مانیکور فرنچ

چگونه یک مانیکور عالی با طرح فرنچ داشته باشیم

چگونه یک مانیکور عالی با طرح فرنچ داشته باشیم

طرح فرنچ همراه با مانیکور یکی از روش هایی که است از زمان های دور فرانسوی ها برای آرایش دستان و ناخن هایشان مورد استفاده قرار می دادند. فرنچ و مانیکور با اینکه پیشینه ای قدیمی و کهن دارند اما هنوز هم با وجود راه های جدید برای آرایش دست، علاقمندان بسیاری را به خود جلب می کنند. انتخاب این سبک برای طراحی ناخن ها شما را زیبا، باهوش، تمیز و آراسته نشان می دهد و برای هر کس با هر سلیقه ای مناسب خواهد بود.

هر زمان که خواستید بر روی ناخن های خود طراحی انجام دهید، باید کمی به خود زمان دهید و طرحی را انتخاب کنید که دل شما را نزند. یکی از اشتباهات رایج در طراحی ناخن انتخاب عجولانه ی طرحی است که باید بر روی ناخن ها کشیده شود و این امر سبب می شود تا بعد از چند روز بخواهید این طرح را تغییر دهید. بهتر است قبل از انتخاب طرح کمی فکر کنید و با سلیقه ی خود کنار بیایید. در ادامه به لیستی می پردازیم که برای مانیکور باید آن ها را تهیه کنید.

چیزهایی که نیاز دارید:

کاسه کوچک آب گرم

لاک پاک کن

قیچی مخصوص

ابزار کوتیکول

کرم از بین برنده ی کوتیکول

مرطوب کننده/لوسیون دست

حوله ی آشپزخانه

پد پنبه ای

گوش پاک کن

آبرسانی پوست در فصل سرما
مشاهده

پک مخصوص فرنچ مانیکور که در داروخانه ها موجود است

کیت رنگی فرنچ مانیکور

تاپ کات شفاف

حوله برای زیر دست هنگام طراحی ناخن

کیسه پلاستیکی کوچک

مانیکور فرنچ

 

تکنیک های فرنچ ناخن در خانه

۱. اگر از جواهرات در دست خود استفاده می کنید آن را در بیاورید و شروع به پاک کردن لاک های خود کنید. برای این کار از توپک های پنبه ای (پد پنبه ای) استفاده کنید. توجه داشته باشید اَستون باعث خشکی ناخن ها می شود، پس از محلول های لاک پاک کن مجاز که در فروشگاه های آرایشی عرضه می شوند استفاده کنید. این نوع محلول ها ممکن است کمی روند پاک کردن لاک شما را طولانی تر کند اما برای پوست و ناخن شما بی ضرر خواهند بود، برای ناخن هایی که طبیعی نیستند بهتر است از محلول های غیر استونی استفاده شود تا آسیبی به کاشت شما نرسد.

۲. با ابزاری (سوهان، ناخن گیر) که در اختیار دارید شکل مورد پسند خود را به ناخن هایتان بدهید، می توانید آن ها را کوتاه کنید و یا شکل دهید. نوعی که امروزه بسیار محبوب است ناخن های مربعی شکل و کوتاه است اما  بسته به سلیقه ی شما طرح های بیضی و گلدانی نیز می تواند در لبست انتخابتان قرار گیرد.

مانیکور فرنچ

۳. کرم از بین برنده ی کوتیکول را به قسمت های پایین ناخن یا همان کوتیکول بزنید و دست خود را در کاسه ی آب گرم قرار دهید تا کوتیکول ها نرم شوند. بهتر خواهد بود که پنج دقیقه به ناخن ها زمان دهید تا در آب بمانند. اگر دستانتان کمی خشک است بعد از ۵ دقیقه آن ها را داخل کیسه ی پلاستیکی قرار داده و باز هم پنج دقیقه صبر کنید، با این کار دست های شما نرم خواهد شد و کوتیکول ها راحت تر از ناخن ها جدا می شوند.

اثر سولفات بر روی مو چیست؟
مشاهده

۴. حالا دست ها را با حوله ی آشپزخانه خشک کنید، از حوله های نخی و پرز دار استفاده نکنید.

۵. با ابزار کوتیکول که در اختیار دارید قسمت های بلند شده از کوتیکول را به سمت عقب برانید تا به پایه ی ناخن نزدیک شوند. با قیچی کوچک مخصوص پوست های مرده ی کوتیکول را با احتیاط جدا کنید. مراقب باشید که پوست اطراف ناخن را زخم ایجاد نکنید.

