معرفی بهترین اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس و شخصیتی برای شما، شما را تبدیل به شخصیتی متفاوت می‌کند. یک اسپری خوشبو کننده خوب نه تنها به بهتر شدن شما کمک می‌کند، باید دارای رایحه‌ها و نت خوش آیند باشد و بوی خیلی تند و شدیدی نداشته باشند؛ بهترین نمونه اسپری بدن اسپری مردانه اکس است.

 

در این بررسی ما نه تنها به بهترین اسپری‌های بدن برای آقایان می‌پردازیم، بلکه در مورد چند نکته کلیدی که هنگام خرید اسپری بدن باید در نظر داشته باشید نیز صحبت خواهیم کرد.

همه چیزهایی که باید هنگام خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه بدانید:

هنگام تحقیق در مورد اسپری‌های مختلف بدن برای مردان، به پنج ویژگی اصلی رسیدیم که باید در یافتن بهترین اسپری خوشبوکننده بدن به شما کمک کنند.

  1. رایحه ها در اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

طبیعتاً دلیل اصلی خرید اسپری خوشبو کننده بدن به دلیل رایحه آن است. ابن رایحه‌های مختلف در واقع شخصیت شما را تعریف می‌کنند.

 

به طور کلی رایحه‌ها را می‌توان در هر یک از موارد زیر طبقه بندی کرد:

رایحهٔ گل‌های مختلف

این رایحه‌ها برای استفاده روزانه کاملاً مناسب هستند. عطر گل‌هایی مانند روناسیان برای مردان مناسب هستند و حسی زیبا صمیمی به شما القا می‌کنند. بسیاری از میوه‌ها و توت‌ها (اما نه همه آنها) نیز در این گروه قرار می‌گیرند، با این حال، آن‌ها به ندرت برای اسپری خوشبو کننده بدن مردان استفاده می‌شوند.

رایحه‌های خنک و شاداب کننده

این رایحه‌ها برای استفاده روزانه مناسب هستند. چه به مدرسه بروید و چه در یک دفتر کار کنید، این نوع رایحه‌ها برای شما متاسب خواهند بود. این رایحه‌ها شامل عطرهایی مانند “نسیم تازه” و یا نت مرکبات مختلف می‌شوند. این دسته از رایحه‌ها برای استفاده پس از یک ورزش طولانی در باشگاه نیز بسیار مناسب هستند.

رایحه‌های مشک دار / شرقی برای استفاده در شب

این رایحه‌ها قرن‌ها است که مورد پسند مردان است. رایحه‌های مشک دار بسیار به مردان می‌آیند و برای استفاده در شب بسیار عالی هستند. معمولاً شامل نت‌های بسیار سنگینی از دارچین، ادویه و البته مشک می‌باشند. آن‌ها اغلب ماندگاری طولانی‌تر دارند و همچنین می‌توانند حسی جسورانه را برای شب مردان به ارمغان بیاورند.

ریزش مو به چه دلایلی رخ می دهد و روش های درمان آن
مشاهده

رایحه‌های چوبی همه کاره هستند

رقیب اصلی هر دو رایحه‌های گل و خنک، رایحه‌های چوبی همه کاره هستند که می‌توان برای موارد بی شماری از آن استفاده کرد. برای مواقعی که می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید و صورت خود را اصلاح نکنید عالی است. یک اسپری خوشبو کننده بدن چوبی به رایحه‌هایی از قبیل چوب صندل، چوب سرو و درخت چای وابسته است.

 

  1. قدرت اسپری های بدن مردانه

هنگام استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، رایحه قوی‌تر خواهد شد. البته بعضی از عطرها وجود دارند که ممکن است قوی‌تر به نظر برسند حتی اگر کمتر استفاده شوند. وقتی نوبت به یافتن باسپری خوشبو کننده بدن مردانه برای استفاده برسد، موردی مد نظر شماست که هم بوی خوبی داشته باشد، هم ماندگار باشد.

