین مسئله ای که باید توجه کنید این است که آیا آن دستگاه مجوزهای بهداشتی لازم را دارد یا خیر؟ یکی از مجوزهای بسیار معتبر در دنیا، مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) است.

 

از دست ندهید: کاربرد لیزر در درماتولوژی

 

دستگاه های لیزری که در خانه استفاده می شوند باید ضعیف تر از دستگاه های قوی مورد استفاده توسط متخصصین حرفه ای باشند زیرا دستگاه لیزر قوی در صورت تخصص نداشتن کاربر، می تواند خطرناک باشد.

فواید وکس شکری و طرز تهیه
مشاهده

همچنین، ابزارهای خانگی لیزر موهای زائد باید دارای سازوکارهای ایمنی باشند. این سازوکارهای ایمنی تضمین می کنند که نور تنها زمانی به پوست شما بتابد که دستگاه به طور مناسبی در مقابل پوست قرار گرفته باشد و امکان تابش خطرناک لیزر به چشم وجود نداشته باشد. در ادامه بهترین ابزراهای لیزر موهای زائد را به شما معرفی می کنیم.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد ( خانگی) : Tria Beauty Hair Removal Laser 4X

این دستگاه لیزر موهای زائد دارای مجوز FDA، از فناوری لیزر دیودی قدرتمندی استفاده می کند که همان فناوری مورد استفاده مختصصین پوست و مو است تا به طوری ایمن و مؤثر، شما را از شر موهای زائد روی بدن و صورت خلاص کند.

در حالی که بسیاری از دستگاه های خانگی لیزر موهای زائد باید مستقیما به برق شهری وصل باشند، این دستگاه با باتری کار می کند و بنابراین می توانید خیلی راحت از آن در هر کجای منزلتان استفاده کنید. این دستگاه عملکرد خوبی روی پوست های قهوه ای روشن تا سیاه دارد و می توان گفت که در مجموع، بهترین ابزار لیزر موهای زائد است.

به صرفه ترین دستگاه خانگی لیزر موهای زائد: MisMon

بهترین دستگاه لیزر مو زائد میس مون

اکثر دستگاه های لیزر خانگی قیمت نسبتا بالایی دارند ولی این یکی بسیار به صرفه است. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد برند MisMon دارای پنج سطح مختلف انرژی است که شما می توانید بسته به نیازتان، از هر شدتی از لیزر که می خواهید، استفاده کنید. به علاوه، صفحه نمایش LCD نشان می دهد که دستگاه می تواند چند فلش دیگر بزند (این دستگاه در هنگام خرید قابلیت ۳۰۰ هزار فلش را دارد). این محصول برای استفاده روی پاها، بازوها، زیربغل ها، پشت و بیکینی مناسب است.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای پوست های روشن: Philips Luma Hair Remover

بهترین دستگاه لیزر مو زائد فیلیپس لوما

این دستگاه لیزر خانگی رفع موهای زائد به طور اختصاصی برای پوست های روشن دارای موهای بلند تیره، قهوه ای و مشکی طراحی شده است و می توان به طوری ایمن از آن در نواحی مختلفی مثل پاها، زیربغل، بیکینی، شکم، بازوها و حتی صورت استفاده کرد. تعدادی لوازم جانبی همراه این دستگاه می باشد که به هدف گیری ایمن تر ناحیه مورد نظر کمک می کنند و پرتوی لیزر آن برای استفاده روی پوست های حساس، به اندازه کافی ملایم می باشد.

چگونه از خشکی پوست در زمستان جلوگیری کنیم
مشاهده

 

از دست ندهید: عوارض لیزر موهای زائد

 

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای پوست متوسط: دستگاه لیزر موهای زائد Braun IPL برای زنان

بهترین دستگاه لیزر مو زائد براوون

در حالی که متخصصین می گویند که پوست های تیره و خیلی تیره نیازمند لیزر حرفه ای توسط متخصص هستند، اما این دستگاه ایمن، برای رفع موهای زائد این گروه بسیار عالی است (شدت لیزر این دستگاه در مقایس فیتزپاتریک، V است). این محصول دارای قابلیت ۳۰۰ هزار فلش است و به خوبی و با دقت پوست در در بخش های بیکینی، زیربغل ها یا صورت هدف می گیرد.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای زیربغل ها: Remington iLight Ultra

از روش لیز موهای زائد بیشتر برای زیربغل ها و بیکینی استفاده می شود و دستگاه لیزر Remington iLight Ultra برای رفع موهای زائد زیر بغل، گزینه بسیار مناسبی است و دو کلاهک مجزا، یکی برای صورت و یکی برای بدن دارد که هدف گیری بخش مورد نظر از پوست را آسان می کند. به علاوه، این دستگاه به اندازه کافی برای استفاده روی گونه ها و بالای لب ها ملایم است.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای بالای لب: Tria Beauty Perscision Hair Removal Laser

برداشتن موهای زائد بالای لب کار حساسی است؛ به ویژه اگر بخواهید در خانه این کار را انجام دهید. این محصول برند Tria برای این کار بسیار مناسب است، زیرا دارای یک سر ارگونومیک بوده که می توان از آن برای بخش هایی که دسترسی به آن ها دشوار است، استفاده نمود. باتری این دستگاه ۱۵ دقیقه با یک دور شارژ کار می کند و برای کارهای سریع عالی است.