۶. از سر مخالف ابزار کوتیکول می توانید برای از بین بردن بقایای زیرین ناخن (صدف ناخن) استفاده کنید.

۷. نوبت به استقاده از لوسیون دست می رسد، با توجه به نوع پوست خود آن را خریداری کنید و دست ها را تا آرنج مرطوب کنید. این عمل گردش خون را افزایش می دهد و باعث ایجاد آرامش می شود. قبل از شروع به طراحی ناخن ها یک گوش پاک کن بردارید و آن را داخل لاک پاک کن بزنید و سطح ناخن ها را تمیز کنید. اگر اثری از مرطوب کننده بر روی ناخن ها باقی بماند اجازه نمی دهد تا لاک به خوبی بر روی ناخن بنشیند و ظاهر نهایی کار را خراب می کند.

۸. یک لایه نازک بیس کات ( بیس کات به لاک رنگی گفته می شود که نزدیک به رنگ خود ناخن است و دارای طیفی از صورتی روشن تا تیره است) را بر روی ناحن بزنید. اما این کار را با دقت و ظرافت انجام دهید تا یک بیس کات نازک بر روی ناخن ها باشد، ممکن است فکر کنید برای انجام سریع تر کار یک لایه ی ضخیم از لاک بر روی ناخن ها می تواند در زمان صرفه جویی کند، اما این کار اشتباه است و موجب می شود که بیس کات دیر تر خشک شود و یا در قسمتی جمع شود که هر دو این ها فرنچ ناخن شما را خراب می کنند.

تا عید نوروز 99 پوستی شاداب داشته باشید پاکسازی پوست سریع در خانه
مشاهده

۹. یک نکته ی مهم برای سریع تر خشک شدن ناخن ها این است که بعد از اینکه آخرین ناخن خود را لاک زدید یک الی دو دقیقه صبر کنید سپس تمام ناخن هایتان را در آب سرد قرار دهید این کار باعث تسریع فرآیند خشک شدن لاک می شود.

۱۰. در پک فرنجی که خریداری کرده اید باید مواردی از قبیل راهنمای انتخاب رنگ برای رنگ پوست شما و نوار راهنما برای چسباندن بر روی ناخن ها وجود داشته باشد.

مانیکور فرنچ

۱۱. زمانی که بیس کات شما کاملا خشک شد، به مقدار مناسب از نوار راهنمای موجود در پک استفاده کنید و آن را از قسمتی که می خواهید تیپ (جایی که ناخن سفید می شود) ناخن هایتان نمایان شود قرار دهید. حال می توانید با رنگ سفید نوک ناخن هایتان را تمیز و بی نقص طراحی کنید. مقدار قوسی که در طراحی از آن بهره می برید کاملا امری شخصی و سلیقه ایست، اما اگر ناخن های کوتاهی دارید یا صفحه ی ناخن هایتان (صدف ناخن ها) کوتاه است بهتر است یک قوس کوچک بکشید و زیاد آن را پهن جلوه ندهید چرا که ناخن هایتان را نامتقارن و انگشتتان را زشت می کند. اما گر ناخن هایی بلند و با ضقحه ی پهن دارید بهتر است یک قوس بزرگ تر و ضخیم بکشید.

۱۲. سعی کنید تیپ تمام ناخن هایتان را مثل هم بکشید و به یک اندازه از رنگ سفید در همه ی آن ها استفاده کنید. بهتر خواهد بود از وسط نوار راهنما به دو طرف حرکت کنید و برس لاک را ضربه ای بر روی ناحیه بزنید.

9 تا از تصور اشتباه از عطر و ادکلن که اکثر افراد دارند
مشاهده

۱۳. صبر کنید تا لایه ای که بر روی تیپ ناخن ها زده اید کاملا خشک شود، پس از آن نوار راهنما را جدا کنید.

مانیکور فرنچ

۱۴. اگر قسمتی از نوار راهنما باقی ماند نگران نباشید به راحتی می توانید آن را از بین ببرید، اما فقط هنگامی که تمام لایه ها خشک شده باشند می توانید نوار را بدون مشکل جدا کنید. با کمک یک گوش پاک کن و کمی الکل خالص می توانید این بقایا را نیز از بین ببرید.

۱۵. برای جلوگیری از خط و خش و یا بلند شدن رنگ از روی ناخن از تاپ کات استفاده کنید. حالا مانیکور با طرح فرنچ شما آماده و کامل است.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.