توصیه ما در اینجا این است که سعی کنیم نظر صادقانه برخی از افراد مورد اعتماد را در نظر بگیریم؛ بخصوص آن‌هایی که جنس مخالف هستند (اگر آن‌ها همان افرادی هستند که می‌خواهید توجهشان را جلب کنید). چون به شما ایده‌ای از آنچه برای شما راه گشا است می‌دهد.در یک یادداشت مرتبط با این که یک اسپری خوشبو کننده بدن بر روی پوست شما چگونه بویی می‌دهد اشاره شده:

وقتی نوبت اعمال یک عطر بر روی پوست افراد مختلف است، پوست همه به طور متفاوت واکنش می‌دهد، حالا می‌خواهد اسپری خوشبو کننده بدن، عطر یا افترشیو باشد. بنابراین، چیزی که ممکن است برای یک شخص دیگر کارساز باشد لزوماً برای شما کارساز نخواهد بود. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، ما توصیه می‌کنیم که چند مورد متفاوت در یک گروه رایحه امتحان کنید و ببینید کدام یک بوی بهتری دارد.

  1. به چه منظوری می‌خواهید از آن استفاده کنید (قرارهای مهم یا استفاده روزانه):

در حالی که رایحه‌های خنک بیشتر مناسب استفاده روزانه می‌باشند؛ لزوماً به این معنی نیست که در مواقع جذابیت طلبی یا شب جوابگو نباشند؛ به خصوص اگر در مکانی گرمسیر زندگی می‌کنید یا رفت و آمد می‌کنید. هنگام زدن اسپری برای برخی مواقع خاص، سعی کنید آن را به بهترین شکل ممکن با آن موقعیت مطابقت دهید.

  1. انتخاب یک مورد مناسب

برخلاف ادکلن ها یا عطرها که به طور گسترده‌ای در دسترس هستند، انتخاب در هنگام اسپری بدن به طرز شگفت آور محدود است.

بنابراین، جدا از لیست اسپری‌های بدنی ما مورد بررسی قرار میدیم، هنگام بازدید از فروشگاه‌های مد یا حتی خرده فروشان آنلاین خواهید دید که نسبت اسپری خوشبوکننده بدن به ادکلن و عطر بسیار پایین است.

  1. قیمت اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

آخرین مانعی که هنگام پیدا کردن اسپری بدن مناسب استایل و شخصیت شما وجود دارد؛ این است که باید به توان مالی شما نیز بخورد. به خصوص در مقایسه با ادکلن ها و عطرها، اسپری‌های بدن تا حد زیادی مقرون به صرفه هستند.

11 اشتباه در رعایت بهداشت فردی که هر کسی باید بداند
مشاهده

براساس یافته‌های ما، شما می‌توانید یک اسپری خوشبوکننده بدن با کیفیت را با کمتر از ۱۵۰ تومان خریداری کنید. آن‌هایی که قیمت بالاتری دارند واقعاً کیفیت خوبی در محصولات ندارند و در عوض سوار تجملات لوکس برند خود هستند.

بهترین اسپری بدن مردانه ؛ طبق بررسی‌های سال ۲۰۲۰:

  1. اسپری بدن مردانه اکس

قطعاً این برند معرف مردانه نیازی به معرفی ندارد. این برند محبوب اسپری‌های بسیار متنوع در رایحه‌های مختلف و مطلوبی را تولید می‌کند که مطابق سلیقه همگان است. این برند هم برای پسرهای دبیرستانی و هم برای آقایان در تمام سنین اسپری تولید می‌کند.

 

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه آکس

Product query unexpected return: Internal Server Error

  1. اسپری خوشبو کننده بدن مردانه بث اند بادی وُرکس

این برند احتمالاً اولین اسمی نیست که هنگام انتخاب به ذهنتان می اید؛ اما زمانه عوض شده است. نویر ترکیبی منحصر به فرد از هل سیاه و مشک سفید است، که با استفاده از همه نت‌های مناسب، بویی دلنشین و در عین حال فوق العاده را به شما منتقل می‌کند که این خوشبو کننده بدن مردانه را به یکی از بهترین اسپری‌های بدن مردانه تبدیل می‌کند. یک جنبه خاص در مورد این خوشبو کننده بدن مردانه که ما واقعاً دوست داشتیم، تطبیق پذیری آن است. علی رغم نامش که نشان می‌دهد مناسب مراسم شبانه است، براساس بازخورد سایر مردان، دریافتیم که به عنوان یک اسپری بدن مردانه روزانه نیز عالی عمل می‌کند. اما این خوشبو کننده بدن مردانه کاملاً بی عیب نیست. بزرگ‌ترین عیبی که در مورد این خوشبو کننده بدن مردانه وجود دارد اندازه آن است که ۳.۷ اینچ هست و برای حمل کردن مناسب نیست.

