معرفی بهترین بالم لب

لب ها سهم زیادی در زیبایی صورت دارند ولی اگر به خوبی از آن ها مراقبت نکنید، خیلی زود زیبایی خود را از دست می‌دهند. پوست لب شبیه دیگر بخش های پوست شما نیست. اول اینکه لب ها غده عرقی ندارد، بنابراین مواد چربی که پوست جاهای دیگر بدن را نرم می کنند در لب تولید نمی شوند. دوم اینکه پوست دیگر بخش های بدن دارای ۱۵ تا ۱۶ لایه حفاظتی است، ولی لب ها تنها ۳ یا ۴ لایه حفاظتی دارند. بنابراین می توانند مکان مناسبی برای نفوذ عوامل بیماری زا باشند.

لب ها جوری تکامل یافته اند که پوست پوست شوند. آن ها به طور دائم در معرض آنزیم های موجود در بزاق قرار دارند که لایه های فوقانی پوست لب را تجزیه و لیز می کنند. بنابراین لایه های حفاظت نشده لب ها به طور دائم در معرض عوامل محیطی مثل نور خورشید، آب و هوای سرد، گرما و باد قرار دارند. در نتیجه، لب ها به شدت مستعد خشک شدن، پوست پوست شدن و ترک برداشتن هستند.

بالم لب یک وسیله عالی برای مراقبت از پوست است و ترک خوردگی و پوست پوست شدن لب ها را درمان می کند، اما همانند هر وسیله آرایشی و بهداشتی دیگری، هزاران کیفیت مختلف از بالم لب در بازار موجود هستند که بعضی از آن ها بسیار بی کیفیت بوده و نه تنها برای لب مناسب نیستند، بلکه سبب آسیب دیدن پوست لب نیز می شوند. در این میان، تعدادی از بالم های موجود در بازار، کیفیت فوق العاده و شفابخشی داشته و لب های خشک و ترک خورده را صاف، نرم، و زیبا می سازند، طوری که برای مخاطب شما غیرقابل مقاومت باشند!

در این مطلب می‌خوانید:

چگونه بالم لب مناسب برای خودتان را بیابید؟

بالم لب باید به گونه طراحی شده باشد که لایه‌ای از مرطوب کننده ها را روی پوست لب ها ایجاد کند. یک بالم با کیفیت می تواند از طریق ایجاد یک لایه نازک حفاظتی روی لب ها از تبخیر آب آن ها جلوگیری کرده و از سوی دیگر، مانع نفوذ پاتوژن ها به درون پوست لب شود. نرم کننده های موجود در بالم، سبب بازیابی رطوبت از دست رفته پوست شده مانع از خشک شدن بیشتر آن می شوند.

بهترین بالم لب

بهتر است که بالم لب حاوی موم زنبور عسل یا موم‌های مصنوعی باشد تا همانند یک عایق رطوبتی، از خشک شدن پوست لب جلوگیری کند. فرمولاسیون های دارای خاصیت ضد آفتاب SFP30 یا بالاتر که محتوی ویتامین E، موم زنبور عسل، هیالورونیک اسید و لانولین هستند، بهترین فرمولاسیون ها برای حفاظت از پوست لب ها و نرم کردن آن ها می باشند.  اگر می خواهید یک بالم لب بخرید، بهتر است که حوای ترکیبات زیر باشد:

  • آب رسان ها: روغن های گیاهی مثل روغن کرچک و آفتاب گردان و نرم کننده هایی مثل اسکوالن و تری گلیسرید ها به مرطوب کردن و نرم کردن لب های خشک کمک کرده و اثر شفابخشی روی اینگونه لب ها دارند.
  • حفاظت کننده ها: یک بالم عالی باید حاوی مواد حفاظت کننده باشد تا مواد مغذی و رطوبت را درون پوست لب حفظ کند. موم زنبور عسل، موم های گیاهی، موم های مصنوعی و کره های شیا و کاکائو، چنین کاری را برای شما انجام می دهند.
  • مواد افزودنی: هیچ بالم لبی بدون داشتن مواد تقویت کننده، مثل آنتی اکسیدان های محافظ پوست و پایدار کننده فرمولاسیون (همانند ویتامین A و ویتامین E)، رایحه (مثل روغن ها و عصاره های میوه‌ها، و ترکیبات ضد آفتاب کامل نیست. مراقب باشید که در فرمولاسیون بالم لب موادی مثل ضدآفتاب های شیمیایی، رایحه های مصنوعی، الکل و سالیسیلیک اسید به کار نرفته باشد، زیرا این ترکیبات، لب ها را ملتهب می کنند.
در عرض 5 دقیقه با آرایش بینی تان را خوش فرم کنید
مشاهده

در این مقاله با بهترین انواع بالم لب موجود در بازار آشنا می شوید. هر کدام از این محصولات مناسب نوع خاصی از لب ها هستند.

بهترین بالم لب برای تبخال: Base Lip Solve

بهترین بالم لب برای تب خال

اگر به دنبال یک بالم لب می گردید که به صورت علمی ثابت شده باشد که نه تنها مانع خشکی لب ها می شود، بلکه برای پیشگیری از تبخال نیز مناسب است، بهترین محصولی که می توانید بخرید Base Lip Solve است. این بالم لب کاملا طبیعی علاوه بر داشتن کره شیا، محتوی عصاره ریشه لیکوریس نیز می باشد. اخیرا در یک مطالعه نشان داده شده است که این ترکیب، شدت و طول مدت دوام تبخال ها را تا ۷۳ درصد کاهش می دهد. دیگر قابلیت‌های Base Lip Solve عبارتند از حفاظت در مقابل نور آفتاب با درجه SFP30 و کاهش التهاب.

