معایب اکستنشن

اکستنشن مو و معایب آن

با توجه به اهمیت زیبایی در بین خانم ها در چند سال اخیر اکستنشن مو بین خانم ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و از همین رو هم تب و تاب اکستنشن کردن مو و اکستنشن مژه میان اکثر خانوم ها بسیار بالا گرفته است. از آن جایی که این روش برای پرپشت کردن موها و بلند تر نشان دادن آن است از این رو بیشتر خانوم ها از این روش برای زیبا کردن مویشان استفاده می کنند.

اکستنشن مو چیست؟

در تعریف اکستنشن باید گفت که اکستنشن نوعی موی اضافه‌ کردنی است که از این روش برای حجیم تر کردن و پرپشت کردن مو استفاده می شود. درباره این روش باید بگوییم که اکستنشن انواع مختلفی دارد که ما در ادامه این مقاله به شرح تمامی آن ها می پردازیم.

از آن جایی که استفاده از اکستنشن ‌های مو بسیار رواج پیدا کرده است از همین رو باعث شده تا امروزه بسیاری از زنان در هر سنی این روش را امتحان کنند از مزیت های اکستنشن مو می توان به پنهان کردن بسیاری از مشکلاتی مثل نازکی موها، ریزش مو و حتی طاسی سر اشاره داشت.

اگر قصد انجام اکستنشن برای موهایتان هستید شما می‌توانید بعد از انجام دادن مشاوره‌های لازم و با در نظر گرفتن عواملی مثل رفع نیاز فردی، نداشتن مشکل مالی، جنس نوع موها و میزان بلندی موها تصمیم نهایی خودتان را بگیرید و از این روش برای زیبایی موهایتان استفاده کنید.

طرز تهیه انواع ماسک ‌های پاییزی در خانه
مشاهده

ما در این مقاله درباره اکستنشن تمام اطلاعات مورد نیاز را برای شما به طور کامل شرح می دهیم تا شما قبل از انجام آن با انواع اکستنشن ها و روشهای مختلف نصب و راه های مراقبت های قبل و بعد آن و همچنین خطرهای احتمالی که شاید برای موهایتان داشته باشد به طور کامل اطلاعات پیدا کنید.

اکستنشن مو

اولین گام در اکستنشن مو

حال که تصمیم خودتان را گرفته اید و قصد انجام اکستنشن روی موهایتان را دارید بهتر است اولین کاری که انجام می دهید قبل از انجام اکستنشن برای نمونه و انتخاب رنگ نزدیک به موی خودتان و طبیعی تر شدن کار مقداری از موی خود تان را در اختیار ارایشگر قرار دهید تا همان طور که گفتیم بتواند برای شما موهای هم رنگ خودتان را تهیه کند.

نصب اکستنشن برای موهای بلند بسیار راحت تر از موهای کوتاه است این به معنی این نیست که موی کوتاه اکستنشن نمی شود نه بلکه موی کوتاه کمی دشوار است ولی این کار به راحتی توسط یک ارایشگر ماهر صورت می گیرد پس افرادی که موهای خیلی کوتاعه دارند نباید نگران این موضوع باشند.

اما نکته مهم برای موهای کوتاه این است که شما برای اینکه بر اثر سنگینی موها دچار ریزش مو و سردرد نشوید بیشتر از ۴۰ سانت مو به موهایتان اضافه نکنید چون بیشتر افراد بخاطر کشش زیاد مو دچار سر درد می شوند.

معایب اکستنشن

انواع اکستنشن مو

اکستنشن مو به دو نوع تقسیم بندی می شود: طبیعی و مصنوعی

اکستنشن طبیعی همان طور که از اسمش مشخص است از مو های واقعی انسان‌ تهیه می ‌شود، اما نوع مصنوعی آن در کارخانه ‌ها تولید می ‌شوند؛ که در هر صورت، هر دو نوع اکستنشن دارای جنبه‌ های مثبت و منفی است.

ترفند هایی جذاب برای افزایش فالوور و لایک
مشاهده

معایب اکستنشن

معایب اکستنشن مو

ریزش مو :

شاید جالب باشد تا بدانید که روشی که ممکن است منجر به پر پشتی مو ها و بلند تر شدن ان ها شود باعث ریزش شدید موها می‌شود و در نهایت ممکن است  که به طاسی نیز منجر شود! اما چرا و چگونه؟بستن مو و کشیده شدن موها  یکی از علل مهم ریزش موها است که به  این نوع ریزش ترکشن آلوپسیا ( ریزش موی کششی ) گفته می شود

شاید بسیاری از افراد را دیده باشید که بخش‌هایی از سرشان که بیشتر تحت فشار و کشیده شدن بوده‌ بتدریج طاس شده است این نوع ریزش موها در زن‌هایی که همیشه موهایشان را دم اسبی می‌کنند یا محکم می‌بافند بسیار شایع است.

پس دانستید که ریزش موی کششی یکی از عوارض اکستنشن است، و از ان جایی که در اکستنشن نیز موها بشدت کشیده می‌شود از همین رو  پس از مدتی شروع به ریزش می‌کند ناگفته نماند که میزان آسیب‌دیدگی موها، بسته به تعداد دفعات اکستنشن کردن و جنس موها متفاوت است.

در صورتی که آسیب از قسمت ریشه موها باشد باید بگوییم که متاسفانه فرد دچار طاسی همیشگی می شود پس در صورتی که موها را اکستنشن کرده‌اید، بهتر است تا با مشورت پزشکتان، از مکمل‌های مو مانند آهن، روی و بیوتین استفاده کنید تا شاید ریزش‌شان کمی کمتر شود.

معایب اکستنشن

تشدید سردردهای میگرنی :

معمولا افرادی که دچار سردر های میگرنی هستند نباید از روش اکستنشن استفاده کنند زیرا پس از اکستنشن ممکن است بر اثر کشیده شدن موها سردرد ها تشدید پیدا کند با توجه به این که در اکستنشن کشیده شدن موها در حدی نیست که باعث سردرد شود، اما وقتی کسی سابقه ابتلا به میگرن را دارد، نباید ریسک کند.

تفاوت عطر و ادکلن و اسانس در چه چیزی می باشد
مشاهده

مشکلات پوستی :

داشتن موهای بلند و پرپشت آرزوی هر کسی است اما این به چه قیمت !! مسلما حتی تصور سری قرمز با پوستی ورم کرده و تاول زده برای همه افراد بسیار ناراحت کننده و زجر آور است حتی برای افرادی که خواهان موهای بلند و پر پشت هستند .

بیشتر افراد پوست حساسی دارند و از این رو نسبت به چسب های که برای اکستنشن مورد استفاده قرار می گیرد حساسیت دارند از این رو بهتر است تا برای انجام اکستنشن پس از مشورت با پزشک، آزمایش حساسیت را انجام داده و سپس اقدام به این کار نمائید.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.