  1. خوشبو کننده بدن مردانه کلوین کلاین مدل کازمتیک

این خوشبو کننده بدن مردانه شدیداً وسوسه انگیز است و یکی از بهترین اسپری‌های بدن مردانه است. این دسته از خوشبو کننده‌های بدن مردانه به دلیل رایحه قدرتمند خود شناخته شده است و این اسپری بدن مردانه با رایحه‌ای قوی و در عین حال دوست داشتنی است که بوی گرم و تندی دارد.

اندازهٔ مناسب این اسپری بدن مردانه این محصول را تبدیل به یکی از بهترین و قیمت مناسب‌ترین در رده خودش کرده است و همچنین این محصول به عنوان هدیه انتخاب بسیار مناسبی است.‌

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه کلوین کلاین

Product query unexpected return: Internal Server Error

  1. خوشبو کننده بدن مردانه کلوین کلاین مدل اترنیتی

این اسپری بدن مردانه نسخه‌ای سبک‌تر از ادکلن فوق العاده محبوب آنها با همین نام است. دلیل اینکه این خوشبو کننده بدن مردانه یکی از بهترین اسپری‌های بدن مردانه است این اسپری رایحه‌ای خنک و تازه و معطر و ماندگار دارد.

در هر زمان می‌توان از این خوشبو کننده بدن مردانه استفاده کرد زیرا رایحه‌ای تند ندارد و یکی از بهترین اسپری‌های بدن مردانه است زیرا در بین مردان چنین رایحه‌ای بسیار رایج است. قیمت این اسپری بدن مردانه یک مقدار بیشتر است اما اندازهٔ این اسپری بدن مردانه نیز بیشتر است.

ویژگی‌های پوست خشک و بهترین روش‌های سلامت پوست خشک
مشاهده

  1. خوشبو کننده بدن مردانه کنت کول بلک

یکی دیگر از اسپری‌های بدن مردانه که بسیار خوشبو و محبوب است خوشبو کننده بدن مردانه کنت کول بلک است. این خوشبو کننده بدن مردانه ماندگاری بسیار بالایی دارد این اسپری مردانه بسیار مناسب مراسم‌ها و قرارهای عاشقانه است.

رایحه مطلوب این اسپری بدن مردانه ترکیبی از بنفشه و نارنگی برای شیرینی، مشک و نت‌های چوبی برای ماندگاری عطر است بنابراین رایحه‌ای همه پسند را دارد. رایحه این خوشبو کننده بدن مردانه برای ساعت‌ها ماندگاری دارد و در مراسم‌های شبانه بسیار پخش می‌شود. کنت کول در رده‌های برتر برای اسپری‌های بدن مردانه قرار دارد و قوطی بزرگ این اسپری با یک قیمت منصفانه فروخته می‌شود.

اسپری بدن مردانه بلک

  1. خوشبو کننده بدن مردانه ناتیکا

اسپری بدن ناتیکا از نظر عطر و بو، رایحه‌ای مطلوب و خنک دارد که یکی از بهترین اسپری‌های بدن مردانه موجود در بازار است و بسیار شبیه به ادکلن این برند است. رایحه این اسپری تشکیل شده از چند رایحه است: مشک و کهربا، دارای نت‌های میانی پارچه‌ای از بادبان و آبزیان عمیق است که با برگ سبز داغ و سیب تازه به پایان می‌رسد.

این اسپری بدن مردانه رایحه‌ای بسیار ماندگار دارد حتی اگر شما یک مقدار کم آن را اسپری کنید باز هم بوی بسیار ماندگاری دارد. اگر دفعهٔ اول است که می‌خواهید از خوشبو کننده‌های بدن استفاده کنید این اسپری بدن مردانه انتخاب بسیار مناسبی است که رایحه‌ای تازه و خنک دارد و بسیار مقرون به صرفه است.خوشبو کننده بدن مردانه

Product query unexpected return: Internal Server Error

  1. خوشبو کننده بدن مردانه پلی بوی وگاس

این اسپری بدن مردانه یکی از بهترین و خوشبوترین اسپری‌های بدن مردانه است که بوی گرم و روزانه‌ای دارد این خوشبو کننده بدن مردانه ترکیب افسانه‌ای از ریحان، سیب، اسطوخودوس، مشک و رایحه‌های معطر مدرن شمعدانی، یاس، وانیل، جورجیوود، تونکا و چای دارد. همهٔ این ترکیبات رایحه‌ای بسیار خوشبو و گرم را ایجاد می‌کنند که برای استفاده روزانه و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. رایحهٔ کلاسیک این اسپری بدن مردانه برای افرادی که قصد استفاده از اسپری‌های بدن مردانه را برای اولین دفعات دارند و یا در استفاده از اسپری‌های بدن مردانه بسیار با تجربه هستند خیلی مناسب است.