بهترین بالم لب گیاهی: بالم لب درمانی رنگی Fresh Sugar Spice SFP15 محصول شرکت Cult Beauty

بهترین بالم لب درمانی

این بالم لب با مخلوطی از روغن های گیاهی، قابلیت آبرسانی فوق العاده ای داشته و لب ها را به خوبی تغذیه می سازد و کاری می کند که لب ها، حجیم تر احساس شوند. به علاوه، سایه های زیبای محصول، رنگ های ملایمی به پوست لب اضافه می کنند. بالم لب Fresh Sugar Spice دارای درجه SPF15 حفاظت در مقابل نور آفتاب است.

بهترین بالم لب برای لب های ترک خورده: بالم لب مدل Balm Doctom برند Glossier

این محصول بی نظیر، نه تنها برای ترک خوردگی لب، بلکه برای ترک های آرنج و پاشنه نیز مناسب است. اگر دوست دارید کمی سایه رنگی روی لب هایتان بیاندازید، انواع Rose یا Cherry برای شما مناسب هستند.

راهنمای کامل میکروبلدینگ
مشاهده

بهترین بالم لب میوه ای: بالم لب گلابی برند Kiehl

اگر بالم لب های میوه ای دوست دارید، بدون شک از بالم لب گلابی Kiehl استقبال می کنید. این محصول شدیدا بوی گلابی های استوایی می دهد و حسب خوبی به لب های شما می بخشد و سبب می شود در کل طول روز، نرم باقی بمانند.

بهترین بالم لب از نظر قیمت: بالم لب گریپ فروت صورتی برند Burt’s Bees

بهترین بالم لب

ما این محصول را به همه پیشنهاد می کنیم. این بالم لب میوه ای دارای طعم های مختلفی مثل ویتامین C، ویتامین E و روغن دانه گریپ فروت صورتی است.

بهترین بالم لب بدون طعم: بالم لب مدل Eos Visibly Soft برند Beauty Bay

برند  Eos همیشه به بالم های رنگی فانتزی و طعم دار معروف بوده است. با این حال، جدیدترین محصول این برند به نام Visibly Soft Low-Flavour طعم کمی دارد که اصلا احساس نمی شود. برای استفاده از این محصول سریعا محبوبیت زیادی پیدا کرده است، باید سطح کروی آن را مستقیما روی لب هایتان بمالید یا اینکه با انگشتانتان آن را روی رژ لب خود مالیده و سپس از رژ لب استفاده کنید.

بهترین بالم لب شبانه: بالم لب شبانه برند Dermatologiaca و کمپلکس احیا کننده لب برند  John Lewis and Dermatologica  دو محصول شرکت Beauty Flash

اگر هیچ چیزی مانع پوست پوست شدن و ترک خوردن لب های شما نمی شود و نیازمند محصولی قوی هستید، برند Dermatologica اخیرا از محصولی رونمایی کرده است که قدرتش در درمان این وضعیت های درماتولوژیک، دو برابر بالم لب های دیگر است.

این محصول شبانه غنی شده، باید شب ها بعد از پاک کردن آرایش و رفتن به تخت خواب استفاده شود. اگر اهمیت زیادی به بالم لب خود می دهید. می توانید با مالیدن این بالم به اطراف لب های خود، چین و چروک های اطراف لب ها را نیز برطرف کنید.

رشد سریع مژه؛ با انجام این موارد خیلی سریع زیبایی از دست رفته خود را بازگردانید!
مشاهده

در هنگام روز، کمپلکس احیا کننده لب Dermatologica رطوبتی را که بالم لب شبانه Dermatologica شب پیش به پوست لب های شما اضافه کرده، حفظ می کند و اگر بعد از استفاده از این محصول نیز لب های شما خشک شوند، واقعا محصول دیگری برای پیشنهاد کردن به شما نمی شناسیم.

بهترین کره لب: کره لب چوکومانیا محصول شرکت The Body Shop

اگر شما از قبل به کره های پوستی شرکت The Body Shop عادت دارید، عاشق کره لب های این این شرکت خواهید شد. این محصول سریعا روی لب ها ذوب می شود و فورا آب رسانی به لب ها را شروع می کند و سبب نرم شدن آن ها مثل مخمل می شود. این کره لب دارای طعم بی نظیر چوکومانیا است ولی هرچقدر هم که خوش طعم است، لطفا آن را نخورید!

بهترین بالم لب ریلکس کننده: بالم لب By Terry de Rose Lip Care محصول شرکت Space NK

بهترین بالم لب

این محصول به لطف داشتن مخلوطی از کره شیا، سرمایدها و ویتامین E، لب های شما را نرم و مرطوب می کند و از آن ها در مقابل پیر شدن محافظت می نماید. می توانید این محصول را اطراف لب های خود نیز بمالید تا چین و چروک های آن ها را از بین ببرد.

بهترین بالم لب تغذیه کننده: روغن لب Hourglass No 28

این محصول یک سرم تغذیه کننده پوست لب و متشکل از ۱۴ روغن ضروری و ویتامین های A، B5، C و E است و علاوه بر زیبایی لب های شما، سلامت آن ها را تأمین می کند. این روغن لب، هم نرم کننده و هم خنک کننده لب است و یک بالم لب جیبی عالی است.

بهترین بالم لب برجسته کننده لب: بالم لب تغذیه کننده مدل Sisley برند John Lewis

این برند هرگز یک محصول بد نداشته است و بالم لب تغذیه کننده پوست لب آن نیز اینچنین است. فرمولاسیون این محصول روی لب ها ذوب می شود و ترکیبی از کره ها و روغن هاست و بهترین محصول برای آب رسانی به لب است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.