چگونه یک استایل دانشجویی دخترانه داشته باشیم

دانشگاه با توجه به این که یک مکان کاملا فرهنگی است اما نوع پوشش واستایل دانشجویی دخترانه که به این مرکز مراجعه می کنند بسیار مهم است مهم ترین نوع پوشش برای خانم ها با توجه به عرف جامعه ما استفاده از مانتو و مقنعه است اما می توان با کمی تغییر در نوع پوشش یک استایل جذاب و خاص را خلق کرد

مهم ترین موردی که در تمام استایل ها باید رعایت شود ابتدا انتخاب یک لباس زیبا، مدل موی مناسب، آرایش صحیح و یک لبخند زیبا است که می تواند در استایل دانشجویی دخترانه به کار رود ما در این قسمت به بررسی چند نکته کارآمد برای داشتن بهترین استایل دانشجویی دخترانه می پردازیم.

نکات مهم در استایل دانشجویی دخترانه

۱- انتخاب سایز مناسب اندام

مهم ترین نکته در خرید و انتخاب هر نوع لباس انتخاب سایز مناسب است از این رو باید توجه داشته باشید که به طور کلی لباسی را که به تن می کنید اندازه اندام تان باشد. برای داشتن بهترین استایل دانشجویی دخترانه می بایست کاملا با دقت و احتیاط اقدام کرده و لباسی متناسب با اندام خود انتخاب کنید بسیاری از افراد ممکن است که هارمونی رنگ ها را جدی نگیرند اما برای داشتن یک استایل مناسب توجه به هارمونی بسیار مهم است

چطور بفهمیم که استرس ما ناشی از مشکلات مالی است
مشاهده

استایل دانشجویی دخترانه

۲- داشتن ناخن های مرتب

امروزه داشتن ناخن های زیبا یکی از اصلی ترین الویت های دختر خانم ها و اکثر خانم ها است زیرا ناخن ها نیز جزوی از استایل دانشجویی دخترانه هستند ممکن است که زمان کمی برای آماده شدن به دانشگاه داشته باشید اما بهتر است تا همیشه ناخن هایتان را تمیز کرده و به آنها شکل دهید کنار لاک به تمیزی و فرم آنها توجه داشته باشید.

 

۳- انتخاب کفش مناسب

مهم ترین نکته در استایل دانشجویی دخترانه توجه به نوع کفش است. با توجه به این که معمولا باید مدت زمان بسیاری را در دانشگاه باشید بهتر است تا از کفش مناسبی استفاده کنید کفشی که در آن کاملا احساس راحتی کنید علاوه بر راحتی نوع و شکل کفش باید اهمیت زیادی برایتان داشته باشد زیرا جذابیت استایل خود تان را با این کار بیشتر می کنید

بهتر است تا از پوشیدن کفش های پاشنه بلند با شلوار جین و یا مانتو های مجلسی خودداری کنید همان طور که گفتیم بهترین کار برای داشتن یک استایل دانشجویی دخترانه جذاب پیروی از روش های هوشمندانه  است پس شما نیز با این روش ها کفش خود را با استایل تان ست کنید.

استایل دانشجویی دخترانه

۴- ایجاد تنوع در نوع پوشش

بهتر است تا از تیپ های تکراری پرهیز کنید می توانید خودتان به استایل تان جذابیت ببخشید و لباس ها و استایل های مختلف را امتحان کنید.از این رو می توانید تا در کنار شلوارهای خاص تر از مانتوهای متفاوت تر و هر چیزی که به نظرتان جذاب آمد استفاده کنید اما نکته مهم این است که لباسی را که انتخاب می کنید باید مناسب مکانی که می خواهید با آن لباس در آن جا حاضر شوید باشد

عطر شیک پوشان چند نوع می باشد
مشاهده

 

۵- استفاده از اکسسوری های روشن و زیبا

به جای استفاده از اکسسوری های یک رنگ و خسته کننده می توانید برای جذابیت بخشیدن به استایل تان  از اکسسوری هایی با رنگ های روشن استفاده کنید در کنار مانتو و شال تیره می توانید تا کیف رنگ روشن انتخاب کنید تا ظاهرتان را جذاب و روشن کند. استفاده از اکسسوری ها رنگ روش کمک می کند تا در جمع بدرخشید.

 

 ۶مدل موهای مختلف

مو نقش زیادی را در چهره افراد دارد اما باید در نظر داشت که بهتر است تا  از مدل موی تکراری خود رها شوید و به سراغ تغییر دادن مدل موهای خود باشید. با وجود مقنعه هم می توانید تا از موهای خود در ایجاد تغییر استایل تان استفاده کنید می توانید یک روز موهای خود را از بالا بسته و روز دیگر آن را ببافید می توانید تا مدل فرق و یا یک طرفه را انتخاب کنید و به این ترتیب از حالت خسته کننده گی در بیاورید.

۷– همراه داشتن وسایل ضروری

بیشتر افراد همیشه در کیف شان تمام وسایل مورد نیاز را دارند وسایلی مانند دستمال مرطوب، چند داروی مهم، دئودورانت، چند گیره یا سنجاق سر و… از جمله لوازمی است که بهتر است هر فردی در نزد خود داشته باشد با وجود این ابزار ها معمولا می توانید احساس امنیت کنید و و در صورت بروز مشکل می توانید همه مشکلات را حل و فصل نمائید.

استایل دانشجویی دخترانه

۸تنوع در برداشتن کیف

کیف از جمله وسایلی است که باید دائما همراه تان باشد اما مطمئنا داشتن یک کیف ثابت و همیشگی، استایل شما را می تواند بسیار تکراری و خسته کننده نشان دهد می توانید تا در طول هفته از کیف های متنوعی استفاده کنید بسیاری از افراد با ابتکار عملی که دارند از یک کیف به روش های مختلف استفاده می کنند. معمولا برای تغییر ظاهر کیف مناسب ترین راه کار اضافه کردن یک پاپیون رنگی و یا استفاده از یک آویز کیف است که باعث تغییر در ظاهر کیف تان می شود.

اکستنشن مو و معایب آن
مشاهده

 

۹انتخاب لباس سنجیده

دانشگاه مکانی است که نوع پوشش افراد باید بسیار سنجیده انتخاب شود بهتر است تا از همان روز اول از لباس های متناسب محیط و یا متناسب فصل استفاده کنید. انتخاب بارانی و پالتو برای فصول سرد و استفاده از مانتو های مناسب نیز برای فصول گرم سال بسیار عاقلانه و زینت بخش استایل دانشجویی دخترانه است. علاوه بر این موارد استفاده از انواع بوت و چتر برای روزهای بارانی بسیار مهم است.

 

۱۰- اکسسوری های ارزان قیمت

با توجه به این که اکسسوری ها در جذاب کردن استایل دانشجویی دخترانه نقش دارند استفاده از آن ها بسیار مناسب است اما قرار نیست تا همیشه از اکسسوری ها گران و لاکچری استفاده کرد نوع استفاده از اکسسوری است که موجب دیده تر شدن ان ها می شود. شما می توانید تا برای ایجاد تنوع در استایل تان از مغازه های ارزان قیمت نیز چند تکه اکسسوری بسیار شیک را خریداری کنید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.