همچنین اگر می‌خواهید اسپری به کسی هدیه بدهید این خوشبو کننده بدن مردانه انتخاب بسیار مناسبی است.

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه playboy

Product query unexpected return: Internal Server Error

  1. خوشبو کننده بدن مردانه تامی باماها

این خوشبو کننده بدن مردانه برخلاف هر نوع اسپری بدن دیگری است که ما آنرا ارزیابی کرده‌ایم زیرا این اسپری نت‌های چوبی معمولی را در ندارد در عوض به عنوان رایحه ساحلی شبیه اقیانوس طراحی شده است. رایحه این اسپری بدن مردانه ترکیبی فوق العاده منحصر به فرد از نت‌های مختلف جزیره‌ای مانند تکیلا، مشک استوایی، جلبک دریایی و آهک است که مطمئناً توجه شما را جلب خواهد کرد. این اسپری بدن مردانه در هر زمان قابل استفاده است اما به طور معمول رایحه‌ای روزانه دارد.حجم زیاد ایناسپری بدن مردانه با توجه به محبوبیتی که دارد بسیار ارزان است و برای آقایان در هر سنی مناسب است.

استفاده از ضد عرق قبل از خواب
مشاهده

  1. خوشبو کننده بدن مردانه باد مدل فرش گای

اسپری بدن مردانه باد یکی از معروف‌ترین و خوشبوترین اسپری‌های بدن مردانه است که رایحه‌های بسیار مختلفی دارد که سلیقهٔ همهٔ افراد را در بر می‌گیرد. این اسپری مردانه یک رایحه جدید را از مشک سنتی و مردانه قرار شامل می‌شود و این اسپری بدن مردانه میوه‌ای چیزی جدید و خوشبو است.

این اسپری بدن مردانه یک ترکیب از رایحه‌های سیب سبز و خربزه را است که یک بوی سبک و تازه‌ای را به وجود می‌آورد. این اسپری مردانه با الهام از رایحه هندوانه و نت‌های چوب صندل سفید و مشک ناب تشکیل شده است. اگرچه ممکن است قیمت ارزان را برای این اسپری بدن مردانه به عنوان کیفیت کم آن اشتباه برداشت کنید، اما رضایت مشتریان را قبل از خرید این اسپری بدن حتماً در نظر بگیرید.

این اسپری بدن مردانه قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که سلیقه همه افراد را در بر می‌گیرد و ماندگاری زیادی دارد برای خرید یک خوشبو کننده بدن مردانه حتماً اسپری‌های باد را در نظر داشته باشید.

۱۰.خوشبو کننده بدن مردانه موشن سنس مدل دیگری

این خوشبو کننده بدن مردانه یکی از بزرگترین نام ها در محصولات مراقبت شخصی است و شرکتی است که برای محصولات ضد تعریق با رایحه‌های مطلوب اختصاص داده شده است. اسپری بدن مردانه خشک موشن سنس ضد تعریقی است که هرچه بیشتر حرکت کنید، بوی بهتری را خواهید داشت. این ترکیب رایج جذاب تشکیل شده از مرکبات، فلفل، مشک و نت‌های چوبی است که باعث جذب شدن شما می‌شود.

این اسپری مردانه ضد تعریق از فناوری موشن سنس استفاده می‌کند که به محض استفاده از این اسپری جذب بدن می‌شود. میکرو کپسول‌های موجود در پوست زیر بغل شما با ترکیدن در برابر اصطکاک واکنش نشان می‌دهند و این باعث می‌شود عطر و طراوت و محافظت همه روزه در بدن شما باقی بماند. بعلاوه، دیگر لازم نیست نگران استفاده مجدد در طول روز باشید. این خوشبو کننده بدن مردانه که یکی از خوشبوترین اسپری‌های بدن مردانه است با حرکات بدن شما کار می‌کند و این محصول را در صدر محصولات ضروری قرار می‌دهد.

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه دی گیری

 

این اسپری بدن مردانه انتخاب بسیار مناسبی هم به عنوان خوشبو کننده بدن مردانه است و هم به عنوان ضد تعریق خشک که باعث دفع تعریق می‌شود.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.