مراقبت از سلامت پوست در هوای آلوده
مشاهده

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای بیکینی: Silk’n Flash & Compact and Trim

بهترین دستگاه لیزر مو زائد silkn

این دستگاه خانگی و مسافرتی لیزر موهای زائد بسیار کوچک و فشرده است و می توانید آن را در کیف خود یا در حین حرکت استفاده کنید. این محصول به دلیل کوچک بودن، برای بخش هایی مثل بالای لب و خط بیکینی که دسترسی به آن ها دشوار است، عالی است. به علاوه یک حسگر ایمنی هم دارد و شما می تواتید از عدم التهاب پوست خود در هنگام استفاده از دستگاه مطمئن شوید.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای پاها: CosBeauty Permanent Hair Removal System

با این دستگاه لیزر موهای زائد که برای بخش های بزرگ پوست طراحی شده است، برای همیشه با موهای پاهایتان خداحافظی کنید. تنها ۸ دقیقه بر جلسه برای مو های بلند تیره، قهوه ای و مشکی کافی است و سطوح مختلف انرژی می باشد. به علاوه، صفحه نمایشی دارد که تعداد فلش های باقمیانده را به شما نشان می دهد.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد زائد برای کل بدن: سیستم لیزر موهای زائد کل بدن LumaRX

اگر به دنبال دستگاهی برای رفع موهای زائد کل بدن و صورت هستید، این دستگاه برای شما از همه بهتر است و می توان از آن برای نواحی کوچک (مثل بالای لب و بیکینی) و نواحی بزرگ (مثل پاها و دست ها) استفاده کرد. جالب است که این محصول برند LumaRX دارای یک کارتریج قابل تعویض با ظرفیت ۶۵ هزار فلش است و برای استفاده روی پوست روشن و موی تیره، مؤثر و ایمن می باشد.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای پوست حساس: Silk’n Infinity At Home Permanent Hair Removal

آیا پوست حساسی دارید و شک دارید که لیزر کردن موهای زائد برای شما مناسب باشد؟ این دستگاه برند Silk’n خیلی سریع ولی ملایم، موها را از ریشه می خشکاند. این دستگاه که ۵ شدت مختلف دارد، مجهز به یک اپلیکیشن موبایل می باشد که جلسه بعدی لیزر کردن را به شما یادآوری می کند.

چگونه از برس پاکسازی استفاده کنیم؟
مشاهده

نکته: گذشته از توجه به استانداردهای دستگاه لیزر خانگی رفع موهای زائد باید به دنبال دستگاهی باشید که دارای چندین سطح انرژی باشد تا بتوانید آن را روی شدت مورد نیازتان تنظیم کنید. به تعداد پالس های دستگاه نیز توجه داشته باشدید. پالس بعضی از دستگاه های لیزر پس از مدتی به اتمام می رسد، بنابراین همیشه برچسب دستگاه را پیش از خرید، چک کنید. اگر واقعا می خواهید نتیجه بگیرید، باید کمی پول خرج کنید و همیشه به دنبال ارزان ترین محصول نباشید.

لیزر کردن موهای زائد برای چه کسانی توصیه می شود؟

لیزر کردن موهای زائد برای همه توصیه نمی شود. بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای افراد دارای موی تیره مناسب هستند. این دستگاه ها، رنگ دانه مو را هدف قرار می دهند. اسپری نور که انرژی ساتع شونده توسط دستگاه های لیزر است، توسط اجسام تیره جذب و توسط اجسام روشن بازتابیده می شود. هرچه مو تیره تر باشد، یعنی ملانین بیشتری داشته باشد، انرژی بیشتری وارد فولیکول مو می شود و نتیجه بهتر خواهد بود. موهای سفید و بلوند به لیزر واکنش نشان نمی دهند.

به علاوه، باید به رنگ پوست نیز توجه داشته باشید. پوست روشن با مو بر سر جذب لیزر رقابت نمی کند و بنابراین اثرات جانبی لیزر روی پوست، کمتر است. اگر پوست شما تیره است و می خواهید موهای زائدتان را با لیزر از بین ببرید، برای حصول بهترین نتیجه و کمترین عوارض پوستی، باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید. عوارض جانبی لیرز کردن می تواند شامل التهاب پوست یا تغییرات رنگدانه ای آن (روشن شدن یا تیره شدن بخشی از پوست) باشد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.